Česká pošta··3 min

Změny ve vedení Balíkovny. Ředitel Lukáš Rampas rezignoval na svoji funkci

Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je český státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Společnost zaměstnává zhruba 23 500 zaměstnanců (v roce 2022) a patří mezi největší zaměstnavatele v Česku.

Tisková zpráva

Ředitel divize Balíkovna, která je logistickou součástí České pošty, rezignoval 4. prosince na svoji funkci. Vedením Balíkovny byl dočasně pověřen ředitel divize finančních a korporátních služeb České pošty Martin Vránek.

Lukáš Rampas stál jako marketingový ředitel České pošty u zrodu brandu Balíkovna. Pod jeho vedením se podařilo Balíkovně dosáhnout téměř třetinového podílu na trhu doručovacích služeb. Balíkovna začala také využívat externí výdejní místa samoobslužné boxy, čímž si držela svoji pozici na trhu.

Balíkovna pod vedením Lukáše Rampase dosáhla v mantinelech státního podniku svého maxima. Rolí České pošty není dennodenně soutěžit s komerčními doručovacími společnostmi a investovat své finance do rozvoje této značky. Česká pošta se stává poskytovatelem služeb veřejného zájmu zejména na venkově, kde kromě tradičních poštovních služeb nabízí služby svých partnerů. Mezi ně patří jak komerční instituce, tak státní úřady.

Balíkovna je plnohodnotná značka, která vstupuje do své transformační fáze, kdy je připravena na vstup strategického investora, který jí, na rozdíl od státního podniku, může pomoci v dalším rozvoji. Rolí nového, transformačního managementu bude Balíkovnu na tento nový model fungování připravit.

„Chtěl bych Lukášovi poděkovat za jeho působení v Balíkovně. Kromě toho, že zajistil bezproblémový dennodenní provoz logistiky České pošty, se významně podílel na realizaci transformačních opatření. Ty vedou k postupnému osamostatnění Balíkovny do akciové společnosti. Přeji Lukášovi další pracovní úspěchy a rozvoj, který mu platforma státního podniku už nemůže nabídnout. Svůj byznysový potenciál prokázal jak při vymýšlení a realizaci nových produktů, tak při vedení Balíkovny,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a dodává: „Od Martina očekávám úspěšné zvládnutí vánočního provozu, špičky v pošťácké doručovací sezóně. Jeho rolí bude také koordinace příprav na založení akciové společnosti Balíkovna, která vznikne nejpozději k začátku ledna. Aktuálně probíhá výběr členů představenstva a dozorčí rady firmy.“

Lukáš Rampas

Martin Vránek

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Další články

Další články od Česká pošta

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta