DM··3 min

Giving Friday vynesl nejvyšší částku v historii. Společnost dm daruje osobám ohroženým chudobou 4 miliony korun

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

Listopad ve znamení dobrých skutků

Společnost dm letos prostřednictvím Charity ČR věnuje 4 miliony korun na podporu osob v tíživé životní situaci. Částku vynesla série listopadových dobročinných aktivit. V rámci iniciativy Giving Friday věnuje dm 2,5 milionu korun. Zhruba 100 tisíc korun přidal prodej unikátní NFT kolekce a dalších téměř 50 tisíc korun zase dražba originálních obrazů, ke kterým jejich majitelé získali i jejich NFT podobu. Drogerie dm se rozhodla dar navýšit o historicky nejvyšší částku na výsledné 4 miliony korun.

Giving Friday letos vynesl 2,5 milionu korun

Již popáté se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 25. listopadu se letos rovnalo částce 2,5 milionu korun. „Jsme moc rádi, že lidé neztratili chuť pomáhat ani v době, kdy na ně samotné doléhají růsty cen energií, služeb i zboží. Získané peníze poputují na pomoc osobám ohroženým chudobou, kterým pomohou alespoň částečně toto těžké období překonat. Jinými slovy, současná situace si žádá silnou podporu, a proto jsme se rozhodli k historicky nejvyššímu navýšení na celkové čtyři miliony korun,“ přibližuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Když umění pomáhá

Listopad ve společnosti dm patří dobročinnosti již tradičně. Letos se společnost kromě iniciativy Giving Friday rozhodla přispět na dobrou věc i prostřednictvím umění a pro své zákazníky vytvořila unikátní digitální NFT obrazy. Do této chvíle si zákazníci na www.dm-muzy.cz online zakoupili obrazy v celkové ceně 2 670 MATIC, což je v přepočtu přibližně 100 tisíc korun. Z umělecké NFT kolekce zde mohou zájemci vybírat až do konce kalendářního roku.

Kolekce virtuálních obrazů s názvem Múzy Inspirace vznikla v rámci celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Díla jsou zapsána v technologii blockchain a předlohou jim bylo šest ilustrací. Jejich originály s podpisy autorů si zájemci vydražili při příležitosti jejich představení. Svým skutkem tak Charitě ČR přispěli dalších 47 900 korun. „Získanou částku ze všech našich listopadových dobročinných aktivit jsme se rozhodli navýšit a dm drogerie tak Charitě ČR věnuje 4 miliony korun,“ říká Peroutka a dodává, že tento rok se jedná o historicky nejvyšší sumu. „Za všech pět ročníků Giving Friday jsme na dobročinné účely věnovali již celkem 14 milionů korun,“ uzavírá Peroutka.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM