DM··6 min

Plenky ve velkém balení, oblečení ze swapu a slevy za nákup? Podívejte se, jak ušetřit s malými dětmi

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

Děti přinášejí do našich životů radost, smích, lásku a nezapomenutelné okamžiky. Příchod nových členů rodiny s sebou však nese i značné výdaje. Kočárek, pleny, jídlo, oblečení, hračky a sportovní náčiní, to je jen část obvyklých nákladů. Ale není třeba si zoufat. Existuje mnoho způsobů, jak šetřit finance, aniž bychom snížili požadavky na kvalitu života svých dětí. Přinášíme vám pár tipů, jak to dokázat, a přitom si užít i spoustu zábavy.

TZ_bonusove_tydny

Nakupujte větší balení plenek s doručením až domů

Pokud máte malé dítě, víte, že pleny představují jeden z největších výdajů. Proto je ideální zvážit nákup větších balení, která často vychází výhodněji v přepočtu na kus. Box pokryje průměrnou měsíční potřebu miminka, přičemž cena za jednu plenu je 3,57 Kč,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt, která rodičům nabízí jednu z nejvýhodnějších cen za plenku na trhu. Vyplatí se i nákup dalšího zboží ve velkoobjemovém balení. „V sortimentu dm rodiče naleznou i přebalovací podložky nebo vlhčené ubrousky ve větších baleních, které mohou vystačit až na několik týdnů,“ doplňuje Peroutka. Zároveň předkládá možnost jednoduchého objednání díky aplikaci Moje dm nebo na online na dm.cz a doručení až ke dveřím bytu. „Velká balení mívají zpravidla i větší hmotnost a pro matky s malými dětmi může být složité nosit těžké balíky do schodů. Výnos až ke dveřím bytu je nyní zahrnut v ceně za doručení, zákazníci si za něj nic nepřiplácí,“vysvětluje Peroutka a dodává, že při objednávce nad 1 290 Kč je doprava zdarma.

Hledejte ve výprodejích, second handech a na burzách

Z oblečení malé děti rychle vyrostou, hračky se po chvíli okoukají a omrzí. Proto občas nemá smysl utrácet za zbrusu nové kousky. V případě dětských kočárků se určitě vyplatí pořídit si rovnou trojkombinaci, která dítěti poslouží několik let. Mnoho rodičů prodává starší kočárky v perfektním stavu za zlomek ceny na burzách nebo inzertních portálech. Tam lze najít i téměř nenošené sezónní oblečení a doplňky, jako jsou kombinézy nebo fusaky, pořídíte tam i sportovní vybavení pro starší děti.

Při vaření dbejte na kvalitu surovin

Vaření dětských jídel doma může být a finančně úsporné i zábavné. Klíčová je ale volba potravin v bio kvalitě. Pokud nemáte přístup k čerstvým a ekologicky pěstovaným surovinám, nebo vám na vaření nezbývá čas, můžete vybírat ze široké nabídky hotových pokrmů. „V nabídce produktů značky babylove naleznou rodiče slané i sladké příkrmy pro ty nejmenší gurmány, pro starší děti hotová jídla, která stačí pouze ohřát,“ doporučuje Peroutka a dodává, že všechny pokrmy jsou v přísně sledované bio kvalitě, bez přídavku konzervantů, soli a s minimem alergenních složek.

Věrnostní programy se s malými dětmi vyplácejí

Věrnostní program dm active beauty patří mezi nejoblíbenější v České republice, z čehož mohou skvěle čerpat také rodiče malých dětí. Společnost dm totiž do 30. července rozdává dvacetinásobný počet bodů za nákup. To přináší skvělou možnost s těmito body ušetřit na dalším nákupu. „Pokud lidé nakoupí jakékoliv zboží například za 1 000 korun, obdrží na svůj věrnostní účet dvacetkrát více bodů, což představuje slevu 200 korun na další nákup,“ představuje aktivitu Peroutka. Nákup může být uskutečněn jak v kamenné prodejně, tak při nákupu online nebo přímo v aplikaci Moje dm. „Zákazníci mohou přijít opakovaně a vždy získají dvacetinásobek počtu bodů,“ doplňuje Peroutka.

Není nutné utrácet za drahé aktivity, stačí kreativa a fantazie

Existuje spousta možností, jak s dětmi trávit aktivně a kreativně čas plný radosti a objevování. Náklady na tyto aktivity jsou minimální, ale vzpomínky přitom zůstanou navždy. Zorganizujte společně s dětmi domácí "kino" a vytvořte si útulné prostředí, které vás vtáhne do světa filmové magie. Poskládejte puzzle, vymyslete pohádku, zahrajte si karty, divadlo, na slepou bábu, na schovávanou. Nebo si s malými kreativci můžete vyrobit hezké dekorace do dětských pokojů. Z prázdných sklenic snadno vytvoříte originální svícny nebo vázy. Stačí je ozdobit samolepkami, nápisy, korálky nebo třeba provázky. Pokud se vaše děti zajímají o vědu, zkuste spolu provádět jednoduché a efektní experimenty. V kuchyni najdete všechny potřebné ingredience pro zkoumání chemických reakcí nebo vytváření malých vědeckých pokusů. A pokud preferujete aktivity venku, vezměte děti třeba na piknik do parku nebo se vydejte na dobrodružný průzkum do nejbližšího lesa. Objevujte společně nové věci a prozkoumávejte svět kolem sebe.

Setkávejte se s přáteli a „swapujte“

Swapování, neboli výměna věcí, je zajímavý koncept, kdy nepotřebné věci směníte za ty potřebné. Nejen, že nic neutratíte, ale zároveň podpoříte udržitelnost a ekologický životní styl. S přáteli nebo sousedy můžete zorganizovat výměnné akce dětského oblečení, hraček nebo knih. Skvěle se pobavíte, utužíte přátelské vztahy, získáte potřebné věci pro vaše ratolesti, a navíc ani nezatížíte váš rodinný rozpočet.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM