Albert··3 min

Aplikace Můj Albert slaví třetí výročí, zákazníci dostanou stálou slevu na zdravé potraviny

Albert

Albert

Albert je řetězec supermarketů a hypermarketů vlastněný nizozemskou skupinou Ahold Delhaize. V červenci 2023 bylo v Česku celkem 337 prodejen Albert. Za rok 2021 měl Albert v Česku tržby ve výši 61,44 mld. Kč, a byl tak po řetězcích Lidl a Kaufland třetím největším obchodníkem v zemi podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Zákaznická aplikace řetězce Albert patří mezi nejoblíbenější na českém trhu, od svého spuštění zaznamenala již 4,5 milionu stažení. K tradičním slevovým akcím v ní navíc přibyla atraktivní novinka – kupon na dlouhodobou slevu ve výši 15 procent na zdravé potraviny, se kterým mohou zákazníci měsíčně ušetřit až 3 000 korun.

Nové exkluzivní slevy i sada kuponů podle osobních zákaznických preferencí. Na to jsou každý týden zvyklí uživatelé aplikace Můj Albert. Nově navíc přibude další sleva ve výši 15 procent, kterou zákazníci mohou využít na zdravé produkty značky Nature’s Promise či bio potraviny.

„Zákazníci vnímají Albert dlouhodobě jako jedničku ve zdraví. Je to díky široké nabídce zdravých a čerstvých potravin a také příznivým cenám. Ty podpoříme „patnáctkou“ na Nature’s Promise v naší aplikaci. Oblíbená značka pokrývá nabídku v mase, pečivu i mléčných výrobcích a garantuje nejen skvělou kvalitu, ale také vyloučení 102 látek, jako jsou umělá aromata, barviva či palmový olej,“ vysvětluje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Každoměsíční 15procentní sleva na bio a Nature’s Promise z běžných cen představuje další krok tímto směrem. V podstatě tak budou zákazníci u obchodníka Albert nyní nakupovat veškeré potraviny značky Nature’s Promise a v bio kvalitě za sníženou cenu. Za jeden kalendářní měsíc mohou ušetřit až 3 000 korun.

Za tři roky svého fungování se zákazníci naučili aplikaci Můj Albert naplno využívat. Mezi oblíbené nástroje patří například sbírání kreditů za nákupy a jejich převod na slevy, exkluzivní slevové akce a speciální personalizované kupony. V aplikaci najdou také aktuální leták a prolistují si oblíbený Albert magazín. Oblíbená je i neustále rozšiřovaná sbírka receptů, ve které lze filtrovat podle druhu kuchyně, obtížnosti nebo délky přípravy. V sekci Peněženka si zákazník může zpětně zobrazit nejen poslední účtenku, ale veškeré nákupy přes aplikaci. Díky této funkci se jen loni ušetřilo 15 tisíc kilometrů papírových účtenek.

Zdroj: www.albert.cz

Další články

Další články od Albert

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert
„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

„Výrobu ovocných koláčů jsme začátkem roku testovali na čtrnácti vybraných prodejnách a díky přízni zákazníků, kteří si je oblíbili, jsme jejich výrobu rozšířili do všech hypermarketů s vlastní pekárnou, kde je pečeme. Iniciativa tak navazuje na filozofii, že kreativní přístup dokáže proměnit potenciální odpad v oblíbené produkty, které zákazníci chtějí kupovat," vysvětluje Jiří Mareček ředitel pro udržitelnost a komunikaci společnosti Albert.

Obchodník se nezastavil u využití neprodaného ovoce a realizuje také nápad, jak smysluplně využít odkrojky uzenin. Na prodejnách s obsluhovaným pultem se denně krájí čerstvé šunky a salámy, přičemž menší zbytky jako patky, které by dříve končily v odpisech – nyní slouží jako surovina pro přípravu pizza snacku, což rovněž přispívá k lepšímu využití surovin a omezení plýtvání jídlem.
| Albert