Prima+··3 min

Showtime Pop Up Bazar získal víc než čtvrt milionu korun pro charitu

Prima+

Prima+

Prima+ je internetová videoslužba z portfolia online služeb televize Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo na chytré TV.

Tisková zpráva

Jedinečný Showtime Pop Up Bazar v obchodním domě Bílá labuť nadělil minulý týden stovkám lidí radost z módních kousků do jejich šatníků, a hlavně víc než čtvrt milionu korun Nadaci Terezy Maxové dětem. Tolik peněz se podařilo vybrat díky prodeji darovaného oblečení a štědrého příspěvku od OD Bílá labuť a série Gump. Improvizovaný obchůdek navštívily tisíce lidí, které kromě nakupování čekal nabitý program včetně známých tváří zpravodajství CNN Prima NEWS i seriálů televize Prima.

Nadšení a týmový duch provázely Showtime Pop Up bazar i jeho slavné hosty po celý týden. A jak se ukázalo, týmová práce přinesla ovoce v podobě nádherné částky 255 350 korun, kterou se podařilo spojenými silami získat pro Nadaci Terezy Maxové dětem. Víc než 105 000 Kč se podařilo získat prodejem oblečení darovaného hvězdami televize Prima a dalšími slavnými osobnostmi. Rovných 100 000 Kč pak daroval obchodní dům Bílá labuť a 50 000 přidala série knih a filmů Gump.

„Je to krásná, velká částka. Ani jsme to nečekali. A myslím, že to je skvělý počin, teď před Vánoci. Nadace má spoustu projektů a není to už jen pomoc dětem v ústavní péči, ale i pomoc maminkám v azylových domech nebo našim vysokoškolákům. Takže každá koruna se hodí a my jsme za tuto pomoc moc vděční,“ řekla na Showtime Pop Up Bazaru Tereza Maxová.

Do Showtime Pop Up Bazaru zavítaly desítky známých tváří, se kterými se mohli návštěvníci potkat během celého týdne. Byly to například Iva Kubelková, Eva Hecko Perkausová, Klára Doležalová, Karel Voříšek, Simona Krainová, Eva Herzigová, Regina Řandová, Sára Rychlíková, Anastasia Trmal nebo Filip Rožek a živý pes Gump. Nechyběly autogramiády hvězd zpravodajství a seriálových hitů ZOO a Kamarádi či herců divadla Broadway a Hudebního divadla Karlín.

Ve čtvrtek návštěvníky Bílé labutě překvapily také moderátorské dvojice NOVÉHO DNE na CNN Prima NEWS – Daniela Habešová s Markem Kafkou a Daniela Révai s Jiří Šléglem v převlecích za Mikuláše, čerty a anděla.

„Obchodů s použitým oblečením je celá řada. První den jsme tak v Showtime Pop Up bazárku čekali s napětím, jestli lidi přijdou, a musím říct, že zájem veřejnosti nás ohromil. Jsem moc ráda, že se nám jednak podařilo najít využití pro módní kousky, které by jinak mnohdy ležely ve skříni, a navíc vybrat tak vysokou částku, která pomůže mnoha dětem,“ říká šéfredaktorka společenské redakce CNN Prima NEWS Zuzana Brzáková.

Nadšené reakce návštěvníků i velkorysá částka, kterou se podařilo vybrat, tak předpovídají další ročník Showtime Pop Up Bazaru.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima+

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima meziročně narostla v CS 15+ i CS 18–69 v celodenním vysílání i v prime time, stejně tak se dařilo také vlajkové stanici. Media Club je stále nad komerční konkurencí v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání vítězí u 15+ i 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS.
| Prima+
CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

