ČSOB··3 min

ČSOB rozšiřuje podporu rodičům a stává se hlavním partnerem nové kampaně Mumdoo

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s., známá pod zkratkou ČSOB, je bankovní instituce působící na českém a slovenském trhu finančních služeb a řídící osoba stejnojmenného koncernu. Poskytuje bankovní a další finanční služby fyzickým osobám, podnikatelským subjektům, korporátním a institucionálním klientům.

Tisková zpráva

Společný cíl aktivnějšího pracovního využití volného času rodičů s malými dětmi přivedl ke spolupráci skupinu ČSOB a platformu Mumdoo. ČSOB se stala hlavním partnerem nové kampaně „Mámy to chtěj taky“, která ukazuje, že práce během rodičovské není tabu. Mumdoo propojuje volné kapacity maminek s poptávkou ze strany sektoru malých a středních firem a podnikatelů.

„V ČSOB aktivně vytváříme vhodné prostředí rodičům. Už před deseti lety jsme otevřeli vlastní školku. Předtím pracovalo během mateřské nebo rodičovské šest procent maminek, teď je to už pětina. Z rodičovské dovolené se nám vrací přes 87 procent rodičů, což je vysoko nad průměrem nejen v bankovnictví. I proto nám partnerství s Mumdoo dává velký smysl. Z aktivit Mumdoo může mít prospěch celá ekonomika, protože k jejím bolestem patří dlouhodobě nedostatek kvalifikované pracovní síly," říká Michaela Bauer, členka představenstva ČSOB zodpovědná za inovace, technologie a operations.

Tři čtvrtiny českých maminek by si podle Mumdoo přály flexibilní práci, což ale naráží na překážky, protože Česko má v Evropě dlouhodobě nejnižší podíl částečných úvazků, a to pouhých šest procent. Ženám chybí místa pro jejich děti ve školkách, ochotní příbuzní na hlídání nebo vstřícní a komunikativní zaměstnavatelé.

Součástí komplexní podpory rodičů v ČSOB jsou firemní školky přímo v bankovních centrálách v Praze a Hradci Králové. V dalších místech dostávající rodiče příspěvky na hlídání, loni čerpalo 75 osob zhruba milión korun. V ČSOB je možnost využívat práci z domova a flexibilní pracovní dobu. Banka s rodiči na rodičovské nebo mateřské komunikuje a zve je na různé akce, aby s nimi neztratila kontakt.

Databáze Mumdoo nyní firmám a podnikatelům nabízí pro občasnou nebo pravidelnou pracovní výpomoc více než 400 expertek. Platformu vybudovaly Kristýna Cejnarová a Lucie Bášová a startup Mumdoo v roce 2023 úspěšně prošel i akceleračním programem Start it @ČSOB.

Více o kampani Mumdoo „Mámy to chtěj taky“ najdete zde.

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

Ester Ledecká novou ambasadorkou ČSOB Premium

Ester Ledecká novou ambasadorkou ČSOB Premium

Skupina ČSOB dnes s hrdostí oznámila novou ambasadorku pro svou prémiovou značku ČSOB Premium. Je jí Ester Ledecká, světově proslulá sportovkyně, která inspiruje svou jedinečnou všestranností, nadšením a úspěchy.
| ČSOB
Mezinárodní den domácích mazlíčků je tu! Pojištění psů a koček chrání nejen finance, ale i klid chovatelů. Nejvíce pojištěných je buldočků!

Mezinárodní den domácích mazlíčků je tu! Pojištění psů a koček chrání nejen finance, ale i klid chovatelů. Nejvíce pojištěných je buldočků!

Ne nadarmo se o českém národu hovoří jako o národu pejskařů a milovníků koček. Podle dostupných statistik má přibližně 40 % českých domácností psa a asi 20 % kočku. Podtrženo, sečteno, Češi jich doma mají zhruba 4,5 milionu A už dávno neplatí, že jsou tato zvířata pouze hlídači u boudy nebo lovci myší. Již dlouhou dobu jsou plnohodnotnou součástí rodiny. K příležitosti Mezinárodního dne domácích mazlíčků, který připadá na pátek 25. 10., ČSOB Pojišťovna a PetExpert apelují na majitele čtyřnohých miláčků, aby nezapomínali také chránit jejich zdraví, třeba pomocí pojištění.
| ČSOB
Stala se generálním partnerem Univerzitní ligy ledního hokeje

Stala se generálním partnerem Univerzitní ligy ledního hokeje

ČSOB se nově stala generálním partnerem Univerzitní ligy ledního hokeje (ULLH). Partnerství potvrzuje závazek banky podporovat mladé lidi, sport i vzdělávání. Spojení s ULLH je pro ČSOB klíčové nejen z hlediska podpory mladých, ale také jako příležitost nabídnout fanouškům univerzitního hokeje unikátní výhody.
| ČSOB
Dnes je Světový den duševního zdraví: Více o něj pečujme, apeluje ČSOB Pojišťovna. Průzkum jí dává za pravdu

Dnes je Světový den duševního zdraví: Více o něj pečujme, apeluje ČSOB Pojišťovna. Průzkum jí dává za pravdu

