Makro··4 min

Zákazníci makro ČR díky konceptu Chytrý kuchař ušetří o Vánocích v kuchyni až 25 % času

Makro

Makro

Makro (stylizováno makro) je řetězec velkoobchodních prodejen typu cash and carry. Držitelem značky makro je v kontinentální Evropě německá obchodní skupina Metro. V České republice makro provozuje 13 prodejen a je partnerem franšízového řetězce Můj obchod. V účetním roce 2020–2021 mělo makro v Česku tržby 26,220 mld. Kč, a bylo tak 8. největším obchodním řetězcem podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Společnost makro ČR si váží času svých zákazníků a přichází s praktickým řešením, jak usnadnit předvánoční přípravy. V rámci konceptu Chytrý kuchař letos nabídne již porcovaného čerstvého kapra v šesti úpravách, včetně speciálního prořezaného filetu. Společnost se zároveň rozhodla neprodávat živé kapry v kádích před prodejnami.

Vánoční kapr je pro mnohé symbolem českých Vánoc, ale jeho příprava bývá časově náročná. Makro ČR přichází s řešením, které ocení každý – nabízí čerstvého kapra v celé řadě úprav jako jsou například prořezaný filet, filet s kůží či tradiční podkova. „Tento rok očekáváme nárůst prodejů čerstvého kapra až o 50 % oproti loňsku. Důvodem je navýšení objemu čerstvých ryb, které souvisí s rozhodnutím neprodávat živé kapry v kádích před obchody. Zároveň díky konceptu Chytrý kuchař dostanou naši zákazníci čerstvou rybu předem naporcovanou a tím ušetří čas a energii v kuchyni,“ říká Jiří Nehasil, generální ředitel makro ČR a dodává: „Denně v makro nabízíme přes 50 druhů mořských i sladkovodních ryb, které splňují mezinárodní certifikaci ASC a MSC potvrzující závazek k udržitelnosti.

Makro ČR každoročně reaguje na zvýšenou poptávku po rybách v období Vánoc. V posledním týdnu před svátky společnost zvyšuje zásoby čerstvých i mražených ryb až na sedminásobek běžného objemu. Mezi nejoblíbenější ryby, které zákazníci v makro ČR během Vánoc nakupují, patří losos, kapr, tuňák, pražma královská a mořský vlk.

„Nakup a získej“ nově s dvěma lahvemi sektu
Změnou prošla i tradiční vánoční akce „Nakup a získej“. Zatímco v předchozích letech měli zákazníci možnost výběru mezi živým kaprem a sektem jako dárkem k nákupu, letos makro ČR nabízí při nákupu nad 3 300 Kč bez DPH dvě lahve sektu. Akce platí od 19. do 22. prosince.​​

​***

​Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte: Nikola Formanová

Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 320

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.linkedin.com/company/makro-cr/

Tisková zpráva ke stažení

Zdroj: www.makro.cz

Další články

Další články od Makro

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro