DM··6 min

Ať je vám 20 nebo 50 let, barev v líčení se nemusíte bát. Pozor jen na vhodný odstín, radí vizážistka

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

České Budějovice, 19.05.2023Ráda byste sáhla po ostře rudé rtěnce, máte ale pocit, že vám nesluší? Lákaly by vás pestrobarevné nehty, bojíte se však, že jsou spíše dominantou mladších ročníků? Odhoďte předsudky a nalaďte se na jarní vlnu veselými a výraznějšími barvami. Ty totiž do života i vzhledu přináší radost a hravost, bez ohledu na věk. Jak ale najít v pestré jarní paletě barev ten správný odstín, který tváři zalichotí a rozzáří ji? Mohou všechny ženy používat rozjasňovač? A jaký efekt udělá rtěnka s fialovým nádechem?

TZ_ať je vám 20 nebo 50 let

Barev se nemusíte obávat, stačí zvolit správný odstín

Barev se nemusí bát ženy jakéhokoliv věku. Pokud zvolíte ke svému typu pleti ten správný odstín, líčení vám pomůže zvýraznit přednosti a také vám dodá sebevědomí. „Výrazné a syté tóny ukážou, že máte zdravou sebedůvěru, radost ze života, jistotu v sebe sama. Věk v tomto případě nehraje roli,“ radívizážistka Veronika Šáchová. „I v barevném světě však existují jisté zákonitosti, které je dobré vzít v potaz. Příkladem může být rtěnka s fialkovým nádechem, která přitáhne více pozornosti k nažloutlým zubům. Zelené tóny zase vytáhnou začervenání tváří. To je efekt, kterému se například ženy s růžovkou či kuperózou snaží spíše uniknout,“ přibližuje vizážistka s tím, že by při volbě odstínů každá žena měla brát ohled primárně na vlastní typ pleti, barvu vlasů a očí. Zde přijde vhod metoda barevné typologie.

Rtěnka jako univerzální pomocník, červená sluší všem

Největší ozdobou obličeje je úsměv. Zkuste mu přidat zářivější barvu pomocí rtěnky. Pokud si na syté odstíny netroufáte, můžete začít třeba s barevným balzámem na rty. Ten vám dodá svěží vzhled a zároveň rty vyživí a hydratuje. „Letos na jaře jsou trendy odstíny výrazné růžové a magenta. Je to patrné i z prodejů, kdy odstíny růžové u rtěnek, lesků a tónujících balzámů v posledních týdnech získávají na větší oblibě. Tyto barvy rozzáří jakýkoliv typ obličeje – třeba i ten, který zdobí vrásky,“ potvrzuje trend Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu dm drogerie markt. Krok vedle ale rozhodně neuděláte ani s klasickou červenou. „Často se setkávám s předsudky k barvám, které v sobě mají ženy zakořeněné. Ani nespočítám, kolikrát jsem slyšela větu, že červená rtěnka dané ženě nesluší. To však není pravda. Červená rtěnka sluší každému, jen je třeba zvolit správný odstín,“ říká Veronika Šáchová. Rty se s věkem postupně ztenčují, proto je ideální sáhnout po krémových texturách s lehkým leskem. Ty pomohou podpořit efekt plnějších rtů, které jsou symbolem mládí a svěžesti. Běžnou rtěnku můžete navíc nanést i na tváře a rozetřít jako tvářenku, která do vašeho vzhledu vnese zdravou barvu a energii.

Oči ozdobte barevnou linkou, nehty zvýrazněte sytými tóny

Ať je vám dvacet nebo padesát let, nechte se v líčení inspirovat rozkvetlou přírodou! Růžová, žlutá či zelená – to všechno jsou barvy, které k jaru neodmyslitelně patří. Tyto odstíny proto nyní mizí i z regálů s dekorativní kosmetikou. „Ženy mají na jaře větší zájem o barevné odstíny laků na nehty nebo očních linek, než tomu bývá v období zimy. Často sahají po výrazných tónech modré, oranžové či zelené, v případě laků na nehty pozadu nezůstává ani sytě růžová nebo fialová,“ potvrzuje trend Michaela Zikmundová. I běžné denní líčení v neutrálních hnědých tónech je možné na jaře oživit barevným detailem. Pozor jen na množství třpytu a lesku v případě, že vaše oči zdobí vějířek vrásek. „Dámám ve vyšším věku bych doporučovala vyhnout se třpytivým stínům nebo rozjasňovačům, které můžou prohloubit viditelnost vrásek okolo očí,“ radí vizážistka Veronika Šáchová.

Tmavší líčení přidá na věku, základem je péče

Ačkoliv fantazii se meze nekladou a barvy jsou vhodné pro všechny věkové skupiny žen, přeci jen existují určitá pravidla, která jsou obecně platná. Pokud si nechcete přidávat roky navíc, měla byste dobře promyslet volbu temných a tmavých odstínů dekorativní kosmetiky. Make-up by nikdy neměl být tmavší, než váš vlastní odstín pleti, a vždy jej aplikujte v tenké vrstvě. V opačném případě totiž vytáhne na světlo každou vrásku a vytvoří na tváři nepřirozenou masku. Ideální je lehká textura, s nižším krytím, která se dá v případě potřeby vrstvit. Pozor si ve zralejším věku dejte i na kombinaci jemných barev, ve výsledku totiž můžete působit mdle a nevýrazně. Ideální proto je jemnost nabourat zářivými odstíny růžové nebo meruňkové. Mladší ženy se naopak vůbec nemusí obávat do líčení zakomponovat jak zářivé barvy, tak pastelové tóny růžové, modré nebo fialkové. Pravidlo, které však platí pro všechny věkové kategorie žen, je vhodně zvolená péče. Ta je základem pro docílení svěží, pěstěné pleti se zdravým tónem i texturou. A to ať je vám dvacet, nebo padesát let.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM