Česká pošta··3 min

Česká pošta nabízí možnost objednat se na pobočku a jít hned na řadu

Přestože na pobočky České pošty, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem, je možné se předem objednat a vyřídit tak své požadavky bez čekání, mnoho klientů tuto jednoduchou službu zatím nevyužívá. Proto se Česká pošta rozhodla spustit na svých pobočkách informační kampaň, která lidem tuto službu více představí.

Pokud chce klient jít na poště hned na řadu a strávit zde co nejméně času, Česká pošta nabízí možnost online rezervace. Na frekventované pobočky, které mají vyvolávací systém, se může dopředu objednat na konkrétní den i čas. Na webu postaonline.cz/rezervace nebo také v mobilní aplikaci Pošta Online si jednoduše vybere termín a službu, které se plánovaná návštěva týká. Rezervace je obratem potvrzena sms zprávou a e-mailem, kde klient najde rezervační kód. Ten pak při příchodu na poštu jen zadá do vyvolávacího systému a obratem jde na řadu. Objednávat se je nutné minimálně den předem. Další informace jsou k dispozici na ceskaposta.cz/rezervace.

„Průměrně navštíví každý měsíc všechny pobočky České pošty více než 2,5 milionu klientů​, z nichž většinu odbavíme právě na pobočkách s vyvolávacím systémem. Celkem 279 poboček disponuje vyvolávacím systémem s 351 tiskárnami pořadových čísel. Průměrná doba čekání klientů se v tomto roce pohybuje krátce nad 4 minutami, nicméně závisí samozřejmě na mnoha různých faktorech,“ vysvětlila Martina Ivanová, ředitelka divize pobočkové sítě a dodala: „Doba čekání na pobočce se může lišit, záleží třeba na velikosti a umístění pobočky, časové náročnosti vyřízení požadované služby nebo například na datu návštěvy pobočky. Některé termíny jsou klientsky daleko více vytížené, třeba kvůli výplatě důchodů či sociálních dávek.“

Přestože možnosti objednání se na konkrétní pobočku a na konkrétní čas zatím využívá jen minimum klientů České pošty, jejich počet neustále narůstá. „Komfortního objednání na konkrétní čas využívá v tomto roce zhruba jedno procento z obsloužených zákazníků. To je drobný nárůst, v druhé polovině loňského roku to bylo pouze půl procenta. Přepočteno na počet lidí mluvíme o více než 20 tisících objednaných klientů za měsíc,“ uvedla Martina Ivanová.

Povědomí o službě a jednoduchý návod, jak se objednat na konkrétní pobočku a konkrétní čas, najdou zákazníci v na letácích, plakátech či kartičkách s QR kódem přímo na pobočkách České pošty. Více se dozvědí také na webu České pošty, jejich sociálních sítích a dalších informačních kanálech.

PODCAST:

23. 5. 2024 - Ivo Vysoudil, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 344kB)

Plakát ke stažení ZDE (pdf, 4MB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Zadavatel
Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Se svými 25 675 zaměstnanci (v roce 2021) je po společnostech Škoda Auto, Agrofert a ČEZ čtvrtou největší českou společností podle počtu zaměstnanců.

Další články od Česká pošta

Česká pošta se přihlásila o poštovní licenci
Česká pošta

Česká pošta se přihlásila o poštovní licenci

V úterý 9. července 2024 v 9:10 podala Česká pošta přihlášku do tendru na poštovní licenci na období 2025–2029.
Libuška je nejkrásnější
Česká pošta

Libuška je nejkrásnější

Do Ankety o nejkrásnější známku roku 2023 bylo zařazeno 52 známek a stejně jako vloni mohli účastníci své hlasy posílat prostřednictvím hlasovacích lístků z časopisu Filatelie nebo hlasovat přímo na webu znamkaroku.cz. O oblibě a pořadí loni emitovaných poštovních cenin rozhodlo celkem 4 404 hlasů.
Česká pošta je jedním z pilířů rozvoje venkova
Česká pošta

Česká pošta je jedním z pilířů rozvoje venkova

97 starostek, starostů a zástupců obcí přišlo debatovat na konferenci Česká pošta, partner venkova 2025+. Ta se konala ve středu 19. června v Praze a jejím cílem bylo představit samosprávám novou podobu projektu Pošta Partner a novinky ve službách Balíkovny.
Novým šéfem Úseku generálního ředitele České pošty se stal Vlastimil Halla
Česká pošta

