Albert··3 min

Hypermarket Albert v Třebíči prošel modernizací

Albert

Albert

Albert je řetězec supermarketů a hypermarketů vlastněný nizozemskou skupinou Ahold Delhaize. V červenci 2023 bylo v Česku celkem 337 prodejen Albert. Za rok 2021 měl Albert v Česku tržby ve výši 61,44 mld. Kč, a byl tak po řetězcích Lidl a Kaufland třetím největším obchodníkem v zemi podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Po třech týdnech a několika dnech otevřel třebíčský hypermarket Albert kompletně v novém. Zákazníkům nabízí ještě pohodlnější a rychlejší nákup, široký výběr čerstvých a zdravých potravin a mnoho inovací včetně možnosti skenování v průběhu výběru zboží. Nechybí ani elektronické cenovky či teplotní čidla. Díky technologiím a novému vybavení ušetří obchod více než třetinu energií.

Modernizovaný obchod je kompaktním hypermarketem, který je koncipován jak pro velké rodinné nákupy, tak pro rychlé doplnění zásob, například pro večeři a snídani. Do prodejny obchodník přenesl nejúspěšnější prvky a celkový styl z Alberta na pražském Chodově, který získal v Diamantové lize kvality ocenění nejlepšího obchodu v Česku. Zákazníky potěší moderní materiály v přírodním stylu i vybavení. „Podařilo se také zachovat široké uličky mezi regály, což si u nás zákazníci vždy chválili,“ popisuje Věra Štěpánová, manažerka prodejny.

Středem prodejny je moderní a otevřené tržiště s ovocem a zeleninou. Zákazníci zde také najdou všechny oblíbené úseky, jako je pekárna s vlastní výrobou, obsluhované pulty lahůdek a masa. Nechybí ani oddělení Zdravě s Albertem, kde jsou stovky výrobků, které vychází vstříc zdravému životnímu stylu i speciálním nárokům pro ty, kteří musí či chtějí jíst bez lepku, laktózy, diabeticky nebo hledají veganské, raw či produkty v bio kvalitě.

Nové technologie zrychlují nákup

Obchod nabízí službu Albert Scan v rámci, níž si mohou zákazníci sami skenovat zboží a rovnou ho v průběhu nákupu vkládat do tašek. „Pro rychlejší odbavení při placení nákupů došlo také k úpravě pokladní zóny, k osmi stávajícím pokladnám a třem samoobslužným byly doinstalovány další tři samoobslužné,“ vysvětluje Věra Štěpánová.

V prodejně nechybí ani moderní uzavřený chladící či mrazící nábytek, který je osazen teplotními čidly. Ta pomáhají hlídat a správně nastavit teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu. Samozřejmostí je také LED osvětlení. Na 12 000 elektronických cenovek u vybraných kategorií zase šetří práci zaměstnancům a také papír. Díky všem inovacím a novému vybavení ušetří obchod více než třetinu energií ve srovnání se stavem před modernizací.

Prodejna je svou lokací a parkovištěm ideální jak pro denní, tak pravidelné týdenní nákupy obyvatel Třebíče i přilehlých obcí. O jejich spokojenost se stará téměř pět desítek zaměstnanců a další desítky brigádníků. Hypermarket má otevřeno od 7:00 do 22:00.

Zdroj: www.albert.cz

Další články

Další články od Albert

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert