BILLA··5 min

BILLA e-shop s novou mobilní aplikací nyní nabízí své služby více než 1 milionu domácností

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva
  • E-shop BILLA překonal hranici 30 000 pravidelných zákazníků
  • Od spuštění bylo uskutečněno přes 150 000 nákupů
  • Opakovaně nakupuje 70 % zákazníků
  • Nově může jeho služeb využívat více než 1 milion domácností
  • E-shop nyní nabízí možnost nakupovat prostřednictvím mobilní aplikace
  • Do nové etapy vstupuje e-shop s novou vizuální identitou
  • I na e-shopu zákazníci nepřijdou o bonusy a atraktivní nabídky BILLA klubu

Od zahájení ostrého provozu loni v září využívá možnosti online nákupu prostřednictvím BILLA e-shopu pravidelně více než 30 000 zákazníků. Ti už uskutečnili více než 150 000 nákupů a 70 % z nich nakupuje pravidelně. Nyní BILLA přichází se zcela novou mobilní aplikací, která nákupy ještě více zjednoduší. Dále rozšiřuje rozvozové lokality o dalších 75 tisíc adres, a nabídne tak své služby více než 1 milionu domácností. Současně v rámci své nové identity představuje novou podobu e-shopu.

„BILLA postupně naplňuje své cíle a spuštění e-shopu vloni byl jedním z nich. Musíme říct, že jeho spuštění naplnilo naše očekávání. Jeho úspěch nás těší, a současně nás motivuje k jeho dalšímu rozvoji. Do konce roku 2025 máme ambici mít plně automatizované sklady a v kombinaci se službou Click&collect nabídnout naše služby zákazníkům po celé České republice,“ říká Marek Doležal, generální ředitel BILLA ČR.

„Uvědomujeme si, jak je pro zákazníky využívající tento způsob nakupování důležitý čas a jeho úspora, proto nyní přicházíme s mobilní aplikací, která jim umožní objednat si nákup přímo z mobilu, třeba po cestě z práce. Postupně rozšiřujeme místa, kam si lidé naše produkty mohou objednat. Aktuálně je to více než 1 000 000 domácností a postupně budeme přidávat další a další lokality. Do konce roku plánujeme, že si naše produkty bude moc objednat online až domů dalších takřka 300 000 domácností,“ dodává Petr Toupal, vedoucí oddělení

e-commerce řetězce BILLA.

S rozvojem e-shopu přichází také jeho nová podoba. V rámci proměny vizuálního stylu a jazyka, kterým chce BILLA k zákazníkům promlouvat, mění vzhled i v digitálním světě, a tedy i ve svém e-shopu. I tady zdůrazňuje svoji obchodní strategii podporující zdraví, správné stravování a udržitelný životní styl. Cílem nové identity je přehlednější, intuitivnější prostředí nabízející zákazníkovi přirozené, snadné, jednoduché a rychlé nakupování. Tento přístup se promítá do nové barevnosti e-shopu a jeho uspořádání jak na webu, tak v nové mobilní aplikaci.

Pro zásobování domácností nákupy z e-shopu využívá BILLA v současné době dva sklady, a to v Praze a Brně. Jejich celková plocha je 13 200 m2. „Zákazník může mít nákup doma už 180 minut od objednání. Řízené zásobování nám umožňuje zajistit potřebnou čerstvost a kvalitu. Důležitý je neustálý dohled nad teplotním řetězcem, který je pro kvalitu rozhodující. Neustále monitorujeme stav zásobování a dostupnost jednotlivých produktů v obou skladech. Oproti konkurenci soustředíme veškeré odbavení objednávek výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Plná obsluha ze skladů pak vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal a dodává: „Nová mobilní aplikace, díky které očekáváme navýšení počtu nákupů, umožní našim zákazníkům objednávat nákup třeba i z cest. Naše sklady i naši lidé jsou na to plně připraveni, a i tady garantujeme nejrychlejší doručení už 180 minut od objednání.“

BILLA e-shop nyní nabízí více než 10 000 produktů. Zákazníci také mohou nakoupit na 750 produktů, které BILLA nabízí výhradně online. Mezi nejžádanější produkty kromě běžných potravin, jako jsou pečivo, patří produkty privátních značek BILLA, Clever, BILLA Premium, Bon Via nebo Česká farma. Mohou také výrazně ušetřit, a přitom se zapojit do boje proti plýtvání, když nakoupí produkty nabízené v sekci Šetříme jídlem, kde najdou produkty s blížící se dobou expirace.

V e-shopu zákazníci stejně jako v kamenných prodejnách sbírají body do BILLA Klubu a mohou je uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA