BMW··4 min

Čistá radost z jízdy spojuje generace – sváteční kampaň BMW 2024.

BMW

BMW

BMW (zkratka pro zvuk Bayerische Motoren Werke AG) je německý výrobce automobilů, motocyklů a pohonných jednotek. Hlavní sídlo společnosti je v Mnichově. BMW je mateřskou společností firem Mini a Rolls-Royce a v nedávné minulosti i bývalé skupiny Rover. V roce 2005 zaměstnával koncern přes 105 000 lidí. Modro-bílý vzor znaku firmy je stylizací roztočené vrtule v barvách bavorské vlajky a znamená symbol výroby leteckých motorů.

Tisková zpráva

Mnichov. Letošní sváteční kampaň BMW s názvem „Das Geschenk“ (Dárek) vypráví dojemný příběh mladého chlapce jménem Tim, jehož nenapadá nic lepšího, než najít pro svou milovanou babičku něco zvláštního. BMW pokračuje ve své cestě k představení modelu Neue Klasse tím, že připomíná ikonu automobilové historie, jež v šedesátých letech zahájila novou éru pro BMW (také pod názvem Neue Klasse). Film, který je jádrem kampaně, je plný pocitů, protože ukazuje, jak Radost z jízdy dvěma různými způsoby spojuje generace.

Film začíná procházkou svátečně nazdobeným centrem města. Tim a jeho rodiče hledají vánoční dárek pro svou babičku. Rodiče přicházejí s jedním návrhem za druhým, avšak každý z nich je klišé, a tudíž rychle a sebevědomě odmítnut sedmiletým chlapcem. Nakonec ve výloze spatří věc, která přinese jeho babičce, stejně jako jemu, největší radost. Timovi rodiče nejsou zpočátku přesvědčeni, ale nakonec se rozhodnou vyslyšet přání svého syna. Timova babička na Štědrý den se svou rodinou otevírá obrovský balíček, v němž je dětská autosedačka BMW Junior Seat. Babička i vnuk hned vědí, co to znamená: nyní si mohou užít společné výlety v jejich klasickém BMW 1500. Protože radost je nejcennějším darem, radost z jízdy spojuje mladé a staré.

Tento zábavný film zdůrazňuje čistou radost z jízdy poskytovanou hlavním modelem značky a vytváří z BMW 1500, které bylo představeno jako Neue Klasse před více než 60 lety, „spící hvězdu“ kampaně. Film vznikl ve Vídni a hudebním doprovodem je vánoční klasika 80. let „Christmas In Hollis“ od americké hiphopové legendy Run-D.M.C.

Sociální média vyzývají komunitu, aby se zapojila.

Jung von Matt přišel s nápadem a konceptem nejnovější sváteční kampaně. Hamburská kreativní agentura se spojila s marketingovým oddělením BMW a mnichovskou produkční společností Hochkant na výrobě 100sekundového filmu, který byl uveden na kanálech BMW YouTube, LinkedIn a Instagram. Kromě toho se film objeví v Německu i Velké Británii na Netflixu. 60sekundová verze „Das Geschenk“ bude během svátků v Německu vysílána také v televizi.

Společnost PIRO GmbH je zodpovědná za zavádění kampaně napříč platformami sociálních médií značky. Myšlenka Timova poněkud zvláštního a netradičního daru je zachycena také v řadě doprovodných příspěvků. Sváteční vizuály například zobrazují autodíly zabalené do vánočního papíru, které komunitě představují hádanku k vyřešení.

Když se generace setkají – pohled na ikonickou klasiku moderníma očima.

