- BILLA otevřela v pořadí 248. prodejnu v České republice a 49. prodejnu v Praze, v městské čtvrti Praha-Kunratice.
- Prodejna se stala součástí nově vzniklého obchodního centra na křižovatce ulic U Kunratického lesa a K Verneráku.
- Za rok 2022 jde po prodejnách v Mladé Boleslavi, Fulneku a Stříbře už o čtvrtou nově otevřenou prodejnu BILLA v České republice.
Expanze obchodního řetězce BILLA pokračuje. Zákazníkům se otevřela nová prodejna v pražských Kunraticích v ulici Ekonomická. Otevření 49. prodejny v Praze patří do letošního plánu expanze a digitalizace prodejen BILLA, na který společnost vynakládá investici ve výši až 1,32 miliard korun. V letošním roce je kunratická prodejna už čtvrtou otevřenou prodejnou BILLA na území Česka.
Nová prodejna o rozloze prodejní plochy přes 1 000 m2 nabídne zákazníkům široký výběr potravin zejména od českých dodavatelů. Zákazníci zde ale naleznou také drogistické zboží a nepotravinový sortiment. „Obyvatelé městské části Praha-Kunratice i jejího okolí se mohou těšit na širokou nabídku kvalitních čerstvých produktů i bohatý sortiment privátních značek společnosti BILLA,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti BILLA Česká republika.
V nabídce prodejny nebudou chybět ani produkty speciální výživy pro zákazníky s různými výživovými intolerancemi či restrikcemi. „Dohromady naleznou v sortimentu přes 8 000 položek od tuzemských či zahraničních producentů včetně regionálních specialit s označením BILLA Regionálně,“ doplňuje Dana Bratánková. K pohodlnému nákupu přispěje i 43 parkovacích míst včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.
Prodejna, která se stala součástí nově vzniklého obchodního centra na křižovatce ulic U Kunratického lesa a K Verneráku, bude otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 22.00 hodin. Nedělní otevírací doba bude zkrácena na 8.00–22.00 hodin.
Kunratická prodejna, stejně jako všechny prodejny BILLA v Česku, disponuje moderními technologiemi šetrnými k životnímu prostředí. „Ochrana životního prostředí je dlouhodobým cílem společnosti BILLA a jedním z pilířů Plánu B. Abychom dostáli svým závazkům, nabízíme v nové prodejně například sáčky k opakovatelnému používání v sortimentu ovoce a zeleniny nebo odnosné tašky z recyklovaného a recyklovatelného plastu,“ dodává Dana Bratánková za společnost BILLA Česká republika. Řetězec ve svých nově zprovozňovaných prodejnách rovněž automaticky zavádírecyklované příruční košíky s nosností 15 kilogramů, které obsahují mezi 75 a 95 % recyklovaného plastu a mají nosnost 15 kg.
Pro více informací prosím kontaktujte
Dana Bratánková
manažerka korporátní komunikace / tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: [email protected]
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 248 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
Více informací na: http://www.billa.cz
- BILLA otevřela v pořadí 248. prodejnu v České republice a 49. prodejnu v Praze, v městské čtvrti Praha-Kunratice.
- Prodejna se stala součástí nově vzniklého obchodního centra na křižovatce ulic U Kunratického lesa a K Verneráku.
- Za rok 2022 jde po prodejnách v Mladé Boleslavi, Fulneku a Stříbře už o čtvrtou nově otevřenou prodejnu BILLA v České republice.
Expanze obchodního řetězce BILLA pokračuje. Zákazníkům se otevřela nová prodejna v pražských Kunraticích v ulici Ekonomická. Otevření 49. prodejny v Praze patří do letošního plánu expanze a digitalizace prodejen BILLA, na který společnost vynakládá investici ve výši až 1,32 miliard korun. V letošním roce je kunratická prodejna už čtvrtou otevřenou prodejnou BILLA na území Česka.
Nová prodejna o rozloze prodejní plochy přes 1 000 m2 nabídne zákazníkům široký výběr potravin zejména od českých dodavatelů. Zákazníci zde ale naleznou také drogistické zboží a nepotravinový sortiment. „Obyvatelé městské části Praha-Kunratice i jejího okolí se mohou těšit na širokou nabídku kvalitních čerstvých produktů i bohatý sortiment privátních značek společnosti BILLA,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti BILLA Česká republika.
V nabídce prodejny nebudou chybět ani produkty speciální výživy pro zákazníky s různými výživovými intolerancemi či restrikcemi. „Dohromady naleznou v sortimentu přes 8 000 položek od tuzemských či zahraničních producentů včetně regionálních specialit s označením BILLA Regionálně,“ doplňuje Dana Bratánková. K pohodlnému nákupu přispěje i 43 parkovacích míst včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.
Prodejna, která se stala součástí nově vzniklého obchodního centra na křižovatce ulic U Kunratického lesa a K Verneráku, bude otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 22.00 hodin. Nedělní otevírací doba bude zkrácena na 8.00–22.00 hodin.
Kunratická prodejna, stejně jako všechny prodejny BILLA v Česku, disponuje moderními technologiemi šetrnými k životnímu prostředí. „Ochrana životního prostředí je dlouhodobým cílem společnosti BILLA a jedním z pilířů Plánu B. Abychom dostáli svým závazkům, nabízíme v nové prodejně například sáčky k opakovatelnému používání v sortimentu ovoce a zeleniny nebo odnosné tašky z recyklovaného a recyklovatelného plastu,“ dodává Dana Bratánková za společnost BILLA Česká republika. Řetězec ve svých nově zprovozňovaných prodejnách rovněž automaticky zavádírecyklované příruční košíky s nosností 15 kilogramů, které obsahují mezi 75 a 95 % recyklovaného plastu a mají nosnost 15 kg.
Pro více informací prosím kontaktujte
Dana Bratánková
manažerka korporátní komunikace / tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: [email protected]
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 248 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
Více informací na: http://www.billa.cz
Zdroj: www.billa.cz