Eduin letos získal v prestižní soutěži komunikačních projektů Zlatý středník uznání poroty „Top Rated“ v kategorii Kreativní idea. Porotě se líbil videoklip k ceně Global Teacher Prize Czech Republic. Spot natočil tým režiséra Stanislava Adámka. EDUin byl mezi finalisty také v kategorii Audio a video.
Spot k nominacím do uplynulého ročníku reflektoval motto ceny: „Děkujeme učitelům, kteří dětem dávají odvahu růst.” Podle manažerky ceny GTP CZ Hany Matoušů spot tematizoval strach jako překážku k učení. „Videoklipem jsme chtěli zdůraznit potřebu bezpečného prostředí, díky kterému se děti naučí víc. Je evidentní, že téma strachu ve škole je u nás stále aktuální, protože téma mezi veřejností velmi rezonovalo a na sociálních sítích měl spot rekordní dosah.”
Spot natáčel tým režiséra Stanislava Adámka, který točil i všechny předchozí klipy pro Global Teacher Prize Czech Republic. V České televizi vidělo krátké video přes 2 milionů diváků. Na sociálních sítích kampaň zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů. Spot tak viděl každý čtvrtý uživatel sociálních sítí.
„Neziskové organizace mají stále ve společnosti poněkud odstrčené postavení. Ocenění od poroty Zlatého středníku ukazuje, že i neziskovky dokážou poměřovat profesionalitu své práce s velkými firmami a agenturami. Navíc mám radost, že i díky našemu spotu a tomuto ocenění se EDUinu daří udržovat téma zkvalitňování vzdělávání ve veřejném prostoru,” dodává ředitelka EDUinu Martina Chvátalová.
Tým GTP CZ aktuálně připravuje klip na další ročník Global Teacher Prize Czech Republic. Ten se letos spustí o dva měsíce dřív než v uplynulých letech, tedy 1. listopadu.
Za podporu při natočení klipu děkujeme Nadaci České spořitelny, generálnímu partnerovi GTP CZ, a společnosti Livesport, hlavnímu partnerovi ceny.
Zdroj: www.eduin.cz