Novým šéfem Úseku generálního ředitele České pošty se stal Vlastimil Halla

V pondělí 10. června byl novým ředitelem úseku generálního ředitele jmenován Vlastimil Halla. Ten má zkušenosti z oblasti práva a systémů veřejné správy, e-Governmentu a digitalizace. Jeho doménou je také komunální politika.
Zloději ponožek mají svůj aršík
Česká pošta

Zloději ponožek mají svůj aršík

Nový příležitostný samolepicí písmenový poštovní aršík, který Česká pošta uvádí do prodeje ve středu 12. června, rozšiřuje edici Dětem. Na aršíku Lichožrouti jsou vyobrazeni tvorové známí ze stejnojmenného knižního bestselleru básníka a spisovatele Pavla Šruta a ilustrátorky a režisérky Galiny Miklínové. Ta je podepsána pod výtvarným návrhem nové poštovní ceniny a režírovala úspěšný celovečerní animovaný film vycházející z knižní předlohy. Neobyčejného tvora pojídajícího jen jednu ponožku z páru oba autoři poprvé představili ve společné sbírce básní pro děti Příšerky a příšeři. Lichožroutům se v Čechách dobře daří. Patří k novodobé klasice a získali nejen česká srdce, ale úspěšně vycházejí po celém světě.
E-aukce na budovu pošty v Olomouci má svého vítěze
Česká pošta

E-aukce na budovu pošty v Olomouci má svého vítěze

Dnes v dopoledních hodinách se uskutečnila elektronická aukce budovy České pošty na Horním náměstí v Olomouci. Minimální cena nemovitosti byla stanovena znaleckým posudkem na 130 milionů korun. Podmínkou účasti na aukci bylo složení kauce do 3. června. Do e-aukce se přihlásilo několik zájemců, přičemž vítěz e-aukce nabídnul 130,5 milionu korun.
Aršík s detailem meandru řeky Moravy
Česká pošta

Aršík s detailem meandru řeky Moravy

Litovelské Pomoraví je název nového příležitostného poštovního aršíku, který Česká pošta uvede do prodeje ve středu 12. června. Výtvarný návrh poštovní ceniny se dvěma známkami v hodnotě 42 a 48 korun připravil Josef Dudek a rytinou ho doplnil Miloš Ondráček.
Voličské průkazy
Česká pošta

Voličské průkazy

Česká pošta aktuálně eviduje pět stížností na nedoručení volebních lístků a dvě na nedodání voličských průkazů. Pokud adresát řádně a včas podal na obecním úřadě žádost o voličský průkaz a stále jej nedostal, měl by se obrátit na nejbližší pobočku. Pokud by dopis z úřadu podán doporučeně, pomůže pracovníkům na pobočce podací číslo této zásilky. Pokud byl podán jako obyčejný dopis, bude pro Českou poštu důležitá informace, kdy a kde byl dopis podán. Česká pošta udělá maximum pro doručení všech zásilek. Je zodpovědná za přepravu, nikoli za obsah. Proto nemůže vědět, zda daný dopis obsahuje právě voličský průkaz.
Žluté kvítky vydělaly rekordních 23 milionů na boj s rakovinou
Česká pošta

Žluté kvítky vydělaly rekordních 23 milionů na boj s rakovinou

Liga proti rakovině Praha pořádala 15. května 2024 již 28. ročník celonárodní sbírky ČESKÝ DEN PROTI RAKOVINĚ. Téměř 15 tisíc dobrovolníků ve žlutých tričkách nabízelo kytky s růžovou stuhou společně s letáčkem o prevenci. Česká pošta byla již tradičně generálním partnerem této sbírky. Letošní téma se týkalo prevence rakoviny prsu a využívání screeningových programů.
Balíkovna trvale snižuje cenu Balíkovny na adresu
Česká pošta

Balíkovna trvale snižuje cenu Balíkovny na adresu

Po úspěšné marketingové akci Balíkovny, kdy registrovaní zákazníci mohli v dubnu a v květnu posílat své zásilky přes službu Balíkovna na adresu za výhodnou cenu, se klienti mohou těšit z další pozitivní zprávy. Od 1. června 2024 se pro registrované zákazníky trvale snižuje cena u Balíkovny na adresu o 10 Kč.