BILLA··4 min

BILLA rozšiřuje portfolio vlastních značek a vstupuje do kategorie vín s novou privátní značkou Sol Vineu

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva
  • Obchodní řetězec BILLA doplňuje portfolio produktů vlastních značek a představuje novou privátní značku vín Sol Vineus.
  • Sol Vineus nabídne zákazníkům celkem 13 jakostních a přívlastkových vín z moravských vinic.
  • Na výběru vín se podílela senior nákupčí společnosti BILLA a zároveň zkušená someliérka Eva Svobodová.
  • Nová značka oslovila během prvních dvou týdnů bezmála 25 000 zákazníků.

BILLA vstupuje do kategorie vín s novou privátní značkou Sol Vineus. Řadu třinácti vín vybrala pro jeho zákazníky senior nákupčí společnosti BILLA a zároveň zkušená someliérka Eva Svobodová. Sol Vineus slaví od uvedení na trh úspěch, když za prvních 14 dní prodeje si některé z vín této řady vybralo bezmála 25 000 zákazníků. Rozšiřování privátních značek je jedním z cílů společnosti BILLA, která chce dosáhnout 30% podílu vlastních značek do roku 2028.

Nová privátní značka vín doplňuje širokou nabídku vlastních značek společnosti BILLA. „Našim zákazníkům nabízíme pod privátními značkami produkty vysoké kvality za odpovídající ceny. Vína nám zatím v nabídce privátních značek chyběla, proto jsme přišli s řadou vín stáčených exkluzivně pro nás a vytvořili pro ně zcela novou značku, kterou nyní představujeme. Z prodejů prvních týdnů je patrné, že už si k ní zákazníci nacházejí cestu, což nás pochopitelně velmi těší,” říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR.

Vína vybírala z více než 1 290 registrovaných vinařství v Čechách a na Moravě senior nákupčí společnosti BILLA a zároveň zkušená someliérka Eva Svobodová. „Z průzkumů vyplývá, že 84 % lidí neví, jaké víno si má vlastně koupit. S tím jsme k výběru vín pro Sol Vineus přistupovali, aby jim vína chutnala, i když nejsou znalci. Zkrátka, aby chutnala nejen mně jako someliérce, ale i mně jako zákazníci a konzumentce,“ říká Eva Svobodová k výběru třinácti jakostních i odrůdových vín a dodává: „Výběr jsme uzpůsobili tomu, že český zákazník má rád aromatické odrůdy a že dává přednost bílým vínům před červenými. Nabídku jsme pak připravili tak, aby pokryla celou škálu, k čemu se daná vína hodí a zákazníci od nás dostávají i doporučení k jakým pokrmům to které víno je ideální.“

Pro letošní rok jde o produkci z vinařství Vinselekt Michlovský a ze Zámeckého vinařství Bzenec. Široká nabídka od plných červených vín po osvěžující bílá vína nabízí zákazníkům volbu ke každé příležitosti a dle jejich chutí. Každé pečlivě vybrané víno vypráví svůj vlastní příběh. Značka Sol Vineus není jen o chuti, ale také o spojení s vinicí. Zákazníci v ní objeví oblíbené odrůdy od prověřených dodavatelů ve výhodném poměru chuti a ceny. Sol Vineus má v nabídce dvě cenové kategorie vín – vína jakostní a vína přívlastková.

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA