Česká pošta··4 min

Již desátá pobočka pošty v moderním designu byla otevřena v Novém Jičíně

Česká pošta otevřela v pondělí 6. listopadu svou již desátou pobočku s novým proklientským konceptem obsluhy, v moderním hávu a s inovativním designem. Klienti ji mohou navštívit v OC Javor v Novém Jičíně na adrese Gen. Hlaďo 25. Modernizovaná pobočka pošty Nový Jičín 1 přináší nový koncept obsluhy klientů, který je už dnes obvyklý například u bankovních poboček.

Na rozdíl od původní budovy pošty je nová pobočka bezbariérová. Disponuje celkem osmi přepážkami, z toho 3 jsou univerzální, 1 přepážka Balíkovny, 1 přepážka balíková, 2 specializované přepážky a také tzv. ePošta. Vytvoření přepážky ePošty umožní přesunout například operace CzechPOINTu na specializovanou přepážku konzultačního typu a tím uvolnit čas na univerzálních přepážkách, čímž se sníží čekací doba.

Pobočka dále disponuje kanceláří vedoucího pošty, která je přístupná veřejnosti například pro řešení stížností či reklamací a pokladnou s boxem pro diskrétní výplatu hotovosti klientům. Pobočka disponuje také vyvolávacím systémem, který nabízí celou řadu moderních prvků pro efektivní vyřízení poštovních záležitostí. Asi tou nejzajímavější je možnost zadání kódu pro vyzvednutí balíku. Ten se po odeslání ihned začne v zázemí chystat, a klient jej prakticky okamžitě dostane. Další využívanou možností vyvolávacího systému je objednání na pobočku prostřednictvím aplikace www.postaonline.cz/rezervace, kde si klient zvolí požadovanou službu a termín návštěvy, čímž ušetří čas a vše vyřídí přednostně bez čekání.

„Stávající budova České pošty v ulici K Nemocnici byla poštou doposud využitá jen z části a měla pro provoz nevyhovující dispozici. Navíc byla přístupná pouze pro pěší. Kvůli tomu jsme se s vedením Nového Jičína dohodli na přesunu a kompletní obměně a modernizaci pobočky,“ uvedl Miroslav Štěpán, pověřený zástupce generálního ředitele a dodal: „V pořadí již desátá moderní pobočka pošty, kterou jsme nyní otevřeli v Novém Jičíně, dokládá naši snahu o inovace a poskytnutí pohodlí našim klientům, a to nejen v hlavním městě. Postupná modernizace pobočkové sítě je důležitou částí její transformace, vedoucí k posílení role České pošty jako kontaktního místa mezi státem a občanem. Věřím, že nová pobočka bude efektivním centrem poštovních služeb, ale i místem, kde se klienti budou cítit dobře.“

„Při tvorbě nového konceptu bylo cílem vytvoření inovativního prostředí, které zlepší klientům jejich zážitek z návštěvy a přinese moderní pohodlí. Doba, kdy se v segmentu služeb otvíraly neosobní pobočky, v nichž klienty od zaměstnanců oddělovaly neprostupné stěny, jsou naštěstí už pryč. Trendem současné doby je proklientské prostředí, nabízející dostatek prostoru a pohodlí jak klientům, tak i zaměstnancům,“ vysvětlil architekt Jan Linhart z úseku správy majetku České pošty a dodal: „V neposlední řadě došlo ke zlepšení pracovního prostředí pro zaměstnance ČP - změna technologické plochy, lepší návaznost a dostupnost pracovišť, nové sociální zázemí (kuchyňka, šatna), vybudování samostatného archívu a skladu.“

Lidé mohou novou pobočku navštívit každý všední den od 8 do 18 hodin a v sobotu od 8 do 12 hodin. Obchodní centrum nabízí dostatek parkovacích míst a klienti pošty tak mohou návštěvu pošty spojit s dalšími aktivitami, které obchodní centrum nabízí.

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Zadavatel
Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Se svými 25 675 zaměstnanci (v roce 2021) je po společnostech Škoda Auto, Agrofert a ČEZ čtvrtou největší českou společností podle počtu zaměstnanců.

Další články od Česká pošta

Aršík se Shakesperarovými postavami získal prestižní ocenění
Česká pošta

Aršík se Shakesperarovými postavami získal prestižní ocenění

Nejkrásnějším aršíkem za rok 2023 je aršík z emise Shakespearovské hry. Společné první místo obsadila tato emise na mezinárodní soutěži Premio Internationale d´Arte Filatelica, Asiago. Udílení cen proběhlo 21. července 2024 v historických prostorách radnice v italském městě Asiago, kde toto ocenění převzali zástupci České pošty ze Známkové tvorby – Martin Holý a Jan Ištvánek.
Česká pošta se přihlásila o poštovní licenci
Česká pošta

