ČSOB··3 min

Získejte čas užívat si nový domov, vybízí v nové image kampani ČSOB

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s., známá pod zkratkou ČSOB, je bankovní instituce působící na českém a slovenském trhu finančních služeb a řídící osoba stejnojmenného koncernu. Poskytuje bankovní a další finanční služby fyzickým osobám, podnikatelským subjektům, korporátním a institucionálním klientům.

Tisková zpráva

Díky rychlému a snadnému financování si mohou klienti ČSOB v klidu vychutnat každý okamžik ve svém novém domově. To je hlavní poselství aktuální kampaně skupiny ČSOB, která využívá zpomalených záběrů (slow motion) k zachycení radosti z nového bydlení.

ČSOB, která se svou nabídkou služeb dlouhodobě profiluje jako expert na financování bydlení, v kampani připomíná, že vše kolem financování nového domova s ní vyřeší klienti vždy pohodlně a jednoduše. „Podzimní kampaní chceme oslovit všechny, kdo stále váhají, zda je ten správný čas pro pořízení vlastního bydlení nebo mají obavy z komplikovaného procesu sjednávání hypotéky. Současné podmínky financování jsou nejpříznivější za poslední dobu a v podzimních měsících tradičně stoupá zájem o koupi nemovitosti. V kampani vyzdvihujeme pozitivní emoce spojené s vychutnáváním nového bydlení. Vybízíme klienty, aby nás nechali postarat se o veškeré záležitosti ohledně financování, a zbyl jim tak čas na to nejdůležitější – radost z nového domova. Slow motion záběry ještě více demonstrují okamžiky radosti a klidu těch, kdo si svůj nový domov užívají. Protože vše kolem financování bydlení pro ně zařídíme rychle a jednoduše. Ukazujeme, že například i díky jednoduché Hypoteční zóně si klienti můžou naplno užívat první momenty ve vlastním bytě nebo domě,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka Skupinové komunikace a marketingu v ČSOB. Hypoteční zóna ČSOB je online klientská zóna, v rámci níž mají klienti na jednom místě vše od nezávazné kalkulace hypotéky až po elektronický podpis smluv.

Za kreativou kampaně stojí agentura Zaraguza. Vedle zpomalených záběrů herců nechybí ani maskot ČSOB – chameleon Leon. Technika zpomaleného záběru (slow motion) použitá při natáčení televizního spotu umožňuje výrazněji vyniknout detailům, na které se spot zaměřuje.

„Je to vždycky velké čarování. Dokonalé zdůraznění každé drobnosti vyžaduje mimořádně precizní přípravu. Celý štáb hodiny připravuje scénu, aby v tom jediném přesném okamžiku letěli vzduchem nejen herci, ale i všechny rekvizity dopadaly přesně na svá místa. Kouzelné je, že narozdíl od běžného natáčení hned nevíme, jak se ten okamžik povedl. Všichni proto zvědavě běžíme k monitoru, abychom to zjistili,“ poznamenává režisér Robert Hloz.

Šestitýdenní kampaň začíná 9. září a objeví se v televizi, na venkovních reklamních nosičích, v onlinu a na pobočkách. Produkci zajistily agentury Boogie Films a Plaftik. Souběžně s image kampaní běží také produktová online kampaň, kde ČSOB propaguje odměnu 3 000 Kč za žádost o hypotéku podanou právě prostřednictvím Hypoteční zóny.

  • Televizní spot je k dispozici na YouTube.
  • Více informací o Hypoteční zóně naleznete na webu ČSOB.

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

Ester Ledecká novou ambasadorkou ČSOB Premium

Ester Ledecká novou ambasadorkou ČSOB Premium

Skupina ČSOB dnes s hrdostí oznámila novou ambasadorku pro svou prémiovou značku ČSOB Premium. Je jí Ester Ledecká, světově proslulá sportovkyně, která inspiruje svou jedinečnou všestranností, nadšením a úspěchy.
| ČSOB
Mezinárodní den domácích mazlíčků je tu! Pojištění psů a koček chrání nejen finance, ale i klid chovatelů. Nejvíce pojištěných je buldočků!

Mezinárodní den domácích mazlíčků je tu! Pojištění psů a koček chrání nejen finance, ale i klid chovatelů. Nejvíce pojištěných je buldočků!

Ne nadarmo se o českém národu hovoří jako o národu pejskařů a milovníků koček. Podle dostupných statistik má přibližně 40 % českých domácností psa a asi 20 % kočku. Podtrženo, sečteno, Češi jich doma mají zhruba 4,5 milionu A už dávno neplatí, že jsou tato zvířata pouze hlídači u boudy nebo lovci myší. Již dlouhou dobu jsou plnohodnotnou součástí rodiny. K příležitosti Mezinárodního dne domácích mazlíčků, který připadá na pátek 25. 10., ČSOB Pojišťovna a PetExpert apelují na majitele čtyřnohých miláčků, aby nezapomínali také chránit jejich zdraví, třeba pomocí pojištění.
| ČSOB
Stala se generálním partnerem Univerzitní ligy ledního hokeje

Stala se generálním partnerem Univerzitní ligy ledního hokeje

ČSOB se nově stala generálním partnerem Univerzitní ligy ledního hokeje (ULLH). Partnerství potvrzuje závazek banky podporovat mladé lidi, sport i vzdělávání. Spojení s ULLH je pro ČSOB klíčové nejen z hlediska podpory mladých, ale také jako příležitost nabídnout fanouškům univerzitního hokeje unikátní výhody.
| ČSOB
Dnes je Světový den duševního zdraví: Více o něj pečujme, apeluje ČSOB Pojišťovna. Průzkum jí dává za pravdu