U příležitosti Světového dne duševního zdraví upozorňuje ČSOB Pojišťovna na nejnovější statistiky týkající se stavu duševního zdraví v České republice. Průzkum, který společnost realizovala ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK, odhaluje, že špatné nebo velmi špatné duševní zdraví deklaruje 16 % dospělé populace. Tyto výsledky ukazují, že duševní zdraví je otázkou, která si zaslouží větší pozornost nejen ze strany jednotlivců, ale i institucí a zaměstnavatelů.
| ČSOB
Fond ČSOB Bohatství překročil 50 miliard. I malé investice mají smysl, tvrdí experti

Fond ČSOB Bohatství překročil 50 miliard. I malé investice mají smysl, tvrdí experti

Objem investic klientů ve fondu ČSOB Bohatství překročil 50 miliard korun. Smíšený podílový fond, spravovaný přední investorskou společností ČSOB Asset Management, vyhledávají neprofesionální investoři se základními investičními znalostmi. Za posledních pět let přinesl podílníkům průměrný roční výnos 5,18 % (k 30. 9. 2024). Jeho prostřednictvím mj. investují už pátým rokem klienti ČSOB své “drobné”. Pokaždé, když zaplatí kartou, je tato částka zaokrouhlena na nejbližší vyšší hodnotu dělitelnou 20. Službu ČSOB Drobné využívá v Česku už více než 200 tisíc klientů.
| ČSOB
ČSOB s Policií ČR radí seniorům, jak se bránit kyberpodvodníkům

ČSOB s Policií ČR radí seniorům, jak se bránit kyberpodvodníkům

ČSOB společně s Policií ČR proškolila v oblasti finanční gramotnosti a kybernetické bezpečnosti už bezmála 600 tisíc lidí. V poslední době se vzdělávací akce více zaměřují na seniory, na které se kyberzločinci soustřeďují. Jedna z přednášek o taktice kyberútočníků a obraně proti jejich aktivitám se koná 3. října v pražském sídle ČSOB v rámci Setkání ambasadorů klubu Senzačních Seniorů (SenSen).
| ČSOB
Topná sezona je tu! Dny vymetených komínů upozorňují na důležitost prevence Dodržujte tzv. Komínovou vyhlášku, radí ČSOB Pojišťovna

Topná sezona je tu! Dny vymetených komínů upozorňují na důležitost prevence Dodržujte tzv. Komínovou vyhlášku, radí ČSOB Pojišťovna

V loňském roce hasiči zasahovali u celkem 1 262 požárů, které byly způsobeny špatným stavem komínů. Požáry tohoto typu jsou přitom otázkou prevence – pravidelnými kontrolami a čištěním spalinových cest, jak to stanovuje tzv. komínová vyhláška od roku 2016. Pokud majitelé nemovitostí tyto povinnosti zanedbají, riskují nejen pokuty v řádech tisíců korun, ale také možné krácení pojistného plnění od pojišťoven.
| ČSOB
Visa She’s Next startuje poprvé v Česku. Cílem je podpořit podnikatelky

Visa She’s Next startuje poprvé v Česku. Cílem je podpořit podnikatelky

Třetina podnikatelek v Česku zakládá vlastní firmy, aby získala nezávislost. Nedávný průzkum1 společnosti Visa ve spolupráci ČSOB odhaluje, že ženy v podnikání u nás limituje řada překážek. Z celkového počtu všech podnikajících osob pak u nás ženy tvoří pouze třetinu2. Právě proto zde nyní tyto společnosti představují projekt She’s Next, jehož posláním je nabídnout ženám podporu v rozvoji jejich byznysu. Silnější zapojení žen v této oblasti může mít významné ekonomické přínosy. Visa usiluje o zvýšení počtu žen, které ovládají kapitál, mají k tomuto kapitálu přístup, i žen, které z něho mohou těžit jako zaměstnankyně a zákaznice.
| ČSOB
ČSOB Pojišťovna a Onfine otevírají digitální akademii pro středoškoláky

ČSOB Pojišťovna a Onfine otevírají digitální akademii pro středoškoláky

Duševní zdraví je dnes výrazně ovlivňováno online světem a digitálními technologiemi. Tento vliv však navzdory veřejným obavám nemusí být jen negativní – mladou generaci je ale potřeba vést k tomu, aby technologie užívala vědomě a zdravě.
| ČSOB
Už více než 200 tisíc klientů nechává své drobné vydělávat u ČSOB. Nejstaršímu je 91 let, nejmladšímu 18

Už více než 200 tisíc klientů nechává své drobné vydělávat u ČSOB. Nejstaršímu je 91 let, nejmladšímu 18

V jednoduchosti je síla. Na tomto základě je postavená inovativní investiční služba ČSOB Drobné, která na začátku září, 4 roky od svého spuštění, překonala další milník: využívá ji už více než 200 tisíc klientů. Každá platba kartou se zaokrouhlí na nejbližší dvacetikorunu a tyto drobné částky se střádají a investují do vybraného investičního fondu. Klienti často využívají i funkci Turbo, která odkládané částky násobí a zvyšuje tak průběžné investice. Klienti služby ČSOB Drobné si průměrně odkládají 312 korun měsíčně.
| ČSOB