Síť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči. Po zařazení jógových videí v podání lektorky jógy a jógové terapie Zuzany Klingrové do aplikace ROSSMANN CLUB si pro své zákazníky připravila další unikát – limitovanou kolekci revolučního funkčního oblečení CareWear. Ta díky materiálu vyrobenému z mořských řas pečuje o pokožku při každém nošení a je svými vlastnostmi unikátní nejen na českém trhu. ROSSMANN chce tímto krokem upevnit svou pozici na trhu v oblasti péče i nad rámec své stálé produktové nabídky. Představení této novinky s sebou přináší i marketingovou podporu včetně lokálně natočeného reklamního spotu na YouTube.
Kolekce CareWear vznikla na základě zjištění, že ze 182 hodin ročně, které české ženy v průměru stráví péčí o pokožku, věnují většinu pouze svému obličeji. Zbytek těla tak zanedbávají – většinou proto, že jednoduše nemají dost času. „Tento výsledek byl pro nás určitým zdviženým prstem, protože jsme společnost, pro kterou je péče, ať už o druhé či sama o sebe, jednou z priorit. Jsem tudíž velmi rád, že vznikem exkluzivní, limitované kolekce oblečení CareWear přinášíme do České republiky revoluční řešení právě v této oblasti. Vše je vyrobeno lokálně a s využitím udržitelných postupů českých módních návrhářek,“ komentuje Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává: „Věříme, že stejně jako tento inovativní krok přinášející nový pečovatelský přístup a sblížení s přírodou nadchl nás, osloví i naše zákaznice.“
Za nápadem, realizací a celou komunikační kampaní spojenou s limitovanou kolekcí oblečení CareWear stojí Product Design Hub IMMINENT a kreativní agentura DDB Prague, za střihy a provedení pak české módní návrhářky z Overall Office.
„Jsem velmi ráda, že jsme dokázali nadchnout klienta pro to, aby se tato inovativní kolekce stala novou prodejní řadou drogerie ROSSMANN. Tento projekt je dokonalým příkladem toho, čeho můžeme dosáhnout, když spojíme kreativní síly a vášeň pro inovaci,“ říká Veronika Babkovová, Project Director, IMMINENT.
Oblečení CareWear obsahuje minerály, antioxidanty a vitaminy z mořských řas, které se vstřebávají přímo do pokožky během nošení. Zároveň také eliminuje volné radikály, které mohou být pro kůži škodlivé. Materiál navíc neztrácí na účinnosti ani opakovaným praním. Součástí limitované kolekce dostupné ve vybraných prodejnách jsou čtyři kusy oděvu ve třech velikostech – tílko, tričko s dlouhým rukávem, bike shorts a legíny. Na pečující vlastnosti CareWear poukazuje i design obalu, který připomíná moderní skin care produkty. Jedinečný design obalu spolu s celou marketingovou komunikací vznikl v kreativní agentuře DDB Prague.
„Přicházet nejen s kampaní, ale i s novým produktem se agenturám daří málokdy. Hodnotu tvůrčí práce jsme mohli tentokrát společně ukázat od samotného nápadu přes realizaci, speciální packaging až po komunikační kampaň spojenou s uvedením na trh,“ dodává Jan Faflík, CEO, DDB Prague.
Marketingová podpora kolekce CareWear
V rámci představení limitované kolekce oblečení CareWear v drogerii ROSSMANN bude využito marketingové podpory. Její součástí bude nejen PR komunikace, ale i online podpora. Nový moodový spot vznikal lokálně a v rámci komunikační kampaně se poprvé objeví v souladu s uvedením oblečení CareWear do prodeje, tzn. 13. října 2023. Ve stejném období bude rovněž spuštěna kampaň na sociálních sítích (IG, FB a YT). V místě prodeje budou použity speciální stojany určené k prezentaci všech čtyřech kousků oblečení CareWear včetně jejich rozbalených ukázek.
Nový reklamní spot je k náhledu k dispozici zde: https://youtu.be/_T_0tx3ulzQ. V rámci kampaně bude k vidění na www.cvictejogu.cz.
Zdroj: www.rossmann.cz