Novým ředitelem marketingu v české pobočce společnosti ESET, předního poskytovatele kyberbezpečnostních řešení pro firmy a domácnosti, se stal Michal Červenka. Ze své pozice bude zodpovědný za marketingovou komunikaci, podporu online i offline prodejních kanálů či Public Relations a vedení jednotlivých týmů marketingového oddělení společnosti ESET v Praze.
„Kybernetická bezpečnost se stává stále důležitějším faktorem v životě firem i každého z nás. Stále sílící využití moderních technologií, včetně AI, čím dál více ovlivňuje náš život. Stáváme se tak ještě více závislými na jejich bezpečnosti,“ říká Michal Červenka.
„Na rozdíl od firem, které moc dobře znají hodnotu svých dat, běžní uživatelé mají ještě často pocit, že se jich ohrožení tak úplně netýká. Stačí se ale zamyslet nad tím, co všechno o vás ví a co dokáže ovládat tak malá krabička, jako je náš telefon. Společně s kolegy v ESETu chci i nadále otevírat téma kyberbezpečnosti firem i běžných uživatelů. Věříme, že se k nám přidají další partneři, kterým na bezpečnosti digitálního světa bude záležet stejně jako nám. Chceme se podílet na osvětě mezi uživateli technologií, protože nejúčinnější obranou před nekalými praktikami je jejich znalost a prevence,“ dodává Červenka.
„Mám velkou radost, že můžeme přivítat Michala Červenku v našem týmu. Jeho bohaté zkušenosti ze všech oblastí marketingu a jeho inovativní přístup k práci budou pro naši společnost velkým přínosem. Věřím, že se nám společně podaří posílit naši pozici na trhu a přinést našim zákazníkům ještě lepší služby a řešení,“ říká Juraj Ferenc, ředitel české obchodní pobočky společnosti ESET v Praze.
Michal Červenka přichází do ESETu ze společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s., kde se jako manažer marketingu spolu s kolegy podílel například na rebrandingu společnosti od hodnot přes vizuální proměnu a přípravu komunikační strategie. Společně s týmem vytvořil online prodejní kanál s e‑contractem a redesignoval online samoobsluhu. Své zkušenosti Michal získával i jako konzultant na volné noze.
Michal je absolventem Filozofické fakulty UJEP v Ústí nad Labem. Je ženatý a ve volném čase se věnuje svým dvěma synům a sportu. K jeho koníčkům patří také nové technologie a rád si přečte dobrou knihu.
Více informací
Více informací o trendech v kyberbezpečnosti pro širokou veřejnost najdete například v online magazínu Dvojklik.cz nebo v online magazínu o IT bezpečnosti pro firmy Digital Security Guide. Nejčastějším rizikům pro děti na internetu se věnuje iniciativa Safer Kids Online, která má za cíl pomoci nejen jejich rodičům, ale také například učitelům či vychovatelům zorientovat se v nástrahách digitálního světa.
Vysvětlení aktuálních kyberbezpečnostních pojmů a trendů najdete dále na stránkách Slovníku ESET, v podcastu TruePositive a na našich sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a X.
O společnosti ESET
Společnost ESET již od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software pro domácí i firemní uživatele. Drží rekordní počet ocenění a díky jejím technologiím může více než miliarda uživatelů bezpečně objevovat možnosti internetu. Široké portfolio řešení od ESET pokrývá všechny populární platformy, včetně mobilních, a poskytuje neustálou proaktivní ochranu při minimálních systémových nárocích.
ESET dlouhodobě investuje do vývoje. Jen v České republice nalezneme tři výzkumná a vývojová centra, a to v Praze, Jablonci nad Nisou a Brně. Společnost ESET má lokální zastoupení v Praze, celosvětovou centrálu v Bratislavě a disponuje rozsáhlou sítí partnerů ve více než 200 zemích světa.
Zdroj: www.eset.com