Invia··4 min

Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenou. Sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost

Invia

Invia

Invia.cz, a.s. je cestovní agentura. Specializuje se na prodej dovolených na internetu. Pod současným názvem působí od roku 2004. Patří do skupiny European Bridge Travel.

Tisková zpráva

Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenou. Sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost

Největší online prodejce zájezdů v Česku přichází s novou kampaní na podporu prodejů letních dovolených. Po dvou letech televizní kampaně „Radost začíná u nás“ a následném návratu k autentickému UGC formátu Invia přichází s novým směrem. Hlavními tvářemi komunikace se stávají Flip a Flop – animované postavičky plážových pantoflí, které nejen symbolizují dovolenou, ale díky využití umělé inteligence nabízejí široké možnosti pro flexibilní content marketing napříč celým rokem.

Kreativní koncept vzešel z mezinárodního tendru, jehož klíčovou podmínkou byla AI produkce a schopnost vytvářet vizuální assety průběžně podle potřeb kampaně. Výsledkem je modulární formát, ve kterém lze Flipa a Flopa generovat a tematicky přizpůsobovat – od Velikonoc přes léto až po Vánoce.

Flip a Flop nejsou jen roztomilé postavičky – jsou to nástroje, které nám dávají kontrolu nad celoroční kampaní napříč kanály a formáty. Zároveň svými charaktery, připomínajícími ikonické duo z večerníčku Pojďte pane, budeme si hrát, dávají prostor pro příběhy, které jsou českému publiku blízké,“ říká Michal Bošela, Head of Brand and Communication cestovní agentury Invia.

AI, flexibilita a humor: tři pilíře nové komunikace

Hlavní message kampaně podtrhuje roli agentury Invia jako ideálního partnera pro nákup dovolené: nejširší nabídka, ověřené recenze od reálných klientů a atraktivní slevy – vše přehledně na jednom místě. Kampaň cílí na dvě klíčové skupiny: rodiny, které si letní dovolenou zatím nezarezervovaly, a flexibilní cestovatele, kteří využívají výhod Last Minute zájezdů.

Za kreativním návrhem stojí německá agentura Machine Berlin spolu s režisérem Christofem Schroeterem, lokalizaci zajišťovala agentura Addict a televizní strategii má na starost agentura PHD. České hlasy Flipovi a Flopovi propůjčili známí herci Josef Carda a Michal Holán, kteří spolupracovali například na dabingu seriálu Rick a Morty. „Charakter hlasů a dynamika mezi Flipem a Flopem byly pro nás zásadní,“ doplňuje Michal Bošela.

360° strategie s nápaditými formáty

Hlavní osu komunikace tvoří klasická 360° strategie zahrnující televizní spoty, síť kin, rádiovou reklamu, OOH, digitální CLV, tisk i online formáty (video i display). Kampaň je od dubna nasazena v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Teasingová fáze s claimem „Je čas přezout na léto“ naznačila příchod nových postav pomocí siluet Flipa a Flopa.

Na sociálních sítích chceme pracovat i s formáty typu CGI stunts a spolu s agenturou máme připravené i první nápady na guerillové aktivity. Flip a Flop se navíc brzy objeví i fyzicky – třeba na vybraných pobočkách Invia. Do kampaně plánujeme zapojit i naše partnery, například knihkupectví Luxor, se kterým jsme v minulosti úspěšně spolupracovali na soutěžích a aktivacích na sociálních sítích,“ říká Michal Bošela.

Nový koncept, dlouhodobá vize

Flip a Flop se stávají ústředními postavami značkové komunikace minimálně na jeden rok a jejich příběhy budou pokračovat i v kampani First Minute 2026. Díky možnostem dalšího tematického rozpracování a rychlé adaptace se s nimi zákazníci budou setkávat napříč různými kanály i příležitostmi. Invia tím získává nejen nové maskoty, ale i obsahově otevřený a dlouhodobě udržitelný rámec komunikace.

Publikováno: 06.05.2025

Zdroj: www.invia.cz

Další články

Další články od Invia

Athény, Istanbul nebo Barcelona? Přinášíme 5 měst, která budete chtít navštívit ještě dnes

Athény, Istanbul nebo Barcelona? Přinášíme 5 měst, která budete chtít navštívit ještě dnes

Slunečné dny nás konečně lákají ven, a co může být lepšího než využít tento čas k objevování nových míst? Evropské metropole nabízí ideální příležitost, jak zažít fascinující kulturu, umění a historii, aniž byste museli na dovolenou vyčlenit týdny. Eurovíkendy jsou proto perfektní volbou pro ty, kteří touží po krátkém, ale intenzivním zážitku. Přinášíme pět destinací, které by na vašem cestovatelském bucket listu rozhodně neměly chybět.
| Invia
Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenou. Sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost

Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenou. Sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost

Největší online prodejce zájezdů v Česku přichází s novou kampaní na podporu prodejů letních dovolených. Po dvou letech televizní kampaně „Radost začíná u nás“ a následném návratu k autentickému UGC formátu Invia přichází s novým směrem. Hlavními tvářemi komunikace se stávají Flip a Flop – animované postavičky plážových pantoflí, které nejen symbolizují dovolenou, ale díky využití umělé inteligence nabízejí široké možnosti pro flexibilní content marketing napříč celým rokem.
| Invia
Dovolená s dětmi bez stresu? Cestovní agentura šetří rodičům čas, nervy i peněženku

Dovolená s dětmi bez stresu? Cestovní agentura šetří rodičům čas, nervy i peněženku

Rodinná dovolená by měla být hlavně o radosti – z nových zážitků, společně stráveného času a zaslouženého odpočinku. Jenže zatímco děti už sní o skluzavkách a zmrzlině, rodiče balancují mezi přehledem hotelových recenzí, cenovkami letenek a nekonečným seznamem „co všechno zařídit“. Letos to ale může být jinak – bez stresu, kompromisů i ztracených večerů nad plánováním. S pomocí cestovní agentury totiž dovolená začíná ještě dřív, než dorazíte na letiště.
| Invia
Češi během květnových svátků investují do cestování, počet zájezdů vzrostl o pětinu

Češi během květnových svátků investují do cestování, počet zájezdů vzrostl o pětinu

Květnové státní svátky představují významný impuls pro cestovní ruch. Podle aktuálních statistik největšího prodejce online zájezdů v tuzemsku, cestovní agentury Invia, se počet klientů, kteří si na období 1.–8. května rezervovali dovolenou, meziročně zvýšil o 20 %. Češi tradičně preferují týdenní pobyty u moře v Egyptě (33 %), Turecku (19 %) a Tunisku (8 %), roste však také poptávka po eurovíkendech v evropských metropolích. Nejvíce cestujících tvoří páry, které využívají prodlouženého volna k odpočinku mimo hlavní turistickou sezónu.
| Invia
WP Holding dokončil akvizici skupiny Invia

WP Holding dokončil akvizici skupiny Invia

Společnost WP Holding dokončila akvizici 100 % akcií společnosti Invia Group SE, přední evropské skupiny v cestovním ruchu. V důsledku této integrace bude WP spravovat široké portfolio značek zaměřených na cestování, které působí v devíti evropských zemích, a ročně poskytne své služby téměř 6 milionům cestovatelů. Odpovědnost za vedení tohoto segmentu byla svěřena Aleksanderu Kuszovi, viceprezidentovi pro e-commerce ve společnosti WP Holding.
| Invia
Antalya: Riviéra, která osloví i ty nejnáročnější. Belek jako její nejluxusnější adresa

Antalya: Riviéra, která osloví i ty nejnáročnější. Belek jako její nejluxusnější adresa

Zavřete oči a nadechněte se vůně borovic, která se snoubí se slaným mořským vzduchem. Až oči opět otevřete, spatříte, jak mezi zlatými olivovníky vystupují siluety antických sloupů, a ucítíte, jak paprsky slunce štědře hřejí. Vítejte v provincii Antalya, klenotu Turecké riviéry, kde se historie setkává s moderním luxusem a příroda kouzlí s neuvěřitelnou rozmanitostí. Ať už toužíte po kulturních pokladech, relaxaci na pláži, nebo prvotřídním servisu v exkluzivních resortech – Antalya bude místem, které vám zůstane v paměti. Přijďte objevit svůj vlastní ráj na zemi a nechte se unést krásami, které čekají právě na vás.
| Invia
Invia Awards: Kde podle Čechů strávíte nejlepší dovolenou?

Invia Awards: Kde podle Čechů strávíte nejlepší dovolenou?

Největší tuzemská cestovní agentura přichází s prestižním oceněním Invia Awards. Představuje nejpopulárnější a nejprodávanější hotely letní sezóny roku 2024 v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích Čechů, jako jsou Řecko, Turecko, Egypt, Bulharsko, Španělsko
| Invia
First minute: Zájezdy nejčastěji nakupují lidé z menších měst, z nároků neslevují a léto budou trávit v Řecku

First minute: Zájezdy nejčastěji nakupují lidé z menších měst, z nároků neslevují a léto budou trávit v Řecku

Trend nákupu dovolené s předstihem se po covidových letech znovu vrací. Podle dat největší cestovní agentury v Česku rezervace first minute zájezdů dosahují objemů srovnatelných s minulým rokem. Letošní prodeje ovládají zákazníci z menších měst, Praha a další velká města tvoří jen pětinu z celkového počtu rezervací. Výrazně roste i zájem o komfortní ubytování
| Invia
Kam v dubnu k moři? Tipy pro relax i aktivní dovolenou

Kam v dubnu k moři? Tipy pro relax i aktivní dovolenou

Zatímco u nás jaro teprve nesměle klepe na dveře, existují místa, kde se už nyní můžete ohřát
| Invia
Velikonoce jinak: 5 nejzajímavějších tradic, které vás nadchnou (a možná i vyděsí!)

Velikonoce jinak: 5 nejzajímavějších tradic, které vás nadchnou (a možná i vyděsí!)

Velikonoce nejsou jen svátkem jara, ale také příležitostí poznat fascinující zvyklosti různých koutů světa. Objevte jedinečné slavnosti, které kombinují duchovní rozměr s pestrými kulturními tradicemi. Od majestátních procesí ve Španělsku, přes ohňostroj v Itálii, až po dramatické pašijové hry v Mexiku – to vše můžete zažít na vlastní kůži.
| Invia