Radost z jízdy i půvab klasického BMW 1500 jsou univerzální a nadčasové. Samostatná série sociálních médií rámuje tyto vibrace pokrývající generace se zvláštním šarmem. Tim se snaží komunikovat s klasickým vozem tak, jak je to zvyklý dělat s moderními vozy, ale Neue Klasse z 60. let postrádá elektricky ovládaná okna, digitální asistent BMW Intelligent Personal Assistant a další moderní prvky. Nebojte se ale, protože Timova babička má vždy v rukávu trik, aby udržela iluzi, nakrmila představivost mladého chlapce a šířila pocit čisté radosti.

https://youtu.be/q3enbnm08q4

Zdroj: www.press.bmwgroup.com

Další články

Další články od BMW

Dvě ikonické značky, BMW a Nuna, spojují síly a zvedají úroveň rodinných dobrodružství.

Dvě ikonické značky, BMW a Nuna, spojují síly a zvedají úroveň rodinných dobrodružství.

Praha. Na trh přišla nová exkluzivní kolekce z oblasti prémiového dětského vybavení Nuna x BMW. Toto partnerství spojuje dvě značky, které jsou známé svou pečlivou pozorností k detailům a odhodláním poskytovat prémiová řešení pro moderní životní styl. Otevírá novou éru sofistikovanosti navrženou pro rodiny, které kladou ve svých každodenních dobrodružstvích důraz na výjimečnou kvalitu a styl. Kolekce Nuna x BMW je již k dispozici u vybraných prodejců.
| BMW
Ceny nového BMW M3 CS Touring.

Ceny nového BMW M3 CS Touring.

Praha. BMW M3 CS Touring je unikátním vozem nejen v nabídce BMW M, ale také z pohledu celého trhu. V prodeji ještě nikdy nebyl tak výrazně okruhově naladěný automobil s karoserií kombi, u BMW označovanou Touring. Tento jedinečný vůz již lze objednávat za základní cenu 3 971 500 Kč.
| BMW
První BMW M3 CS Touring.

První BMW M3 CS Touring.

S prvním BMW M3 CS Touring v historii (kombinovaná spotřeba paliva: 10,5 l/100 km; kombinované emise CO2: 238 g/km podle cyklu WLTP, emisní třída CO2: G) přidává BMW M GmbH další speciální edici do své nabídky vysokovýkonných sportovních automobilů. Tento nejnovější přírůstek do nejoblíbenější modelové řady značky navazuje na úspěch modelu BMW M3 Competition Touring s pohonem M xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 10,4 l/100 km; kombinované emise CO2: 235 g/km dle cyklu WLTP, emisní třída CO2: G) a spojuje jedinečný charakter tohoto modelu s ještě větším zaměřením na emoce a strhující výkon.
| BMW
Nové BMW iX.

Nové BMW iX.

BMW iX je průkopníkem v oblasti elektromobility a představuje jedinečnou kombinaci progresivního luxusu a lokálně bezemisní radosti z jízdy. Nová edice tohoto Sports Activity Vehicle (SAV), vybaveného výhradně čistě elektrickým pohonem, podtrhuje své vedoucí postavení zvýšením jízdních výkonů v kombinaci s výrazně prodlouženým dojezdem. Nové BMW iX nyní dosahuje podle WLTP dojezdu 700 kilometrů, což je v konkurenčním prostředí vynikající hodnota. Je to další fascinující příklad účinnosti technologií BMW EfficientDynamics. Inovace v oblasti elektrického pohonu BMW eDrive jdou ruku v ruce se specifickými designovými úpravami exteriéru a interiéru, které zdůrazňují sportovní charakter nového BMW iX.
| BMW
BMW Group Česká republika vyhlásila nejlepšího dealera za rok 2024. Celkovým vítězem se stala společnost CarTec Olomouc..

BMW Group Česká republika vyhlásila nejlepšího dealera za rok 2024. Celkovým vítězem se stala společnost CarTec Olomouc..

Praha. BMW Group na globální úrovni již mnoho desetiletí intenzivně spolupracuje se svými Autorizovanými dealery na vytváření nejlepších služeb a zážitků pro své zákazníky. Právě na základě této spolupráce se každým rokem vyhlašují nejlepší dealeři celé skupiny.
| BMW
Ceny nového BMW iX.

