Kofola··3 min

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Kofola

Kofola

Kofola je sycený nealkoholický nápoj kolového typu, který vznikl v roce 1960 v komunistickém Československu jako alternativa k tehdy nedostupným západním nápojům Coca-Cola nebo Pepsi. Nápoj vyrábí česká společnost Kofola ČeskoSlovensko v Krnově. Kofola obsahuje 14 různých bylin a ovocných látek, okořeněná je lékořicí.

Tisková zpráva

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska zahájila přípravy na letošní velkou zalesňovací kampaň s názvem „Dobré věci padají z nebe“. Cílem této iniciativy, která vznikla v rámci platformy pro udržitelný rozvoj Srdce pro zítřek, je zalesnění co největšího území, a zároveň zapojení veřejnosti i šíření povědomí o významu lesů.

Každou minutu zmizí z povrchu naší planety 27 fotbalových hřišť lesa. Proto jsou projekty zalesňování klíčové pro zachování přírodního bohatství. Zalesňovací aktivity, které na Radenské jaderce probíhají již pátým rokem, budou letos realizovány inovativním způsobem. Zalesňování proběhne za pomoci dronů a speciálních semenných kuliček, které umožní rychlé zalesnění rozsáhlých a těžko přístupných ploch. A do procesu aktivace chce Radenska zapojit i spotřebitele.

Více účastníků, více zalesněných metrů

O konečném rozsahu letošního zalesňování rozhodne probíhající kampaň, která má i vzdělávací rozměr. Na internetových stránkách www.srcnozajutri.si se mohou všichni, kdo chtějí přispět k zalesňování Krasu, zúčastnit vzdělávacího kvízu o biodiverzitě. Každá odpověď aktivuje voucher, kterým se Radenska Adriatic zavazuje zalesnit metr čtvereční. Čím více kuponů bude aktivováno, tím větší plocha bude zalesněna. Aktivací spotřebitelů ale Radenska Adriatic nekončí - vyzývá i firmy a obchodní partnery, aby podpořili proces zalesňování, a proměnili tradiční teambuildingy v tzv. greenbuildingy. A tím nasměrovali své prostředky na zajištění zelenější budoucnosti.

Přes 80 tisíc stromů

„Vedle konkrétních přínosů pro růst a rozvoj lesního ekosystému je hlavním poselstvím platformy Srčno za jutri (Srdce pro zítřek) zvyšovat povědomí o významu lesů a vzdělávat nové, zodpovědné generace v oblasti ekologie. V uplynulých čtyřech letech vysadila Radenska Adriatic ve Slovinsku a Chorvatsku 80 tisíc stromů. Věříme, že udržitelný rozvoj a odpovědné podnikání jsou základem každé společnosti a země. Kampaní zároveň vyzýváme veřejnost, aby nakupovali Radenskou ve vratných skleněných obalech, které jsou nejšetrnější k životnímu prostředí. Vratné sklo totiž produkuje během svého životního cyklu o 85 % méně emisí CO2 než nevratné obaly,“ uvedl Marian Šefčović, generální ředitel společnosti Radenska Adriatic.

Velká zalesňovací kampaň ve slovinském Krasu proběhne na začátku listopadu (11.11.). V Chorvatsku se bude zalesňovat v podunajském Vukovaru koncem října (28.10.). Zalesňování, které bude probíhat ve spolupráci s Projektem O2, pomůže obnovit přírodu a bojovat proti klimatickým změnám, které jsou jednou z příčin přírodních katastrof, jako jsou bouře, povodně a lesní požáry. Zdravé lesy jsou pro pohodu člověka nedocenitelné, čistí vzduch, reguluje teploty a je místem pro rekreaci, odpočinek a spojení s přírodou, což je důležité pro naše psychofyzické zdraví.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Kofola přináší na trh novou značku džusů, ale i kvalitní ledové čaje

Kofola přináší na trh novou značku džusů, ale i kvalitní ledové čaje

Na nápojovém trhu už najdete málokterou kategorii, ve které by nějakým způsobem nefigurovala lokální nápojářská rodina Kofola. V oblasti ovocných nápojů a džusů spolupracovala v posledních letech s rakouskou společností Rauch. Nyní přichází s vlastní značkou Curiosa, která okoření portfolio ovocných nápojů a džusů. V oblasti ledových čajů pak přináší novinku v podobě DILMAH Ice Tea.
| Kofola
I přes ničivou povodeň navýšila skupina Kofola ve třetím čtvrtletí tržby. Rostl i ukazatel EBITDA

I přes ničivou povodeň navýšila skupina Kofola ve třetím čtvrtletí tržby. Rostl i ukazatel EBITDA

Hlavní sezónou prošla nápojářská rodina Kofola ČeskoSlovensko na výbornou. Tržby ve 3. kvartálu roku rostly ve srovnání s loňskem o 33 %, dařilo se všem pilířům skupiny, včetně nově začleněných pivovarů. Skupinová EBITDA dosáhla za 9 měsíců roku 1,6 mld. korun. Její výhled do konce roku slibuje vedení Kofoly na úrovni horní avizované hranice.
| Kofola
Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství.
| Kofola
Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola