DM··4 min

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva
nová pracovní pozice

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.

České Budějovice, 27.03.2024. V následujících dnech začne dm vypisovat výběrová řízení, která budou probíhat od konce března do konce dubna. Přihlásit se do nich mohou jak dosavadní spolupracovníci a spolupracovnice dm, tak i externí uchazeči a uchazečky. „Hledáme lidi, kteří mají dobré komunikační a organizační schopnosti, nebojí se převzít zodpovědnost a rádi by se kariérně i osobnostně rozvíjeli a dále vzdělávali,“ popsal Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm.

Spolupracovníci či spolupracovnice na nově zřízené pozici budou zastupovat vedoucí jednotlivých prodejen a budou k tomu mít i potřebné kompetence. Doposud zastupovali vedoucí prodejen v době jejich nepřítomnosti pokladní, a za to jim náležel příplatek ke mzdě. Nyní vzniká nová pozice, na níž budou kromě plnění praktických úkolů souvisejících se zástupem kladeny větší požadavky v oblasti soft-skills, zejména výkonu vedení spolupracovníků. Ohodnocení nových spolupracovníků či spolupracovnic bude místo dosavadního příplatku řešeno adekvátní fixní mzdou. V době nepřítomnosti vedoucí či vedoucího budou zástupci a zástupkyně zaštiťovat veškerý chod na směně, a to v prodejně i ve skladu a zázemí. Pracovní náplň bude zahrnovat administrativní úkoly, účast na poradách vedoucích pracovníků, řešení reklamací i zodpovědnost za dodržování standardů dm a zákonných ustanovení. Zároveň se budou podílet na rozvoji a vzdělávání spolupracovníků, za které byli doposud zodpovědní pouze vedoucí prodejny. Prostřednictvím této organizační změny chce dm nabídnout svým zákazníkům ještě lepší servis než doposud. Změna bude mít pozitivní dopad i na trh práce a nabídku nových pracovních míst.

Součástí výběrových řízení je v souladu s firemní filozofií transparentní zveřejnění finančního ohodnocení v náborovém inzerátu. Pro novou pozici je stanovena fixní měsíční mzda ve výši 43 796 Kč za plný úvazek. Nová pozice bude umožňovat i možnost kratšího úvazku, vždy s ohledem na aktuální situaci a provoz dané prodejny. Doporučeno je ukončené středoškolské vzdělání a uživatelská znalost práce na PC.

Dialog a vzájemný respekt patří k prioritám společnosti

Společnost dm v Česku aktuálně zaměstnává více než 4,5 tisíce lidí. Filozofie společnosti staví člověka do středu zájmu, a to nejen zákazníka, ale také každého spolupracovníka. Od roku 2016 patří dm k signatářům evropské Charty diverzity, v níž se zavázala rozvíjet firemní kulturu založenou na vzájemném respektu a ocenění talentu jednotlivce. Součástí závazku je nastavení interních pravidel, která podpoří diverzitu s důrazem na férový nábor a výběr spolupracovníků, přístup ke vzdělávání, kariérní růst, hodnocení a odměňování i osobní a rodinnou situaci.

Více informací o výběrových řízeních na pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny naleznete na webu www.dm-jobs.cz/Prodejny.

Soubory ke stažení

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM