Již desátá pobočka pošty v moderním designu byla otevřena v Novém Jičíně

|

Česká pošta otevřela v pondělí 6. listopadu svou již desátou pobočku s novým proklientským konceptem obsluhy, v moderním hávu a s inovativním designem. Klienti ji mohou navštívit v OC Javor v Novém Jičíně na adrese Gen. Hlaďo 25. Modernizovaná pobočka pošty Nový Jičín 1 přináší nový koncept obsluhy klientů, který je už dnes obvyklý například u bankovních poboček.

Na rozdíl od původní budovy pošty je nová pobočka bezbariérová. Disponuje celkem osmi přepážkami, z toho 3 jsou univerzální, 1 přepážka Balíkovny, 1 přepážka balíková, 2 specializované přepážky a také tzv. ePošta. Vytvoření přepážky ePošty umožní přesunout například operace CzechPOINTu na specializovanou přepážku konzultačního typu a tím uvolnit čas na univerzálních přepážkách, čímž se sníží čekací doba.

Pobočka dále disponuje kanceláří vedoucího pošty, která je přístupná veřejnosti například pro řešení stížností či reklamací a pokladnou s boxem pro diskrétní výplatu hotovosti klientům. Pobočka disponuje také vyvolávacím systémem, který nabízí celou řadu moderních prvků pro efektivní vyřízení poštovních záležitostí. Asi tou nejzajímavější je možnost zadání kódu pro vyzvednutí balíku. Ten se po odeslání ihned začne v zázemí chystat, a klient jej prakticky okamžitě dostane. Další využívanou možností vyvolávacího systému je objednání na pobočku prostřednictvím aplikace www.postaonline.cz/rezervace, kde si klient zvolí požadovanou službu a termín návštěvy, čímž ušetří čas a vše vyřídí přednostně bez čekání.

„Stávající budova České pošty v ulici K Nemocnici byla poštou doposud využitá jen z části a měla pro provoz nevyhovující dispozici. Navíc byla přístupná pouze pro pěší. Kvůli tomu jsme se s vedením Nového Jičína dohodli na přesunu a kompletní obměně a modernizaci pobočky,“ uvedl Miroslav Štěpán, pověřený zástupce generálního ředitele a dodal: „V pořadí již desátá moderní pobočka pošty, kterou jsme nyní otevřeli v Novém Jičíně, dokládá naši snahu o inovace a poskytnutí pohodlí našim klientům, a to nejen v hlavním městě. Postupná modernizace pobočkové sítě je důležitou částí její transformace, vedoucí k posílení role České pošty jako kontaktního místa mezi státem a občanem. Věřím, že nová pobočka bude efektivním centrem poštovních služeb, ale i místem, kde se klienti budou cítit dobře.“

„Při tvorbě nového konceptu bylo cílem vytvoření inovativního prostředí, které zlepší klientům jejich zážitek z návštěvy a přinese moderní pohodlí. Doba, kdy se v segmentu služeb otvíraly neosobní pobočky, v nichž klienty od zaměstnanců oddělovaly neprostupné stěny, jsou naštěstí už pryč. Trendem současné doby je proklientské prostředí, nabízející dostatek prostoru a pohodlí jak klientům, tak i zaměstnancům,“ vysvětlil architekt Jan Linhart z úseku správy majetku České pošty a dodal: „V neposlední řadě došlo ke zlepšení pracovního prostředí pro zaměstnance ČP - změna technologické plochy, lepší návaznost a dostupnost pracovišť, nové sociální zázemí (kuchyňka, šatna), vybudování samostatného archívu a skladu.“

Lidé mohou novou pobočku navštívit každý všední den od 8 do 18 hodin a v sobotu od 8 do 12 hodin. Obchodní centrum nabízí dostatek parkovacích míst a klienti pošty tak mohou návštěvu pošty spojit s dalšími aktivitami, které obchodní centrum nabízí.

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Česká pošta

Dostupné služby státu nebo rozdělení na státní a logistickou část. Česká pošta má detailní plán transformace

Finanční stabilizaci České pošty i budoucí Balíkovny, která převezme od České pošty její logistickou část, ale také fungování pobočkové sítě jako kontaktního místa, které občanům usnadní a urychlí komunikaci se státem. To řeší implementační plán transformace České pošty, vycházející ze strategického rámce, který v červnu schválila vláda.

Česká pošta

Známky s díly Sutnara a Toyen

Venuše s kloboukem od Ladislava Sutnara a obraz Po představení od Toyen. To jsou náměty dvou nových příležitostných poštovních známek z edice Umělecká díla na známkách, které Česká pošta uvádí do prodeje ve středu 8. listopadu.

Česká pošta

Česká pošta modernizuje své call centrum

Nejen s ohledem na předvánoční období doznalo call centrum České pošty technologických změn. Od listopadu byla do jeho systému začleněna virtuální asistentka Eliška, která klientům odpoví na nejčastější dotazy bez přepojení na „živého“ operátora. Byť je hlas Elišky syntetický, její výslovnost, intonace i reakce jsou díky využití umělé inteligence tak přirozené, že volající nemusí ani poznat, že nekomunikují s „živým“ operátorem.