Rossmann··4 min

Drogerie ROSSMANN zařazuje do prodeje unikátní kolekci oblečení CareWear, která pečuje o pokožku pouhým nošením

Rossmann

Rossmann

V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online.

Tisková zpráva

Síť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči. Po zařazení jógových videí v podání lektorky jógy a jógové terapie Zuzany Klingrové do aplikace ROSSMANN CLUB si pro své zákazníky připravila další unikát – limitovanou kolekci revolučního funkčního oblečení CareWear. Ta díky materiálu vyrobenému z mořských řas pečuje o pokožku při každém nošení a je svými vlastnostmi unikátní nejen na českém trhu. ROSSMANN chce tímto krokem upevnit svou pozici na trhu v oblasti péče i nad rámec své stálé produktové nabídky. Představení této novinky s sebou přináší i marketingovou podporu včetně lokálně natočeného reklamního spotu na YouTube.

Kolekce CareWear vznikla na základě zjištění, že ze 182 hodin ročně, které české ženy v průměru stráví péčí o pokožku, věnují většinu pouze svému obličeji. Zbytek těla tak zanedbávají – většinou proto, že jednoduše nemají dost času. „Tento výsledek byl pro nás určitým zdviženým prstem, protože jsme společnost, pro kterou je péče, ať už o druhé či sama o sebe, jednou z priorit. Jsem tudíž velmi rád, že vznikem exkluzivní, limitované kolekce oblečení CareWear přinášíme do České republiky revoluční řešení právě v této oblasti. Vše je vyrobeno lokálně a s využitím udržitelných postupů českých módních návrhářek,“ komentuje Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává: „Věříme, že stejně jako tento inovativní krok přinášející nový pečovatelský přístup a sblížení s přírodou nadchl nás, osloví i naše zákaznice.“

Za nápadem, realizací a celou komunikační kampaní spojenou s limitovanou kolekcí oblečení CareWear stojí Product Design Hub IMMINENT a kreativní agentura DDB Prague, za střihy a provedení pak české módní návrhářky z Overall Office.

„Jsem velmi ráda, že jsme dokázali nadchnout klienta pro to, aby se tato inovativní kolekce stala novou prodejní řadou drogerie ROSSMANN. Tento projekt je dokonalým příkladem toho, čeho můžeme dosáhnout, když spojíme kreativní síly a vášeň pro inovaci,“ říká Veronika Babkovová, Project Director, IMMINENT.

Oblečení CareWear obsahuje minerály, antioxidanty a vitaminy z mořských řas, které se vstřebávají přímo do pokožky během nošení. Zároveň také eliminuje volné radikály, které mohou být pro kůži škodlivé. Materiál navíc neztrácí na účinnosti ani opakovaným praním. Součástí limitované kolekce dostupné ve vybraných prodejnách jsou čtyři kusy oděvu ve třech velikostech – tílko, tričko s dlouhým rukávem, bike shorts a legíny. Na pečující vlastnosti CareWear poukazuje i design obalu, který připomíná moderní skin care produkty. Jedinečný design obalu spolu s celou marketingovou komunikací vznikl v kreativní agentuře DDB Prague.

„Přicházet nejen s kampaní, ale i s novým produktem se agenturám daří málokdy. Hodnotu tvůrčí práce jsme mohli tentokrát společně ukázat od samotného nápadu přes realizaci, speciální packaging až po komunikační kampaň spojenou s uvedením na trh,“ dodává Jan Faflík, CEO, DDB Prague.

Marketingová podpora kolekce CareWear

V rámci představení limitované kolekce oblečení CareWear v drogerii ROSSMANN bude využito marketingové podpory. Její součástí bude nejen PR komunikace, ale i online podpora. Nový moodový spot vznikal lokálně a v rámci komunikační kampaně se poprvé objeví v souladu s uvedením oblečení CareWear do prodeje, tzn. 13. října 2023. Ve stejném období bude rovněž spuštěna kampaň na sociálních sítích (IG, FB a YT). V místě prodeje budou použity speciální stojany určené k prezentaci všech čtyřech kousků oblečení CareWear včetně jejich rozbalených ukázek.

Nový reklamní spot je k náhledu k dispozici zde: https://youtu.be/_T_0tx3ulzQ. V rámci kampaně bude k vidění na www.cvictejogu.cz.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Svým dětem chceme dát vždy to nejlepší, ať už jde o velké věci jako je pozornost a láska, nebo o detaily jako jsou produkty pro každodenní péči a spokojenost. Drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, přichází s několika tipy na oblíbené produkty i novinky privátní značky Babydream přinášející nejlepší kvalitu za příznivé ceny, což potvrzuje i celá řada výsledků s hodnocením velmi dobré a dobré od nezávislého německého časopisu pro spotřebitele Öko-Test stejně jako zisky ocenění Volba spotřebitelů.
| Rossmann
Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Pořiďte si v drogeriích ROSSMANN dárek, ze kterého se všichni složí

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje podzimní věrnostní program, který potěší dospělé i děti. Prostřednictvím aplikace ROSSMANN CLUB přináší svým zákazníkům 10 stavebnic LEGO za zvýhodněné ceny. Vybrané sady celosvětově populární stavebnice se slevou až 55 % si mohou zákazníci díky věrnostnímu programu a nasbíraným bodům pořídit od 11. září až do konce roku nebo vyprodání zásob.
| Rossmann
ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

ROSSMANN do sortimentu všech svých prodejen zařazuje oblíbenou kosmetiku Avon

Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
| Rossmann
ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.
| Rossmann