Česká pošta··2 min

S výběrem strategického partnera Balíkovny pomůže České poště společnost Roklen

Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je český státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Společnost zaměstnává zhruba 23 500 zaměstnanců (v roce 2022) a patří mezi největší zaměstnavatele v Česku.

Tisková zpráva

Česká pošta pokračuje ve své transformaci, jejímž cílem je oddělit komerční služby od těch veřejného zájmu. Balíkovna, která zajišťuje logistické a balíkové služby, jako součást České pošty nemůže dále rozvíjet svůj potenciál v mantinelech státního podniku. Management České pošty plánuje pro tuto komerční část firmy najít strategického partnera, který bude moci Balíkovně vytvořit prostor pro další růst.

„Česká pošta je poskytovatelem především poštovních služeb pro občany, firmy a stát. Ze své podstaty není odborníkem na sofistikované transakce, jako je prodej části podniku. Vypsali jsme proto soutěž na poradce, který s výběrem strategického partnera Balíkovny pomůže. Z vícero kandidátů jsme vybrali společnost Roklen. Věřím, že výsledkem naší spolupráce bude úspěšný výběr partnera Balíkovny, ze kterého bude profitovat samotná logistická firma, její nový strategický partner a také Česká pošta,“ říká ředitel sdílených služeb České pošty Ondřej Škorpil.

„Jsme velmi potěšeni, že jsme byli v silné konkurenci vybráni jako transakční poradce pro výběr strategického partnera Balíkovny. Naším cílem je vést proces profesionálně, čitelně a transparentně, aby přilákal pozornost všech vhodných investorů a partnerů. Věříme, že tento přístup umožní České poště realizovat změny v čase a kvalitě, které pro svůj další rozvoj vyžaduje,“ doplňuje Jakub Burda, Managing Director Roklen Corporate Finance, poradenského oddělení skupiny Roklen.

O Roklenu

Roklen je významná česká finanční skupina založená v roce 2014, mezi jejíž hlavní aktivity patří poskytování firemního poradenství v oblasti fúzí a akvizic, spotová konverze měn na portálu roklenfx.cz, provoz portálu roklen24.cz a služby obchodníka s cennými papíry.

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Další články

Další články od Česká pošta

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta