Aktualizace se týká bytů seniorských, dostupných, sociálních a bezbariérových.
Dle platných Pravidel nájmu bytů ve vlastnictví statutárního města Zlína jsou žadatelé zařazení do pořadníku povinni své žádosti aktualizovat do 30 dnů od okamžiku změny a také jednou ročně potvrdit, že jejich bytová potřeba stále trvá. V opačném případě, pokud již byt nepotřebují, je třeba, aby požádali o své vyřazení z pořadníku.
Předepsaný formulář je třeba osobně vyplnit na oddělení správy bytových domů Odboru majetkové správy Magistrátu města Zlína, nejpozději do 30. 4. 2025.
Oddělení správy bytových domů sídlí v budově Magistrátu města Zlína, v ulici Zarámí 4421 ve Zlíně; přízemí, kancelář č. 103. Úřední dny jsou pondělí a středa 8–17 h.
Foto: Lukáš Králíček
Zdroj: www.zlin.eu