Dnes je Světový den duševního zdraví: Více o něj pečujme, apeluje ČSOB Pojišťovna. Průzkum jí dává za pravdu

U příležitosti Světového dne duševního zdraví upozorňuje ČSOB Pojišťovna na nejnovější statistiky týkající se stavu duševního zdraví v České republice. Průzkum, který společnost realizovala ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK, odhaluje, že špatné nebo velmi špatné duševní zdraví deklaruje 16 % dospělé populace. Tyto výsledky ukazují, že duševní zdraví je otázkou, která si zaslouží větší pozornost nejen ze strany jednotlivců, ale i institucí a zaměstnavatelů.
| ČSOB
Fond ČSOB Bohatství překročil 50 miliard. I malé investice mají smysl, tvrdí experti

Fond ČSOB Bohatství překročil 50 miliard. I malé investice mají smysl, tvrdí experti

Objem investic klientů ve fondu ČSOB Bohatství překročil 50 miliard korun. Smíšený podílový fond, spravovaný přední investorskou společností ČSOB Asset Management, vyhledávají neprofesionální investoři se základními investičními znalostmi. Za posledních pět let přinesl podílníkům průměrný roční výnos 5,18 % (k 30. 9. 2024). Jeho prostřednictvím mj. investují už pátým rokem klienti ČSOB své “drobné”. Pokaždé, když zaplatí kartou, je tato částka zaokrouhlena na nejbližší vyšší hodnotu dělitelnou 20. Službu ČSOB Drobné využívá v Česku už více než 200 tisíc klientů.
| ČSOB
ČSOB s Policií ČR radí seniorům, jak se bránit kyberpodvodníkům

ČSOB s Policií ČR radí seniorům, jak se bránit kyberpodvodníkům

ČSOB společně s Policií ČR proškolila v oblasti finanční gramotnosti a kybernetické bezpečnosti už bezmála 600 tisíc lidí. V poslední době se vzdělávací akce více zaměřují na seniory, na které se kyberzločinci soustřeďují. Jedna z přednášek o taktice kyberútočníků a obraně proti jejich aktivitám se koná 3. října v pražském sídle ČSOB v rámci Setkání ambasadorů klubu Senzačních Seniorů (SenSen).
| ČSOB
Topná sezona je tu! Dny vymetených komínů upozorňují na důležitost prevence Dodržujte tzv. Komínovou vyhlášku, radí ČSOB Pojišťovna

Topná sezona je tu! Dny vymetených komínů upozorňují na důležitost prevence Dodržujte tzv. Komínovou vyhlášku, radí ČSOB Pojišťovna

V loňském roce hasiči zasahovali u celkem 1 262 požárů, které byly způsobeny špatným stavem komínů. Požáry tohoto typu jsou přitom otázkou prevence – pravidelnými kontrolami a čištěním spalinových cest, jak to stanovuje tzv. komínová vyhláška od roku 2016. Pokud majitelé nemovitostí tyto povinnosti zanedbají, riskují nejen pokuty v řádech tisíců korun, ale také možné krácení pojistného plnění od pojišťoven.
| ČSOB
Visa She’s Next startuje poprvé v Česku. Cílem je podpořit podnikatelky

Visa She’s Next startuje poprvé v Česku. Cílem je podpořit podnikatelky

Třetina podnikatelek v Česku zakládá vlastní firmy, aby získala nezávislost. Nedávný průzkum1 společnosti Visa ve spolupráci ČSOB odhaluje, že ženy v podnikání u nás limituje řada překážek. Z celkového počtu všech podnikajících osob pak u nás ženy tvoří pouze třetinu2. Právě proto zde nyní tyto společnosti představují projekt She’s Next, jehož posláním je nabídnout ženám podporu v rozvoji jejich byznysu. Silnější zapojení žen v této oblasti může mít významné ekonomické přínosy. Visa usiluje o zvýšení počtu žen, které ovládají kapitál, mají k tomuto kapitálu přístup, i žen, které z něho mohou těžit jako zaměstnankyně a zákaznice.
| ČSOB
ČSOB Pojišťovna a Onfine otevírají digitální akademii pro středoškoláky

ČSOB Pojišťovna a Onfine otevírají digitální akademii pro středoškoláky

Duševní zdraví je dnes výrazně ovlivňováno online světem a digitálními technologiemi. Tento vliv však navzdory veřejným obavám nemusí být jen negativní – mladou generaci je ale potřeba vést k tomu, aby technologie užívala vědomě a zdravě.
| ČSOB
Už více než 200 tisíc klientů nechává své drobné vydělávat u ČSOB. Nejstaršímu je 91 let, nejmladšímu 18

Už více než 200 tisíc klientů nechává své drobné vydělávat u ČSOB. Nejstaršímu je 91 let, nejmladšímu 18

V jednoduchosti je síla. Na tomto základě je postavená inovativní investiční služba ČSOB Drobné, která na začátku září, 4 roky od svého spuštění, překonala další milník: využívá ji už více než 200 tisíc klientů. Každá platba kartou se zaokrouhlí na nejbližší dvacetikorunu a tyto drobné částky se střádají a investují do vybraného investičního fondu. Klienti často využívají i funkci Turbo, která odkládané částky násobí a zvyšuje tak průběžné investice. Klienti služby ČSOB Drobné si průměrně odkládají 312 korun měsíčně.
| ČSOB