Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, po březnovém uvedení nového brandového spotu přichází s propracovanou televizní reklamou na značku ISANA. Image kampaň představuje nový milník v komunikaci značky a drogerie ROSSMANN vůbec.
V televizním spotu drogerie ROSSMANN, který bude ode dneška vysílán na televizním kanále TV NOVA, se do centra pozornosti dostává privátní značka ISANA. Ta nabízí komplexní péči a každodenní program pro dokonalou pleť. Reklama zdůrazňuje základní hodnoty, které značka ROSSMANN ztělesňuje – odvahu, sebevědomí a velikost. Poselství za tím je jasné: ISANA se nemusí schovávat za jiné velké značky, pokud jde o kvalitu.
Kampaň má za cíl posílit image značky ROSSMANN a přilákat nové zákazníky. „Naše značka ISANA má potenciál stát se tzv. lovebrandem a budovat emocionální pouto s našimi zákazníky,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti ROSSMANN.
Co se týče obsahu televizního spotu, ten navazuje na reklamy velkých luxusních značek a představuje značku ISANA na stejné úrovni, sofistikovaným způsobem. Spot spojuje nadsázku se smyslností a překvapivě končí v prodejně ROSSMANN. Slogan kampaně „ISANA může být drahá. Ale není." podtrhuje hlavní poselství spotu: Se značkou ISANA mohou zákazníci vnést do svých domovů dotek luxusu – za dostupné ceny. Kromě televize se kampaň objeví i v digitálních médiích a na sociálních sítích.
Již více než 25 let nabízí ROSSMANN prostřednictvím značky ISANA rozsáhlý sortiment s více než 600 produkty pro každý typ a věk. Kromě známých sprchových gelů, pleťových krémů a mýdel na ruce se dlouhodobě etablovaly pečující řady jako ISANA Men, ISANA KIDS a ISANA MED. Značka ISANA boduje především skvělým poměrem ceny a výkonu: produkty pravidelně získávají ocenění od nezávislých zkušebních institutů v Německu i České republice.
Nový reklamní spot značky ISANA je k dispozici zde.
Zdroj: www.rossmann.cz