Mnichov. Nová prémiová fine-dining restaurace v BMW Welt přivítala své první zákazníky. Od začátku roku šéfkuchař Jens Madsen, který v exkluzivním prostředí BMW Welt kráčí ve stopách Bobbyho Bräuera, spolupracuje s BMW Group Designworks, inovačním studiem BMW Group, na novém jedinečném konceptu restaurace: THE CLOUD by Käfer. Šéfkuchař Jen Madsen, manažerka restaurace Mona Röthigová, sommeliér Luigi Pecchia a jejich tým zde představí hostům vizi „CULINARY NOMADISM“ (Kulinářské nomádství), kterou úspěšně vyzkoušeli na pop-up akcích v dubnu. Otevírací sezóna restaurace se bude nést ve znamení tématu „NOMADICKÁ ZEM“, přičemž Jens Madsen bude své hosty doprovázet gastronomickou výpravou.
„Nomadickou zemí píšeme první kapitolu našeho nového cestopisu. Chceme našim hostům nabídnout výjimečný zážitek z elitní kuchyně, která jim rozšíří obzory a spojí vůně a textury z celého světa s nejlepšími produkty z našeho místního regionu – s překvapivým, ale zároveň uceleným výsledkem. Šéfkuchaři Madsen, Röthigová a Pecchi tvoří tým, který tuto ambiciózní vizi s výjimečnou zručností a vášní přeměňuje na mistrovskou realitu,“ vysvětluje Michael Käfer, člen představenstva společnosti Käfer AG.
„Prostřednictvím THE CLOUD by Käfer nabízíme návštěvníkům BMW Welt nový zážitek. Kromě předávání vozidel můžeme nyní našim hostům nabídnout i inspirativní kulinářskou cestu gastronomického zážitku v jedinečném prostředí vytvořeném studiem BMW Group Designworks,” doplňuje Sandra Wittemer, ředitelka BMW Welt.
Odborníci ze společností BMW Group Designworks a Käfer od roku 2023 úzce spolupracovali na vytvoření prostoru pro všechny smysly, aby návštěva THE CLOUD by Käfer byla skutečně nezapomenutelná. Světlo, hudba, vizuální a hmatové prvky se navzájem prolínají; každé světlo a každý kus nábytku přispívá k celkovému zážitku. Elegantní, příjemný a technicky propracovaný design restaurace jednoznačně odkazuje na designový jazyk BMW. Cesta hostů začíná po vystoupení ve třetím patře BMW Welt, příchodem na tvz. Moon Island. Touto částí zákazníků jemně doprovází digitální umělecké dílo se čtvrtměsícem, který pomalu mění svou barvu od zlaté do modré, na základě intervalů zlaté hodiny, jemného soumraku a hlubokých modrých tónů noci.
V osmichodovém menu s různými přílohami najdeme pestré regionální produkty. Například kozí mléko z Lenggries, sivoně z Kinsau a zvěřinu z Poltingerského lesa spolu s pepřem dukka a polévkou z pepře. Jens Madsen připravil prvotřídní kus telecího masa napíchnutý na špízu, typicky podávaný k pivu v afrických barech, a podává ho s tygřími ořechy, chlebem chapati a paprikou habanero.
Zatímco v Biophilic Baru, který je vyrobený z perlinského mramoru, nabízí umělecky prezentované položky menu, které vzbuzují zvědavost zákazníků ohledně večerního menu, Slim Bar umožňuje hostům zakončit jejich kulinářskou cestu pro každého zákazníka speciálně připraveným koktejlem. Přes šéfkuchařův ateliér, vyzdobený cestovními fotografiemi a exotickým kuchyňským náčiním, se hosté dostanou do Dining Cloudu, kde jsou usazeni ke stolům s panoramatickým výhledem na BMW Welt. Amorfní instalace připomínající mrak, od níž je místnost pojmenována, se vznáší nad středem místnosti a při projekci mění barvu ze zlaté na modrou.
Mezi kuchyní a Dining Cloudem stojí pětitunový monolit z titanového kamene. Na tomto impozantním povrchu kuchaři dokončují svá jídla, než je číšníci odnesou hostům. Jednostranné zrcadlo s 15% průhledností poskytuje hostům další pohled na to, co se děje v kuchyni, aniž by odhalovalo všechny detaily přípravy jídla.
Více o BMW Welt zde.
Zdroj: www.press.bmwgroup.com