Na poštu se můžete objednat

|

Česká pošta v souvislosti s předvánočním provozem doporučuje svým klientům využít možnost objednání se na konkrétní pobočku na čas a danou službu.

Pokud chcete jít na poště hned na řadu a strávit zde co nejméně času, nabízíme možnost online rezervace. Na frekventované pobočky, které mají vyvolávací systém, se můžete dopředu objednat na konkrétní den i čas. Na webu postaonline.cz/rezervace nebo také v mobilní aplikaci Pošta Online vyberete termín a službu, které se vaše návštěva týká. Rezervaci vám potvrdíme sms zprávou a e-mailem, kde najdete rezervační kód. Ten pak při příchodu na poštu jen zadáte do vyvolávacího systému a obratem jdete na řadu. Další informace najdete na ceskaposta.cz/rezervace.

PODCAST:

14. 12. 2023 - Matyáš Vitík, tiskový mluvčíá České pošty (m4a, 284kB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Česká pošta

Datové zprávy až do 100 MB a nové formáty příloh od roku 2024

Uživatelé datových schránek se od začátku roku 2024 dočkají zajímavých a užitečných vylepšení. Všem uživatelům bude umožněno odesílat i přijímat tzv. velkoobjemové datové zprávy s limitem až 100 MB. Navíc uživatelé budou moci do zpráv vkládat také nové typy příloh. V produkčním prostředí datových schránek budou změny nasazeny od 1. ledna 2024.

Česká pošta

Česká pošta zavádí online podepisování smluvní dokumentace – tzv. ePodpis

Česká pošta na počátku října 2023 spustila nový proces zasílání dokumentů a jejich elektronického podepisování prostřednictvím jednoduché aplikace. Tzv. ePodpis, slouží k elektronickému podepisování a zasílání obchodní smluvní dokumentace spojené s podáním a distribucí listovních a balíkových zásilek. Kombinuje bezpečnost, efektivitu, pohodlí a rychlost uzavírání spolupráce se smluvními partnery. Zároveň snižuje administrativní zátěž pracovníků České pošty, čímž zajistí více prostoru pro zkvalitňování služeb a možností reagovat na potřeby a požadavky zákazníků.