Ceny nového BMW iX.

Praha. BMW iX si zachovalo svůj unikátní charakter a prošlo komplexním omlazením designu, výbavy i techniky. Zvýšení výkonu až o 60 kW/82 k a současně prodloužení dojezdu až na více než 700 km ukazuje neustálý vývoj systémů elektrického pohonu. Nové BMW iX je k dispozici ve třech variantách s cenou začínající na 2 147 600 Kč. Vozy lze u BMW Autorizovaných Dealerů objednávat již nyní.
| BMW
Maximální dynamika na sněhu a ledu: Originální příslušenství pro MINI John Cooper Works.

Maximální dynamika na sněhu a ledu: Originální příslušenství pro MINI John Cooper Works.

Mnichov. Zasněžené vrcholky hor a třpytivé ledové plochy lákají k adrenalinovým zážitkům při zimních sportech. Tyto podmínky zároveň vybízejí k tomu, aby si člověk užil zimu obzvláště emotivním způsobem – za volantem MINI John Cooper Works. Nové prvky výbavy tohoto výkonného třídveřového MINI, provedené v leskle černé barvě a červené Chili Red, vytvářejí na sněhobílé krajině mimořádně výrazné kontrasty. Aerodynamicky optimalizované detaily a design inspirovaný světem motorsportu však poutají pozornost nejen v zimním období, ale po celý rok.
| BMW
BMW modernizace výrobního programu jaro 2025.

BMW modernizace výrobního programu jaro 2025.

Mnichov. Modernizace elektrického pohonu, nové varianty motorů a další prvky standardní i volitelné výbavy učiní na jaře 2025 současný výrobní program BMW ještě atraktivnějším a všestrannějším. Použití nových komponentů pro výkonovou elektroniku a další opatření zaměřená na zlepšení účinnosti vedly k výraznému prodloužení dojezdu čistě elektrického BMW i5. Standardní výbava všech modelů BMW řady 5 bude brzy zahrnovat prostorové vnitřní osvětlení, doplněné o BMW Interaktivní lištu s krystalickým povrchem, bederní opěrky pro obě přední sedadla a také systém reproduktorů Harman Kardon HiFi.
| BMW
BMW Renocar Winter xDrive 2025 zamířila již tradičně do Pece pod Sněžkou

BMW Renocar Winter xDrive 2025 zamířila již tradičně do Pece pod Sněžkou

Pec pod Sněžkou. Po dvouleté přestávce se v druhé polovině ledna, ve dnech 22. až 24. 1. 2025, konala oblíbená akce BMW Renocar Winter xDrive, během které měli návštěvníci z řad veřejnosti možnost si v praxi vyzkoušet vozy BMW vybavené inteligentním pohonem všech kol xDrive. Všechny tři dny, během nichž se za volanty vozů BMW usadilo 120 lidí, byly plně obsazeny již několik měsíců před konáním akce.
| BMW
BMW Group na českém trhu v roce 2024 registrovala 5831 automobilů a 1460 motocyklů.

BMW Group na českém trhu v roce 2024 registrovala 5831 automobilů a 1460 motocyklů.

Praha. BMW Group v České republice v roce 2024 registrovala 5831 automobilů značek BMW a MINI, což znamená meziroční pokles o 9,4 %. Značka BMW do registrací nových vozů přispěla v roce 2024 celkem 5459 kusy (–9,6 %) a značka MINI 372 ks (–6,8 %). Nových motocyklů BMW Motorrad bylo v roce 2024 registrováno 1460 kusů (+30 %). Široká nabídka modelů s čistě elektrickým pohonem (BEV) zajistila nárůst registrací těchto vozů o 54,78 % (z 424 v roce 2023 na 656 v roce 2024). Značky BMW a MINI tradičně patří k těm s největšími podíly vozů s čistě elektrickým pohonem (BMW: 10,6 %, MINI: 21 %, celý trh: 4,7 %).
| BMW