Billa··50 min

BILLA po úspěšném testování spouští svůj e-shop. Nabídne plný sortiment s dopravou zdarma už 3 hodiny od objednání

Billa

Billa

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku. V lednu 2024 měla Billa v Česku 256 supermarketů. Za rok 2022 měla Billa v Česku tržby 33,702 mld. Kč, zisk 459 mil. Kč a 6 648 zaměstnanců.

Tisková zpráva
  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

  • Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce.
  • Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více
    než 28 500 nákupů.
  • Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání.
  • V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality.

Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.

Úspěšná testovací fáze završena

Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.

Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.

„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.

FFC centra v Praze a Brně

E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.

Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA

Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masných i bezmasých párty setů a grilovacích setů.

Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz

Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023

Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také

e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.

Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.

Doručování partnerskou společností DODO

„Rozvoz potravin je specifickou disciplínou, ve které je potřeba skloubit rychlost a přesnost doručení s dodržením těch nejvyšších standardů při samotné manipulaci se zbožím, protože potraviny jsou tím nejnáročnějším segmentem jak na hygienu, tak na dodržování teplotního řetězce. Velmi si vážím toho, že do nás v rámci této disciplíny vložil důvěru další velký hráč a silná značka, jakou je BILLA. Dobře víme, že kvalita rozvozu i samotných kurýrů je faktor, který významně ovlivňuje podobu celé služby a její přijetí mezi zákazníky. A jsme zároveň rádi, že můžeme být u dalšího zásadního milníku v rámci rozšiřování trendu e-groceries v České republice,“ komentuje Michal Menšík, CEO DODO Group.

​Těšíme se na váš nákup!

Váš tým BILLA

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od Billa

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| Billa
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji šestou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji šestou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už šestou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| Billa
Rekonstrukce prodejny BILLA Praha Krakov

Rekonstrukce prodejny BILLA Praha Krakov

v období od 24. července až do druhé poloviny srpna pro vás provedeme rekonstrukci prodejny BILLA Praha Krakov, Lodžská 850/6, 181 00 Praha.
| Billa
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| Billa
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| Billa
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| Billa
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| Billa
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| Billa
Rekonstrukce prodejny BILLA v Moravské Třebové od 1. července

Rekonstrukce prodejny BILLA v Moravské Třebové od 1. července

v období od 1. července až do konce měsíce pro vás provedeme rekonstrukci prodejny BILLA na adrese Marxova 136/21 v Moravské Třebové.
| Billa
Čtvrtou novou prodejnu v letošním roce otevřela BILLA ve Vrátu u Českých Budějovic

Čtvrtou novou prodejnu v letošním roce otevřela BILLA ve Vrátu u Českých Budějovic

V rámci pokračující expanze a naplňování svého cíle být lidem stále, blíž otevřel obchodní řetězec BILLA už čtvrtou novou prodejnu v letošním roce. Ve středu 19. června přivítala své zákazníky prodejna na Rudolfské třídě ve Vrátu u Českých Budějovic. Na prodejní ploše přes tisíc metrů čtverečních nabízí bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| Billa