Nově vytvořená Centrální nákladová komise, která na České poště funguje od letošního března, doporučila zrušit vypsaný tendr na měření zákaznické zkušenosti u vybraných produktů České pošty. Jeho maximální hodnota na čtyři roky měla být 40 milionů korun.
„Tendr byl vypsaný v únoru za bývalého vedení podniku. V současné době, kdy musíme hledat úspory napříč firmou, uzavíráme z ekonomických a legislativních důvodů pobočky a propouštíme zaměstnance, není možné realizovat veřejné zakázky, které nejsou pro chod firmy či transformační proces nezbytně nutné. Centrální nákladová komise, kterou jsem zřídil kvůli jasným pravidlům a transparentnímu posouzení, které investice uskutečníme a které ne, mi dnes doporučila tendr na průzkum spokojenosti zrušit. To jsem také udělal. Aktuálně pobíhají technické záležitosti k jeho ukončení, formálně se tendr tímto způsobem uzavře v jednotkách dnů. Další obdobné veřejné zakázky prochází revizí a pokud nebudou pro Českou poštu nezbytné, také je zastavím,“ říká pověřený zástupce generálního ředitele České pošty Miroslav Štěpán.
Zdroj: www.ceskaposta.cz