Limitovaná edice produktů dmBio u příležitosti Veganuary

Začít nový rok vegansky se v posledních letech řadí k oblíbeným novoročním předsevzetím. Výzva „Veganuary“ v lednu inspiruje lidi po celém světě k čistě rostlinné stravě. Společnost dm drogerie markt u této příležitosti letos ve spolupráci s influencerkou Biancou Zapatka opět zpestřuje veganský jídelníček limitovanou edicí privátní značky dmBio.
České Budějovice, 11.01.2024.Stále více lidí se již trvale či alespoň příležitostně vzdává potravin živočišného původu. Nejčastějším důvodem je zájem o dobré životní podmínky zvířat, starost o vlastní zdraví a ochrana životního prostředí. Udržitelnost veganské stravy se dá snadno převést na čísla. Pokud se pro ni kdokoliv z nás rozhodne, ušetří ročně dvě tuny emisí skleníkových plynů (Poore, Joseph (2018). Reducing food’s environmental impacts through producers and consumers. Science. Vol. 360, Issue 6392, pp. 987-992). „V dm máme v sortimentu přibližně 770 čistě rostlinných potravin a doplňků stravy, z nichž více než 440 pochází ze sortimentu značky dmBio,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Exkluzivní výběr produktů pro veganský měsíc
Veganuary má za cíl inspirovat k veganskému životnímu stylu a vyzývá, aby se lidé na začátku roku nebo i kdykoli jindy rozhodli po dobu jednoho měsíce pro čistě rostlinnou stravu. Společnost dm chce zájemcům přechod na veganskou stravu usnadnit: Pro větší kulinářskou rozmanitost vyvinula společně s food influencerkou Biancou Zapatkou nové dmBio produkty. Patří k nim například dmBio veganské arašídové košíčky, dmBio veganská rýžová kaše s kokosem a jablky a dmBio veganská houbová omeleta. Další produkty, ale také recepty, rady a spoustu další inspirace najdou zákazníci na dm.cz/veganuary.
Veganská rozmanitost ve všech sortimentních kategoriích
Veganský životní styl nezahrnuje pouze rostlinnou stravu, ale znamená také vyhýbání se živočišným produktům v dekorativní kosmetice, péči o tělo či pracích a čisticích prostředcích. Tyto produkty běžně obsahují složky živočišného původu jako elastin, glycerin, kreatin a kolagen. Ve veganských variantách jsou nahrazeny látkami rostlinného původu. Aby byly v regálech lépe k poznání, jsou produkty označeny logem s obrázkem zeleného listu na žlutém podkladu nebo nápisem „vegan“. Označení „vegan“ v zeleném kolečku najdou pak zákazníci i na cenovce. „V dm online shopu si zákazníci mohou nastavit tzv. veganský filtr, který jim umožní vyhledávat výhradně v sortimentu rostlinných produktů," vysvětluje Jiří Peroutka.
Celkem dm v současné době nabízí přibližně 1 110 veganských produktů péče o tělo, více než 70 veganských pracích a čisticích prostředků a více než 790 produktů veganské dekorativní kosmetiky. Veganský symbol mají mimo jiné produkty dm značky alverde NATURKOSMETIK. Celkově je v sortimentu dm téměř 3 000 veganských produktů.
Soubory ke stažení
Zdroj: www.dm.cz