Kofola··5 min

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Kofola

Kofola

Kofola je sycený nealkoholický nápoj kolového typu, který vznikl v roce 1960 v komunistickém Československu jako alternativa k tehdy nedostupným západním nápojům Coca-Cola nebo Pepsi. Nápoj vyrábí česká společnost Kofola ČeskoSlovensko v Krnově. Kofola obsahuje 14 různých bylin a ovocných látek, okořeněná je lékořicí.

Tisková zpráva

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

S pomocí desítek mladých umělců a influencerů, kteří se do projektu postupně zapojují, se informace o benefici dostávají mezi mladé lidi. Influenceři budou koncert zároveň restreamovat na svých účtech.

„BoldNews je jediné české seriózní zpravodajství cíleně zaměřené na generaci Z. S naším publikem aktivně komunikujeme, a proto víme, že mnoho mladých se zajímá o veřejné dění a není jim lhostejné, co se kolem nich děje. Zjistili jsme, že v případě povodní mladí lidé často nevědí, jak konkrétně mohou pomoci — v rámci klasických médií se k těmto informacím v mnoha případech nedostanou, protože klasická média na denní bázi často nesledují. V rámci iniciativy #navlnepomoci přinášíme konkrétní tipy. Mediálně jsme podpořili také charitativní koncert, který vysílala Česká televize. Tam vznikla idea na úspěšnou akci navázat a udělat benefici cíleně pro generaci Z. Tomu odpovídá výběr komunikačních kanálů, ambasadorů i vystupujících umělců,“ přiblížila myšlenku, jak vznikl nápad na uspořádání benefičního koncertu zaměřeného na generaci Z, Alice Mikulášová, spoluzakladatelka BoldNews.

Zapojí se desítky mladých umělců i předních českých influencerů

Na benefičním koncertu s názvem Na vlně pomoci, který se uskuteční v pražském Hudebním klubu Doupě, vystoupí bez nároku na honorář přední zástupci české umělecké scény generace Z jako například Renne Dang, 7krát3, Sharlota, Andrea Kalousová, Lucie Bikarová, Marsell Bendig, We Are Domi, Albert Černý z kapely Lake Malawi a další. Partnerem programu jsou festivaly Metronome Prague a United Islands of Prague.

V roli hostů eventu se zúčastní či sdílením livestreamu na svých sítích benefici podpoří desítky českých influencerů, kteří mají na sítích silný hlas, jsou jimi třeba Čestmír Strakatý, Martin Mikyska alias Mikýř, Martin Carev, Monika Bagárová, Adam Mišík, Adam Kajumi, Karolína Kopíncová, Iveta Maurerová, Markéta Konvičková, Kateřina Marie Tichá a další.

Odkaz na hlavní video kampaně naleznete zde.

Výtěžek půjde na sbírku #zlasky k lokalitám

Se zahájením koncertu 15. října 2024 ve 20 hodin se spustí odkaz na sbírku, do které budou moci sledující přenosu přispívat. Sbírka je zaštítěna spolkem Horní Dolní a vznikla ve spolupráci se společností Kofola ČeskoSlovensko, která působí na Krnovsku, jedné z nejvíce postižených lokalit. Kofola má také závody v Hanušovicích a Litovli.

„Povodeň se nás dotkla velmi osobně. Každý den nyní žijeme příběhy těch, kterým voda vzala domov. Ceníme si obrovské solidarity a pracovitosti našich lidí. Vážíme si každého, kdo nám nabízí volné ruce na pomoc s úklidem a zprovozněním chodu firmy. Zároveň ale věříme, že Kofola je dostatečně ekonomicky silná firma, aby i tuto ničivou povodeň zvládla. Lidé, kteří ztratili své domovy, jsou na tom podstatně hůře,“ vysvětlil Jannis Samaras, zakladatel Kofoly, a dodal: „Do dobročinné sbírky jsme sami vložili 10 milionů korun. Další více než 1,5 milionů přidali naši manažeři. Rodin, kterým povodeň zcela převrátila život naruby, jsou jen v Krnově tisíce a každá cílená pomoc je pro ně potřeba.“

Hlavním partnerem benefičního koncertu, který se odehraje v pražském Hudebním klubu Doupě, je společnost Rohlik Group, známá svou platformou Rohlík.cz. Díky této spolupráci se může celá akce realizovat. Dalšími partnery jsou Škoda Auto, Rádio Impuls, TV Óčko nebo super.cz. Můžete se zapojit i vy! Přispět můžete 15. října 2024 od 20 hodin na stránkách www.navlnepomoci.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Dvě třetiny párů se dnes seznámí online. Offline láska teď dostává druhou šanci

Dvě třetiny párů se dnes seznámí online. Offline láska teď dostává druhou šanci

Láska má existenční problémy. Víc jak 60 % párů se dnes seznamuje online. Obrazovky ale těžko nahradí první nesmělý pohled, nervózní úsměv nebo dotek ruky při osobním setkání. Právě na tento fenomén reaguje nová kampaň značky Kofola.
| Kofola
Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, za kterým stojí Klub českých turistů (KČT), společnost Kofola ČeskoSlovensko a dopravce RegioJet, vstupuje do svého třetího ročníku. I letos přispěje k obnově zničených turistických tras a dalších míst v české krajině. Projekt spojuje již třetí rok dobrovolníky ze všech koutů, kteří sdílejí lásku k přírodě a chuť něco změnit.
| Kofola
Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Chuť, která vás vrátí do dětství, spojuje generace, vyvolává nostalgii a překvapuje jedinečností. Kofola, která sjela poprvé z výrobní linky 27. března 1960, slaví své 65. narozeniny. Historie nezaměnitelného nápoje, který vznikl jako domácí alternativa k západním kolám, je o tradici, inovacích i odhodlání dělat věci jinak. Kdo stojí za jejím příběhem dnes? A jaká bude Kofola budoucnosti?
| Kofola
F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

Už je tomu 15 let, co vykvasil první řemeslný cider z dílny F.H. Prager. V roce 2019 značku koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, která ji rozvíjí samostatně v tzv. inkubátoru pod vedením dvou mladých energických majitelů. Ti plánují v roce 2025, kromě změny názvu, představit zcela nové produkty, obsadit zajímavé mimoevropské trhy a téměř zdvojnásobit obrat.
| Kofola
Kofola podepsala smlouvu o koupi 100% podílu v největší vendingové společnosti na Slovensku

Kofola podepsala smlouvu o koupi 100% podílu v největší vendingové společnosti na Slovensku

Rodinná nápojářská společnost se rozhodla provozovat síť nápojových a potravinových automatů. Díky spojení s firmou ASO VENDING manželů Korčekových bude moci obsluhovat na 8 tisíc automatů napříč Slovenskem.
| Kofola
Kofola se stala oficiálním partnerem festivalu Beats for Love. Partnerství propojuje dvě značky, které mají lásku v DNA

Kofola se stala oficiálním partnerem festivalu Beats for Love. Partnerství propojuje dvě značky, které mají lásku v DNA

Letošní ročník Beats for Love, který se odehraje od 2. do 5. července 2025, přepíše historii festivalu a otevře zcela novou dimenzi této ikonické oslavy elektronické hudby. A Kofola bude u toho. Stala se oficiálním partnerem festivalu, na který přinese řadu novinek i Náměstí lásky.
| Kofola
Lidé se sedavým zaměstnáním se chtějí stravovat zdravě, bráním jim ale ceny jídel i dostupnost stravovacích zařízení

Lidé se sedavým zaměstnáním se chtějí stravovat zdravě, bráním jim ale ceny jídel i dostupnost stravovacích zařízení

Více než dvě třetiny kancelářských zaměstnanců si neuvědomují, že strava hraje klíčovou roli v jejich produktivitě a množství energie, kterou pociťují. Ve zdravém stravování jim brání nedostupnost stravovacích zařízení poblíž kanceláří i vysoké ceny jídel. Ukázal to průzkum mezi tisíci českými kancelářskými pracovníky.
| Kofola
Rekordní rok Kofoly. I přes povodeň hlásí meziroční růst o 30 %

Rekordní rok Kofoly. I přes povodeň hlásí meziroční růst o 30 %

Společnost Kofola ČeskoSlovensko zveřejnila své předběžné hospodářské výsledky za rok 2024. Potvrdila nejen výborné tržby v jednotlivých zemích, kde působí, ale i rekordní EBITDU za celou skupinu Kofola, která převýšila 1,8 miliard korun. Výsledky za loňský rok potvrzují sílu celé skupiny, jejích značek i schopnost reagovat na měnící se podmínky na trhu. V roce 2025 hodlá management Kofoly hojně investovat.
| Kofola
Evropská rada schválila Nařízení o obalech a obalovém odpadu. Pro splnění cílů bude muset Česko zavést zálohový systém

Evropská rada schválila Nařízení o obalech a obalovém odpadu. Pro splnění cílů bude muset Česko zavést zálohový systém

Česká republika bude muset zavést zálohový systém na PET lahve a plechovky. Bez něj totiž nesplní cíle vyplývající z evropského nařízení o obalech a obalovém odpadu (tzv. PPWR). Schválení dokumentu Evropskou radou je posledním krokem v legislativním procesu. Z nařízení vyplývá, že pokud členská země v roce 2026 nedosáhne 80% míry sběru PET lahví a plechovek, musí nejpozději v roce 2029 zavést zálohový systém. Česká republika s mírou sběru pod 30 % u plechovek a 75 % u PET lahví ve stávajícím systému tyto podmínky nesplní. Novela obalového zákona, které nyní čeká v prvním čtení na schválení Poslaneckou sněmovnou, přitom povinnosti plynoucí z nařízení zajistí.
| Kofola
Češi platí přes 1,5 miliardy korun ročně za to, že nezálohují PET lahve a plechovky

Češi platí přes 1,5 miliardy korun ročně za to, že nezálohují PET lahve a plechovky

Každý rok bez zálohování přijde Česko na 1,53 mld. korun. Jenom hodnota materiálu, který skončí na skládce, ve spalovně nebo pohozený v přírodě bez dalšího využití, přesahuje 640 milionů korun. Dalších 500 milionů korun tvoří zbytečné odvody do rozpočtu EU za nízkou míru recyklace PET lahví. Ty přitom byly často vytříděny, akorát je současný neefektivní systém nedokáže dále využít. 320 milionů korun jsou náklady, které obce platí za výsyp kontejnerů, kde PET lahve nyní končí, ať už jde o žluté popelnice nebo černé kontejnery na směsný odpad. A konečně 60 milionů korun platí obce za svoz a výsyp objemu, který tvoří nápojové obaly ve veřejných odpadkových koších. Analýzu připravil Institut cirkulární ekonomiky ve spolupráci s Iniciativou pro zálohování.
| Kofola