Rossmann··3 min

Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, po březnovém uvedení nového brandového spotu přichází s propracovanou televizní reklamou na značku ISANA. Image kampaň představuje nový milník v komunikaci značky a drogerie ROSSMANN vůbec.

V televizním spotu drogerie ROSSMANN, který bude ode dneška vysílán na televizním kanále TV NOVA, se do centra pozornosti dostává privátní značka ISANA. Ta nabízí komplexní péči a každodenní program pro dokonalou pleť. Reklama zdůrazňuje základní hodnoty, které značka ROSSMANN ztělesňuje – odvahu, sebevědomí a velikost. Poselství za tím je jasné: ISANA se nemusí schovávat za jiné velké značky, pokud jde o kvalitu.

Kampaň má za cíl posílit image značky ROSSMANN a přilákat nové zákazníky. „Naše značka ISANA má potenciál stát se tzv. lovebrandem a budovat emocionální pouto s našimi zákazníky,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti ROSSMANN.

Co se týče obsahu televizního spotu, ten navazuje na reklamy velkých luxusních značek a představuje značku ISANA na stejné úrovni, sofistikovaným způsobem. Spot spojuje nadsázku se smyslností a překvapivě končí v prodejně ROSSMANN. Slogan kampaně „ISANA může být drahá. Ale není." podtrhuje hlavní poselství spotu: Se značkou ISANA mohou zákazníci vnést do svých domovů dotek luxusu – za dostupné ceny. Kromě televize se kampaň objeví i v digitálních médiích a na sociálních sítích.

Již více než 25 let nabízí ROSSMANN prostřednictvím značky ISANA rozsáhlý sortiment s více než 600 produkty pro každý typ a věk. Kromě známých sprchových gelů, pleťových krémů a mýdel na ruce se dlouhodobě etablovaly pečující řady jako ISANA Men, ISANA KIDS a ISANA MED. Značka ISANA boduje především skvělým poměrem ceny a výkonu: produkty pravidelně získávají ocenění od nezávislých zkušebních institutů v Německu i České republice.

Nový reklamní spot značky ISANA je k dispozici zde.

Zdroj: www.rossmann.cz

Zadavatel
Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Další články od Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí
Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon
Rossmann

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu
Rossmann

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice
Rossmann

ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojila síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel Consumer Brands a společně odstartovaly další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“. Od jeho začátku bylo v rámci České republiky vysázeno již více než 2 700 stromů, se kterými se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky. Cílem devátého ročníku je tedy společně získat finanční prostředky na pořízení dalších minimálně 400 vzrostlých stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 19. 6. do 10. 9. 2024.
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu
Rossmann

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze
Rossmann

Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze

Prodejní síť drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, pokračuje ve své expanzi. Dnes v 8:00 hod. byla slavnostně otevřena nová 2 500. zahraniční prodejna ROSSMANN mimo území Německa. Ta se nachází v 1. nadzemním podlaží ikonického OD Máj na Národní třídě v Praze. Zákazníci se zde mohou těšit nejen na bohatou nabídku drogistického zboží, sezónní produkty, ale i velice oblíbené privátní značky, jako ISANA, Babydream, enerBiO či Alterra. V prvních dnech otevření, konkrétně od 24. 6. do 30. 6. 2024 na ně navíc čeká speciální akce v podobě 20% slevy na celý nákup mimo akční nabídky.
Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR
Rossmann

Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, se stala držitelem prestižního ocenění Kincentric Nejlepší zaměstnavatel, Česká republika 2024. Stalo se tak v návaznosti na výsledky aktuálního průzkumu motivovanosti ze strany zaměstnanců, kterou realizovala společnost Kincentric.
Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není
Rossmann

Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, po březnovém uvedení nového brandového spotu přichází s propracovanou televizní reklamou na značku ISANA. Image kampaň představuje nový milník v komunikaci značky a drogerie ROSSMANN vůbec.
Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným
Rossmann

Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným

První letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ je za námi. Zákazníci drogerie ROSSMANN v rámci ní mohli v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů a pomoci přerozdělit 2 000 000 Kč mezi příběhy, ve kterých figuruje nejen fyzický handicap, ale i psychická zátěž a onemocnění duše, které sice nejsou na první pohled tak patrné, ale hrají v životě člověka rovněž zásadní roli. 440 845 Kč bude použito na zlepšení mobilní aplikace FandiMat, jež slouží na pomoc maminkám samoživitelkám, za 996 553 Kč budou pořízeny invalidní vozíčky pro dvojčátka Amálku a Natálku, jejichž život ovlivnila dětská mozková obrna a 562 602 Kč směřuje na pomoc uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny.
Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík
Rossmann

Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík

Drogistická síť ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, má od 15. dubna 2024 nového vedoucího oddělení property a expanze. Stal se jím Milan Slavík.