Úspěch iniciativy Giving Friday 2023

Výtěžek iniciativy Giving Friday, do níž se v pátek 24.11.2023 opět zapojila dm drogerie markt, se díky zájmu zákazníků vyšplhal na 2,63 milionu Kč. Společnost částku navýšila na 3 miliony Kč, které věnuje vzdělávací organizaci TEREZA.
České Budějovice, 29.11.2023. Společnost dm již tradičně poslední listopadový pátek nabídla zákazníkům alternativu ke slevové horečce Black Friday. „Díky garanci dlouhodobých cen jsou výhodné nákupy v dm samozřejmostí po celý rok. Podle našeho názoru je taková nabídka pro zákazníky atraktivnější než jakákoli jednorázová sleva,“ komentoval Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Strategie dlouhodobých cen v dm znamená, že každé snížení ceny platí nejméně čtyři měsíce.
Již pošesté společnost dm věnuje pět procent z celkového denního obratu v kamenných prodejnách, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz na společensky prospěšný projekt, tentokrát z oblasti trvalé udržitelnosti. „Pět procent z denního obratu letos činilo 2 626 432 korun. Tuto částku jsme se rozhodli navýšit na 3 miliony korun. V souladu s filozofií dm vnímáme odpovědnost vůči životnímu prostředí jako samozřejmost. Proto nás velmi těší, že tato iniciativa oslovila i naše zákazníky a byla tak úspěšná,“ doplnil Jiří Peroutka.
Celá podskupina dm Rakousko a dceřiné společnosti včetně dm Česká republika darovaly v rámci letošního Giving Friday částku odpovídající přibližně 726 000 euro. Společnost dm Česká republika věnovala za šest ročníků iniciativy Giving Friday celkem 17 milionů Kč.
Středoškoláky čeká hra o klimatu
Letošní výtěžek poputuje na podporu organizace TEREZA, jež bezmála 45 let vytváří inovativní environmentální vzdělávací programy, učební materiály, publikace pro učitele i rodiče a metody, které vedou děti k zodpovědnosti vůči životnímu prostředí.
„Díky Giving Friday podpoříme klimatické vzdělávání žáků prvních a druhých ročníků středních škol prostřednictvím edukativní hry BASE CAMP. Jejím cílem je motivovat žáky k aktivnímu získávání informací o klimatických změnách, přispět k rozvoji jejich strategického uvažování a posílit týmovou spolupráci,“ přiblížil Jiří Peroutka.
Soubory ke stažení
Zdroj: www.dm.cz