Česká pošta se přihlásila o poštovní licenci

V úterý 9. července 2024 v 9:10 podala Česká pošta přihlášku do tendru na poštovní licenci na období 2025–2029.
Libuška je nejkrásnější
Česká pošta

Libuška je nejkrásnější

Do Ankety o nejkrásnější známku roku 2023 bylo zařazeno 52 známek a stejně jako vloni mohli účastníci své hlasy posílat prostřednictvím hlasovacích lístků z časopisu Filatelie nebo hlasovat přímo na webu znamkaroku.cz. O oblibě a pořadí loni emitovaných poštovních cenin rozhodlo celkem 4 404 hlasů.
Česká pošta je jedním z pilířů rozvoje venkova
Česká pošta

Česká pošta je jedním z pilířů rozvoje venkova

97 starostek, starostů a zástupců obcí přišlo debatovat na konferenci Česká pošta, partner venkova 2025+. Ta se konala ve středu 19. června v Praze a jejím cílem bylo představit samosprávám novou podobu projektu Pošta Partner a novinky ve službách Balíkovny.
Novým šéfem Úseku generálního ředitele České pošty se stal Vlastimil Halla
Česká pošta

Novým šéfem Úseku generálního ředitele České pošty se stal Vlastimil Halla

V pondělí 10. června byl novým ředitelem úseku generálního ředitele jmenován Vlastimil Halla. Ten má zkušenosti z oblasti práva a systémů veřejné správy, e-Governmentu a digitalizace. Jeho doménou je také komunální politika.
Zloději ponožek mají svůj aršík
Česká pošta

Zloději ponožek mají svůj aršík

Nový příležitostný samolepicí písmenový poštovní aršík, který Česká pošta uvádí do prodeje ve středu 12. června, rozšiřuje edici Dětem. Na aršíku Lichožrouti jsou vyobrazeni tvorové známí ze stejnojmenného knižního bestselleru básníka a spisovatele Pavla Šruta a ilustrátorky a režisérky Galiny Miklínové. Ta je podepsána pod výtvarným návrhem nové poštovní ceniny a režírovala úspěšný celovečerní animovaný film vycházející z knižní předlohy. Neobyčejného tvora pojídajícího jen jednu ponožku z páru oba autoři poprvé představili ve společné sbírce básní pro děti Příšerky a příšeři. Lichožroutům se v Čechách dobře daří. Patří k novodobé klasice a získali nejen česká srdce, ale úspěšně vycházejí po celém světě.
E-aukce na budovu pošty v Olomouci má svého vítěze
Česká pošta

E-aukce na budovu pošty v Olomouci má svého vítěze

Dnes v dopoledních hodinách se uskutečnila elektronická aukce budovy České pošty na Horním náměstí v Olomouci. Minimální cena nemovitosti byla stanovena znaleckým posudkem na 130 milionů korun. Podmínkou účasti na aukci bylo složení kauce do 3. června. Do e-aukce se přihlásilo několik zájemců, přičemž vítěz e-aukce nabídnul 130,5 milionu korun.
Aršík s detailem meandru řeky Moravy
Česká pošta

Aršík s detailem meandru řeky Moravy

Litovelské Pomoraví je název nového příležitostného poštovního aršíku, který Česká pošta uvede do prodeje ve středu 12. června. Výtvarný návrh poštovní ceniny se dvěma známkami v hodnotě 42 a 48 korun připravil Josef Dudek a rytinou ho doplnil Miloš Ondráček.
Voličské průkazy
Česká pošta

Voličské průkazy

Česká pošta aktuálně eviduje pět stížností na nedoručení volebních lístků a dvě na nedodání voličských průkazů. Pokud adresát řádně a včas podal na obecním úřadě žádost o voličský průkaz a stále jej nedostal, měl by se obrátit na nejbližší pobočku. Pokud by dopis z úřadu podán doporučeně, pomůže pracovníkům na pobočce podací číslo této zásilky. Pokud byl podán jako obyčejný dopis, bude pro Českou poštu důležitá informace, kdy a kde byl dopis podán. Česká pošta udělá maximum pro doručení všech zásilek. Je zodpovědná za přepravu, nikoli za obsah. Proto nemůže vědět, zda daný dopis obsahuje právě voličský průkaz.
Žluté kvítky vydělaly rekordních 23 milionů na boj s rakovinou
Česká pošta

Žluté kvítky vydělaly rekordních 23 milionů na boj s rakovinou

Liga proti rakovině Praha pořádala 15. května 2024 již 28. ročník celonárodní sbírky ČESKÝ DEN PROTI RAKOVINĚ. Téměř 15 tisíc dobrovolníků ve žlutých tričkách nabízelo kytky s růžovou stuhou společně s letáčkem o prevenci. Česká pošta byla již tradičně generálním partnerem této sbírky. Letošní téma se týkalo prevence rakoviny prsu a využívání screeningových programů.