
Rada hl. m. Prahy na svém pondělním jednání rozhodla o výběru zhotovitele zakázky na zajištění servisu a rozvoje systému Operativní řízení povodní v Praze na dobu 48 měsíců. Služby dodá společnost DHI a.s. Cena zakázky činní 26 149 040 Kč bez DPH. Pražští radní dále také vybrali dodavatele k veřejné zakázce nazvané Zajištění servisu a rozšířené podpory systému Digitální povodňový plán hl. m. Prahy a jeho městských částí na dobu 48 měsíců. Uspěla společnost HYDROSOFT Veleslavín s. r. o. s nabídkovou cenou 12 377 680 Kč bez DPH.
„Bezpečnost a připravenost hlavního města na krizové situace, jako jsou povodně, nesmí být ponechány náhodě. Systém operativního řízení povodní je klíčovým nástrojem, který nám umožňuje včas a efektivně reagovat. Jsem rád, že Praha pokračuje v jeho rozvoji a servisu s důrazem na moderní technologie a aktuální data,“ uvedl primátor hl. m. Prahy Bohuslav Svoboda.
Předmětem první veřejné zakázky je zajištění udržitelnosti projektu Operativní řízení povodní v Praze. A to tak, aby fungovala správně systémová podpora aplikací a aplikačních serverů, včetně aktuálnosti databází a jednotlivých skupin dat celého systému operativního řízení. Kromě toho bude zajištěn také rozvoj operativního řízení.
Druhá aktuální zakázka se týká zajištění provozu systému a udržitelnosti projektu Digitální povodňový plán hl. m. Prahy a jeho městských částí na dobu příštích 48 měsíců. Konkrétně se má jednat ozajištění systémové podpory aplikací a aplikačních serverů, zajištění aktuálnosti databází a jednotlivých skupin dat systému. Po dobu trvání smlouvy budou za účelem zajištění chodu souboru aplikací digitálního povodňového plánu a Aktivního harmonogramu činnosti povodňové komise poskytovány uvedené služby jak pro prostředí Intranet, tak i pro prostředí Internet.
Zdroj: praha.eu