International u příležitosti pátého výročí multiplatformy na konferenci MONEY MONEY MONEY a nešetřili chválou na českou multiplatformu. Zpravodajský kanál CNN Prima NEWS zatím každý rok rostl. Za letošek, do poloviny dubna, zaznamenal podíl na sledovanosti 2,36 % v CS 15+. Divákům redakce CNN Prima NEWS přinesla nový publicistický pořad Souvislosti Markéty Fialové na hlavním kanále TV Prima. Hned premiérové vydání odstartovalo velkou investigativní reportáží o Guru Járovi, kterou citovala většina hlavních médií.
| Prima+
Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Rozkvetlá Grébovka v rámci sedmého ročníku DERMACOL LOVE DAY 1. května 2025 nabídla nejzamilovanější prvomájovou akci s bohatým kulturním programem, který přilákal několik desítek tisíc návštěvníků. Spousta různorodých aktivit oslavovala lásku a krásu a nabídla zábavu pro celou rodinu. Vrcholem byla oslava 14. narozenin kanálu Prima LOVE za účasti moderátorů a herců z televize Prima. Dvě pódia roztančili přední čeští a slovenští hudební interpreti – Tereza Mašková, Adam Mišík, Majk Spirit, Petr Kotvald, Simon Opp, Jana Rychterová a další.
| Prima+
Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Ikonická značka, která déle než tři desetiletí formovala českou mediální a lifestylovou scénu, se loučí. V červenci letošního roku vyjde poslední číslo české edice časopisu Playboy. Číslo 07/2025 (na stáncích bude od poloviny června do konce července 2025) bude zároveň speciálním „best of“ – výběrem toho nejlepšího z celé historie tuzemské verze magazínu.
| Prima+
Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle jako je osvěta v oblasti podpory televize jako silného a účinného reklamního mediatypu nebo aktivní participace na legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů.
| Prima+
Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.
| Prima+
CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

Multiplatforma CNN Prima NEWS u příležitosti blížícího se 5. výročí připravuje exkluzivní business konferenci s názvem Money Money Money, na kterou dorazí i světová novinářská hvězda Richard Quest ze CNN International. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, motorem jsou vždy peníze. Připravovaná konference, která se uskuteční 30. dubna, proto nabídne řadu hostů s expertním vhledem do ekonomických témat a současných výzev. Mezi hosty budou guvernér ČNB Aleš Michl, exguvernér Miroslav Singer, bývalý ministr financí a prezident republiky Václav Klaus a mnoho dalších. Celodenním programem provedou moderátoři Terezie Tománková a Petr Suchoň.
| Prima+
Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Televize Prima poprvé ve své historii přichází s nedělním publicistickým pořadem s názvem Souvislosti. Zkušená novinářka a moderátorka Markéta Fialová nabídne divákům souhrn nejzásadnějších témat uplynulého týdne přehledně, s nadhledem, a hlavně v souvislostech. Třicetiminutový magazín každou neděli po 22. hodině představí témata, která by nikomu z nás neměla uniknout, viděná očima zkušených reportérů CNN Prima NEWS. Nebude chybět investigativa ani překvapivá odhalení. Souvislosti startují už 27. dubna na Primě.
| Prima+
Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí novou řídicí strukturu založenou na pěti produktových segmentech. Vedoucí segmentů reportují představenstvu. Cílem této strategické změny je urychlit rozhodovací procesy a efektivněji reagovat na dynamické změny na mediálním trhu. Zároveň skupina Prima posiluje tým vedení. Od 1. května se vedení platformy prima+ ujme zkušený mediální odborník Jan Maxa, který má za sebou dvanáctileté působení v České televizi, kde vedl jak vývoj nových pořadů, tak v posledních letech také digitální divizi. Petr Král se posouvá do čela nového produktového segmentu Distribuce a OTT. Jeho hlavním úkolem bude rozvoj produktové propozice skupiny Prima na rostoucím trhu IPTV.
| Prima+
Premiéra třetí řady seriálu Zločin v Alpách – Prima KRIMI slaví sedm let těch nejkriminálnějších případů s historicky nejlepším sharem

Premiéra třetí řady seriálu Zločin v Alpách – Prima KRIMI slaví sedm let těch nejkriminálnějších případů s historicky nejlepším sharem

Jedinečný kriminální program v Česku Prima KRIMI oslaví sedm let vysílání na Velikonoční pondělí. Stanice postupně roste a letošní březen byl historicky jejím nejlepším měsícem. V cílové skupině 15+ dosáhla na share 4,71 %. Jako dárek divákům přichystá premiérové díly třetí řady seriálu Zločin v Alpách a v duchu narozeninového sloganu „Všechno nejkriminálnější!“ bude i nadále nabízet to nejlepší ze světa krimi.
| Prima+