Rossmann··4 min

Drogerie ROSSMANN zařazuje do prodeje unikátní kolekci oblečení CareWear, která pečuje o pokožku pouhým nošením

Síť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči. Po zařazení jógových videí v podání lektorky jógy a jógové terapie Zuzany Klingrové do aplikace ROSSMANN CLUB si pro své zákazníky připravila další unikát – limitovanou kolekci revolučního funkčního oblečení CareWear. Ta díky materiálu vyrobenému z mořských řas pečuje o pokožku při každém nošení a je svými vlastnostmi unikátní nejen na českém trhu. ROSSMANN chce tímto krokem upevnit svou pozici na trhu v oblasti péče i nad rámec své stálé produktové nabídky. Představení této novinky s sebou přináší i marketingovou podporu včetně lokálně natočeného reklamního spotu na YouTube.

Kolekce CareWear vznikla na základě zjištění, že ze 182 hodin ročně, které české ženy v průměru stráví péčí o pokožku, věnují většinu pouze svému obličeji. Zbytek těla tak zanedbávají – většinou proto, že jednoduše nemají dost času. „Tento výsledek byl pro nás určitým zdviženým prstem, protože jsme společnost, pro kterou je péče, ať už o druhé či sama o sebe, jednou z priorit. Jsem tudíž velmi rád, že vznikem exkluzivní, limitované kolekce oblečení CareWear přinášíme do České republiky revoluční řešení právě v této oblasti. Vše je vyrobeno lokálně a s využitím udržitelných postupů českých módních návrhářek,“ komentuje Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává: „Věříme, že stejně jako tento inovativní krok přinášející nový pečovatelský přístup a sblížení s přírodou nadchl nás, osloví i naše zákaznice.“

Za nápadem, realizací a celou komunikační kampaní spojenou s limitovanou kolekcí oblečení CareWear stojí Product Design Hub IMMINENT a kreativní agentura DDB Prague, za střihy a provedení pak české módní návrhářky z Overall Office.

„Jsem velmi ráda, že jsme dokázali nadchnout klienta pro to, aby se tato inovativní kolekce stala novou prodejní řadou drogerie ROSSMANN. Tento projekt je dokonalým příkladem toho, čeho můžeme dosáhnout, když spojíme kreativní síly a vášeň pro inovaci,“ říká Veronika Babkovová, Project Director, IMMINENT.

Oblečení CareWear obsahuje minerály, antioxidanty a vitaminy z mořských řas, které se vstřebávají přímo do pokožky během nošení. Zároveň také eliminuje volné radikály, které mohou být pro kůži škodlivé. Materiál navíc neztrácí na účinnosti ani opakovaným praním. Součástí limitované kolekce dostupné ve vybraných prodejnách jsou čtyři kusy oděvu ve třech velikostech – tílko, tričko s dlouhým rukávem, bike shorts a legíny. Na pečující vlastnosti CareWear poukazuje i design obalu, který připomíná moderní skin care produkty. Jedinečný design obalu spolu s celou marketingovou komunikací vznikl v kreativní agentuře DDB Prague.

„Přicházet nejen s kampaní, ale i s novým produktem se agenturám daří málokdy. Hodnotu tvůrčí práce jsme mohli tentokrát společně ukázat od samotného nápadu přes realizaci, speciální packaging až po komunikační kampaň spojenou s uvedením na trh,“ dodává Jan Faflík, CEO, DDB Prague.

Marketingová podpora kolekce CareWear

V rámci představení limitované kolekce oblečení CareWear v drogerii ROSSMANN bude využito marketingové podpory. Její součástí bude nejen PR komunikace, ale i online podpora. Nový moodový spot vznikal lokálně a v rámci komunikační kampaně se poprvé objeví v souladu s uvedením oblečení CareWear do prodeje, tzn. 13. října 2023. Ve stejném období bude rovněž spuštěna kampaň na sociálních sítích (IG, FB a YT). V místě prodeje budou použity speciální stojany určené k prezentaci všech čtyřech kousků oblečení CareWear včetně jejich rozbalených ukázek.

Nový reklamní spot je k náhledu k dispozici zde: https://youtu.be/_T_0tx3ulzQ. V rámci kampaně bude k vidění na www.cvictejogu.cz.

Zdroj: www.rossmann.cz

Zadavatel
Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Další články od Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí
Rossmann

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon
Rossmann

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu
Rossmann

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice
Rossmann

ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojila síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel Consumer Brands a společně odstartovaly další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“. Od jeho začátku bylo v rámci České republiky vysázeno již více než 2 700 stromů, se kterými se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky. Cílem devátého ročníku je tedy společně získat finanční prostředky na pořízení dalších minimálně 400 vzrostlých stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 19. 6. do 10. 9. 2024.
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu
Rossmann

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze
Rossmann

Drogerie ROSSMANN je součástí nového OD Máj v Praze

Prodejní síť drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, pokračuje ve své expanzi. Dnes v 8:00 hod. byla slavnostně otevřena nová 2 500. zahraniční prodejna ROSSMANN mimo území Německa. Ta se nachází v 1. nadzemním podlaží ikonického OD Máj na Národní třídě v Praze. Zákazníci se zde mohou těšit nejen na bohatou nabídku drogistického zboží, sezónní produkty, ale i velice oblíbené privátní značky, jako ISANA, Babydream, enerBiO či Alterra. V prvních dnech otevření, konkrétně od 24. 6. do 30. 6. 2024 na ně navíc čeká speciální akce v podobě 20% slevy na celý nákup mimo akční nabídky.
Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR
Rossmann

Drogerie ROSSMANN získala prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, se stala držitelem prestižního ocenění Kincentric Nejlepší zaměstnavatel, Česká republika 2024. Stalo se tak v návaznosti na výsledky aktuálního průzkumu motivovanosti ze strany zaměstnanců, kterou realizovala společnost Kincentric.
Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není
Rossmann

Vysoce kvalitní péče za atraktivní cenu. Nová televizní kampaň drogerie ROSSMANN ukazuje: ISANA může být drahá. Ale není

Síť drogerií ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, po březnovém uvedení nového brandového spotu přichází s propracovanou televizní reklamou na značku ISANA. Image kampaň představuje nový milník v komunikaci značky a drogerie ROSSMANN vůbec.
Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným
Rossmann

Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala 2 000 000 Kč potřebným

První letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ je za námi. Zákazníci drogerie ROSSMANN v rámci ní mohli v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů a pomoci přerozdělit 2 000 000 Kč mezi příběhy, ve kterých figuruje nejen fyzický handicap, ale i psychická zátěž a onemocnění duše, které sice nejsou na první pohled tak patrné, ale hrají v životě člověka rovněž zásadní roli. 440 845 Kč bude použito na zlepšení mobilní aplikace FandiMat, jež slouží na pomoc maminkám samoživitelkám, za 996 553 Kč budou pořízeny invalidní vozíčky pro dvojčátka Amálku a Natálku, jejichž život ovlivnila dětská mozková obrna a 562 602 Kč směřuje na pomoc uzdravení raněných duší sester Elišky a Gábiny.
Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík
Rossmann

Novým vedoucím odd. property a expanze ve společnosti ROSSMANN se stal Milan Slavík

Drogistická síť ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, má od 15. dubna 2024 nového vedoucího oddělení property a expanze. Stal se jím Milan Slavík.