DM··3 min

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva
Kampaň Beauty

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.

České Budějovice, 07.03.2024. Kampaň Beauty společnosti dm je zahalená do barev květů, svěží zeleně, slunečních paprsků a proměnlivé vodní hladiny. Její motto zní „Moje fantazie rozkvétá“ a klade si za cíl motivovat zákazníky a zákaznice dm k pozitivním změnám v jejich životě. Přinese tipy a rady pro zdravější životní styl a oslavu vnější i vnitřní krásy.

„V nejnovějších trendech v líčení se přirozený look setkává s barevným spektrem metaverse. Tento kontrast mezi přírodou a virtuální realitou nabízí nekonečnou škálu možností pro sebevyjádření,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Soutěž o milion dm active beauty bodů

Jarní škála barev se objeví také v souboji kreativity make-up artistů během výzvy dm beauty challenge, kterou je možné sledovat na sociálních sítích dm. Od 11. března se šestnáct soutěžících postupně utká v duelech, během nichž budou vytvářet líčení inspirované přírodou s využitím produktů dm. Celá soutěž se završí na konci května vyhlášením vítěze a předáním hlavní ceny – 1 milionu dm active beauty bodů, které představují slevu na nákup v drogeriích dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz ve výši 250 000 Kč.

Výherce či výherkyně se poté představí v dm podcastu dostupném na dm.cz/nove/podcast, YouTube, SoundCloud, Apple iTunes, Spotify a Youradio a na stránkách ACTIVE BEAUTY magazínu, který je bezplatně k dispozici ve všech prodejnách dm a na activebeauty.cz.

Sdílení nápadů mezi spolupracovnicemi a spolupracovníky

Síla inspirace se během kampaně Beauty projeví také v interní komunikaci dm, při níž spolupracovníci a spolupracovnice dm využívají ke sdílení nápadů sociální síť Viva Engage. „V tomto prostoru se nyní dostanou ke slovu i nové beauty ambasadorky se svými praktickými radami a tipy z oblasti péče o pleť a líčení a budou šířit nejnovější beauty trendy,“ přiblížil Jiří Peroutka.

Od tištěných reklam po spolupráci s influencery

Komunikace kampaně využívá široký mediální mix od tiskových zpráv, advertorialů a inzerce v tištěných médiích přes televizní a velkoplošné outdoorové reklamy až po personifikované e-mailové newslettery, push notifikace a živé nakupování s poradenstvím v rámci vysílání dmLIVE v aplikaci Moje dm. Vizuály a poselství kampaně se promítnou také do online shopu dm.cz, tištěného journalu a ACTIVE BEAUTY magazínu. Součástí kampaně je i spolupráce s influencery a influencerkami a komunikace prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok.

Soubory ke stažení

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM
Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

Společnost dm na cestě ke klimatické neutralitě

České Budějovice, 11.06.2025. Společnost dm poprvé představuje Zprávu o udržitelnosti společnou pro všech 14 zemí skupiny dm. Společnost dm v ní stvrzuje svůj cíl dosáhnout do roku 2045 čistých nulových emisí. Zaměřuje se na opatření ke snížení emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci a inovativní přístupy, jako je recyklace CO₂, redukce obalů a obalová řešení šetrná ke klimatu.
| DM