Invia··3 min

Invia představuje inovovanou kampaň s autentickými záběry z dovolené svých klientů

Invia

Invia

Invia.cz, a.s. je cestovní agentura. Specializuje se na prodej dovolených na internetu. Pod současným názvem působí od roku 2004. Patří do skupiny European Bridge Travel.

Tisková zpráva

Invia představuje inovovanou kampaň s autentickými záběry z dovolené svých klientů

Cestovní agentura Invia přichází se silnou komunikační kampaní na podporu First Minute prodejů. Kromě dvou již známých TV spotů se v rámci kreativního konceptu „Radost začíná u nás“ představí i třetí spot, na kterém se zásadní měrou podíleli sami klienti se svými autentickými videy z dovolené.

„Poslední dva roky jsme na profesionálně natočených reklamách lákali naše zákazníky, že ‚Radost začíná u nás', a nyní byl nejlepší čas tu jejich skutečnou radost ukázat,“ vysvětluje Michal Bošela, Head of Brand and Communication cestovní agentury Invia, jak navazuje letošní kampaň na ty z předešlých let. Zatímco v letech 2022 a 2023 pracoval koncept „Radost začíná u nás“ s myšlenkou, že ty nejhezčí zážitky s blízkými začínají tím správným výběrem zájezdu, a videoklip odvyprávěl příběh dovolené rodiny a páru pozpátku, pro letošek stojí videospot na autentických emocích.

„Vyzvali jsme naše klienty, aby se zapojili do přípravy kampaně a posílali nám své materiály z letních pobytu. Ve spolupráci s agenturou Addict jsme připravili speciální microsite ‚Staňte se hvězdou TV reklamy' a skrze ni jsme během týdne obdrželi více než 600 videí. Velmi nás to překvapilo, protože tak velký zájem jsme nečekali,“ přiznává Michal Bošela. Ze zaslaných materiálů se pak už jen sestříhal finální spot a jejich tvůrci získali jako poděkování poukazy na další nákup.

Kampaň poběží napříč mediatypy: nosná je televizní kampaň, doplněná o rádio a online video na YouTube a sociálních sítích. Out of home kanály pracují s bigboardy, CLV, polepy eskalátorů a nově dojde i na formáty v soupravách metra.

Letošní spot se tematicky navrací k nejúspěšnější kampani agentury Invia „Léto s tebou“, která v roce 2020 kombinovala záběry z dovolené klientů s milostně-nostalgickou letní písní od Jiřího Schelingera. Ačkoli slibně rozjetou kampaň zastavila po třech měsících pandemie koronaviru, videoklip se pro rok 2020 stal na českém YouTube 3. nejsledovanější reklamou.

Publikováno: 23.01.2024

Zdroj: www.invia.cz

Další články

Další články od Invia

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia
V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

V tuzemsku o dovolených rozhodují hlavně ženy. Nejvíce lákají ověřené destinace, šanci dáváme i novým lokalitám

Češky mají v rodinném rozhodování hlavní slovo – a platí to i pro výběr dovolené. Podle aktuálních dat cestovní agentury Invia tvoří ženy 62 % všech klientů, kteří rezervují letní zájezdy. Ať už cestují samy, s partnerem nebo s rodinou, rozhodují o destinaci i celkovém charakteru dovolené. Ačkoliv cestovatelé zůstávají věrní osvědčeným místům jako je Řecko, Turecko a Egypt, každoročně roste i ochota objevovat nové destinace.
| Invia