Albert přichází s novým pečivem, lehce nasládlou Mlynářskou brioškou s vysokým obsahem žita, která je bohatá na vlákninu. Jde o další výrobek Mlynářské řady, kterým Albert podporuje zdravý životní styl. Přestože stálicí v jídelníčku Čechů je klasický bílý rohlík, obchody Albert sledují rostoucí oblibu žitného pečiva. Dokládá to i zájem o žitnou Mlynářskou řadu, jejich vlastní značku.
Zájem o žitnou Mlynářskou řadu loni vzrostl o 15 procent. V obchodech se prodalo přes 17 milionů kusů pečiva této vlastní značky. „Mlynářským pečivem se snažíme podporovat zdravý životní styl. Má v sobě značný podíl žita a vysoký obsah vlákniny. Zároveň klademe důraz i na to, aby dobře chutnalo,“ popisuje Dušan Kunčický, senior manažer kategorie pečiva v obchodech Albert.
V Mlynářské řadě chyběl výrobek, který by byl nasládlý. „Proto jsme vymysleli briošku, která je postavená na základu našeho originálního mlynářského těsta. Přidali jsme 15 procent rozinek, trochu cukru a posypali plátky mandlí. Je možné ji připravit nasladko, třeba s marmeládou, ale také i naslano, například s kozím sýrem. Každý si tak může vybrat, jak mu bude chutnat. Věříme, že bude následovat úspěch veky, kterou jsme uvedli jako zatím poslední produkt této řady loni,“ doplňuje Dušan Kunčický.
Zdroj: www.albert.cz