Fio banka už má téměř 1,4 milionu klientů a jejich počet stabilně roste. Od svých počátků, tedy vzniku finanční skupiny Fio v roce 1993 se zařadila mezi největší banky v Česku a také největší a nejhodnotnější české firmy.
Fio banka navazuje na finanční skupinu Fio, která vznikla v roce 1993 a jejím primárním zaměřením bylo obchodování na akciových trzích. K investičním službám ale postupem času přibyly i bankovní a od roku 2010 na českém trhu funguje samotná Fio banka. Od té doby jí začaly stabilním tempem přibývat noví klienti a stala se jednou z největších bank v Česku. Aktuálně jich má téměř 1,4 milionu. Fio banka je ryze českou bankou, která byla v České republice založena a stále ji vlastní dva z původních 4 českých zakladatelů.
„Podstata podnikání Fio banky je stále stejná, a to poskytovat běžné bankovní služby bez poplatků dostupně všem. Potvrzuje se, že tato strategie stále funguje a lidé naše služby vyhledávají. Našim klientům přeji, aby s námi byli i nadále spokojení a doporučovali nás dále. Našim kolegům, kteří Fio banku utvářejí, děkuji a přeji, aby byli hrdí na to, co jsme společně dokázali,“ říká Jan Sochor, generální ředitel Fio banky.
V uplynulém roce Fio banka pro své klienty také představila několik novinek a vylepšení. V rámci investičních služeb zpřístupnila svým klientům investice do podílových fondů i v mobilní aplikaci, uspořádala jarní i podzimní bezplatné investiční semináře, stejně jako investiční projekt pro studenty českých i slovenských vysokých škol Studentbroker. Nově vzniklý realitní fond provedl první velkou investici a koupil do svého portfolio Rohan Business Centre. V karetních službách mohou klienti nově přidat do všech podporovaných digitálních peněženek také Visa karty a podnikatelé s platebním terminálem nebo bránou od Fio banky mají své peníze hned druhý den k dispozici. Živnostníci si také mohou nově zažádat o klasický splátkový úvěr. Klienti mohou využívat bankovní identitu také pro komunikaci s firmami, nejen se státem. Poslední novinkou jsou Platby na kontakt, které mohou klienti využívat necelý týden.
Zdroj: www.fio.cz