Billa··26 min

Společnost BILLA představila pilotní prodejnu v novém konceptu. Prodejna v Říčanech startuje proces změny v České republice

Billa

Billa

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku. V lednu 2024 měla Billa v Česku 256 supermarketů. Za rok 2022 měla Billa v Česku tržby 33,702 mld. Kč, zisk 459 mil. Kč a 6 648 zaměstnanců.

Tisková zpráva

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Řetězec supermarketů BILLA odstartoval proces vývoje své obchodní strategie a otevírá pilotní prodejnu v novém konceptu. První prodejna, která se otevírá veřejnosti, se nachází v Říčanech u Prahy a je koncipována v moderním designu. „Od základu“ přepracovaný koncept plně zapadá do obchodně-expanzních plánů, které počítají s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Strategické plány společnosti BILLA

„BILLA dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání s širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky. To vše dohromady zajišťuje, že našim zákazníkům nabízíme nový a lepší zážitek z nakupování v obchodech BILLA, protože se i nadále soustředíme na to, abychom se stali oblíbenou prodejnou našich zákazníků, kde každodenně nakupují své oblíbené produkty,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti BILLA Česká republika.

Strategické cíle jsou plně v souladu s plány expanze maloobchodního řetězce. Již v letošním roce dosáhnou celkové investice společnosti BILLA 1,7 miliardy Kč. BILLA plánuje v příštích pěti letech zvýšit počet prodejen o dalších 80 a zároveň zvýšit svůj obrat. Do roku 2028 by měla přivítat ve svých řadách 1 500 nových kolegů.

Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy

Supermarket BILLA v Říčanech u Prahy nabídne přes 9 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků, převážně od českých dodavatelů. Sortiment je upraven tak, aby si zákazníci mohli vybrat z dostatečného množství položek. Nový půdorys je navržen, aby byl pro zákazníky intuitivní a usnadnil jim nakupování. Jednotlivé kategorie jsou prezentovány v tzv. shop-in-shopech, které jsou již na první pohled přehledné. Nové prezentace se tak dočkaly například sekce pečiva, ovoce a zeleniny, masa a lahůdek nebo delikates. Sortiment, který je již ze 72 % tvořen českými farmáři a výrobci, počítá s lokálními zdroji a ještě vyšším procentem dodávek z České republiky.

Přírodní barvy a jiné rozvržení regálů

Design prodejny prošel výraznou změnou. Kombinuje osvědčené a moderní prvky, které dohromady ladí a vytváří příjemné prostředí pro nakupování. Dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály vzbuzují pocit vzdušnosti a zvětšené prodejní plochy.

Barevné schéma, které BILLA zvolila, nyní zákazníkovi jasně ukazuje, kde na něj čekají nejatraktivnější nabídky. Mezi světlým dřevem a přírodní zelenou se nepřehlédnutelně vypíná červená barva, kterou se v prodejně označují výhradně akce a slevy. Červená barva u promo nabídky zároveň zůstává součástí chladicích boxů.

Úprava barevného schématu se kromě výloh a regálů týká rovněž nábytku, nákupních vozíků, a dokonce pracovních oděvů. Zákazníci tak budou zaměstnance říčanské prodejny potkávat v pracovních oděvech barevné kombinace žlutá, zelená a bílá.

Plány společnosti v nadcházejících měsících

V současné době BILLA od svých říčanských kolegů i zákazníků sbírá zpětnou vazbu, podle níž bude koncept pilotní prodejny případně upravovat. V oblasti lidských zdrojů nedávno otevřela dvě nová tréninková centra, a to v Olomouci a Plzni, kde budou nejen nováčci, ale i kolegové pravidelně proškolováni, aby poskytli zákazníkům ještě vyšší standard péče. Zcela nová marketingová komunikace odstartuje po vyhodnocení pilotu v roce 2024.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Váš tým BILLA

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od Billa

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| Billa
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji šestou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji šestou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už šestou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| Billa
Rekonstrukce prodejny BILLA Praha Krakov

Rekonstrukce prodejny BILLA Praha Krakov

v období od 24. července až do druhé poloviny srpna pro vás provedeme rekonstrukci prodejny BILLA Praha Krakov, Lodžská 850/6, 181 00 Praha.
| Billa
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| Billa
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| Billa
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| Billa
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| Billa
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| Billa
Rekonstrukce prodejny BILLA v Moravské Třebové od 1. července

Rekonstrukce prodejny BILLA v Moravské Třebové od 1. července

v období od 1. července až do konce měsíce pro vás provedeme rekonstrukci prodejny BILLA na adrese Marxova 136/21 v Moravské Třebové.
| Billa
Čtvrtou novou prodejnu v letošním roce otevřela BILLA ve Vrátu u Českých Budějovic

Čtvrtou novou prodejnu v letošním roce otevřela BILLA ve Vrátu u Českých Budějovic

V rámci pokračující expanze a naplňování svého cíle být lidem stále, blíž otevřel obchodní řetězec BILLA už čtvrtou novou prodejnu v letošním roce. Ve středu 19. června přivítala své zákazníky prodejna na Rudolfské třídě ve Vrátu u Českých Budějovic. Na prodejní ploše přes tisíc metrů čtverečních nabízí bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| Billa