T-Mobile··4 min

T-Mobile spouští autorský podcast MeziSvými

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile je značkou skupiny Deutsche Telekom pro mobilní služby. Německá skupina Deutsche Telekom je mj. od roku 2014 100 % vlastníkem společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jež do roku 2002 působila pod názvem Radiomobil a. s. (obchodní značka Paegas).

Tisková zpráva

T-Mobile s hrdostí oznamuje spuštění svého vlastního podcastu s názvem „MeziSvými“, na kterém se podíleli zkušení producenti ze Storylab Audio. Podcast zavede posluchače do fascinujícího světa technologií a inovací a pootevře dveře do zákulisí firmy. Operátor tímto krokem rozšiřuje své portfolio edukativních projektů.

Podcast nabídne každý měsíc zajímavý rozhovor s hosty, kteří se podělí o své zkušenosti z různých oblastí od výstavby sítí, přes marketing, mediální gramotnost, ESG, byznys, personální témata, digitalizaci, cloudové služby až po kyberbezpečnost. Podcastem provází moderátorka a herečka Anita Krausová, která spolupracuje s Českým rozhlasem. Produkci zajišťuje podcastová agentura Storylab Audio a producenti Damian Machaj a Hana Němečková – ta v minulosti vedla podcastovou redakci Seznam Zpráv a stojí u relaunche podcastů serveru CzechCrunch.

„Česká podcastová scéna je stále velice silná, lidé mají zájem o každodenní konzumaci audio obsahu, který jim umožňuje vzdělávat se i bavit a zároveň být produktivní. Abychom zajistili, že si posluchači odnesou z podcastu skutečně maximum, spojili jsme síly s odborníky s praxí z velkých českých médií, kteří nám umožní nabídnout našim posluchačům obsah na skutečně profesionální úrovni,“ říká Patricie Šedivá, tisková mluvčí společnosti T-Mobile.

„Brandové podcasty jsou skvělý způsob, jak oslovit širší publikum, nejen stávající zákazníky nebo partnery. V dnešní záplavě audioobsahu ale musíte nabídnout něco výjimečného,“ říkáHana Němečková, producentka Storylab Audio. „Proto jsme u podcastu MeziSvými vsadili na důkladnou dramaturgii, pečlivý výběr témat, a především skvělou moderátorku Anitu Krausovou, která dokáže vytvořit příjemnou atmosféru a vést zajímavý rozhovor s každým hostem. Výsledkem je podcast, který baví posluchače bez ohledu na to, zda jsou spojeni s T-Mobile. Přinášíme poutavé pohledy na to, jak technologie mění způsob, jakým komunikujeme a žijeme, což je téma, které rezonuje napříč společností.“

Hosté budou do podcastu přicházet nejen ze společnosti T-Mobile, pozváni budou výhledově i nezávislí experti na daná témata mimo značku. První tři díly jsou již připraveny k poslechu. S experty operátora je možné nahlédnout pod pokličku marketingu s Ivou Menclovou, bezpečnosti s Jakubem Ludvíkem a výstavby sítí s Otou Mrázem. Podcast lze poslouchat na všech oblíbených podcastových aplikacích – Spotify, Apple Podcasts a na YouTube kanále operátora.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-Mobile

T-Mobile spustil službu Pro jistotu – nabízí výhodné splátkování, zajistí náhradní telefon po dobu opravy, prodlouží záruku i zrychlí reklamaci, za 29 Kč měsíčně. Nabízí i pojištění.

T-Mobile spustil službu Pro jistotu – nabízí výhodné splátkování, zajistí náhradní telefon po dobu opravy, prodlouží záruku i zrychlí reklamaci, za 29 Kč měsíčně. Nabízí i pojištění.

T-Mobile se soustředí na celý ekosystém pro mobilní telefony: široká nabídka stovek produktů, perfektní dostupnost na pobočkách i v e-shopu a zajímavé ceny i dotace. Nově nabízí výhodné splátkování, kdy dopředu není potřeba nic platit a telefony jsou tak ještě dostupnější a do konce března i ochrannou fólii. Navíc přichází se službou Pro Jistotu, která zákazníkům přináší větší klid při řešení nečekaných situací s mobilním telefonem. Tři balíčky S, M, L obsahují shodně prodloužení záruky na nový telefon o 12 měsíců, garanci vyřízení reklamace do 15 dnů i zapůjčení náhradního telefonu po dobu reklamace, ve variantě S za 29 kč měsíčně. V dalších variantách obsahuje služba navíc pojištění telefonu proti poškození nebo krádeži.
| T-Mobile
První v EU: T-Mobile se společností Primoco UAV SE představují šíření mobilního signálu UAV dronem, poprvé jej plánuje nasadit na Jizerské 50

První v EU: T-Mobile se společností Primoco UAV SE představují šíření mobilního signálu UAV dronem, poprvé jej plánuje nasadit na Jizerské 50

Největší český mobilní operátor T-Mobile Czech Republic se spojil s předními experty v bezpilotním letectví z Primoco UAV SE. Společně vyvinuli a otestovali unikátní řešení pro posílení signálu při krizových událostech i komerčních akcích konajících se mimo běžné pokrytí. Technologie umožňuje šíření mobilního signálu výhradně vzduchem – bez použití pozemního vysílače. Projekt se vyvíjí a pilotuje v Česku s potenciálním využitím v rámci skupiny Deutsche Telekom. T-Mobile CZ jako první operátor v Evropě představil toto inovativní řešení v praxi spolu s úspěšnými výsledky testu. Technologii plánuje nasadit v ostrém provozu za dva týdny v rámci Jizerské 50.
| T-Mobile
Organizace Místní místním pomáhá ohroženým lidem bez domova. T-Mobile ji podpořil v rámci výzvy Česko bez předsudků

Organizace Místní místním pomáhá ohroženým lidem bez domova. T-Mobile ji podpořil v rámci výzvy Česko bez předsudků

Praha, 16. ledna 2025 – Lidé bez domova se často setkávají s předsudečným násilím – žijí na okraji společnosti, která je „nevidí“, a násilí vůči nim tak bývá o to intenzivnější. Organizace Místní místním jim v rámci Solidární sítě pražských podniků poskytuje základní služby, ale také poradenství. Její projekt Bez předsudků podpořila i společnost T-Mobile v rámci grantové výzvy „Česko bez předsudků“, na které procesně spolupracovala Nadace VIA a organizace In IUSTITIA. Místní místním díky tomu bude moci rozšířit svou kapacitu pomoci a osvěty.
| T-Mobile
Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

Program Magenta Moments doslova jede. Aktuálně překročil 1 360 000 zákazníků a největší zájem je o výhody od T-Mobilu – zejména ty, které lze vyzvednout přímo v prodejnách. Následují nabídky v oblasti nakupování, jako jsou slevy od Samsungu, nebo výhody z kategorií zábavy či gastronomie. Nyní operátor přináší do tohoto programu další skvělou výhodu – Perplexity Pro. Všem svým zákazníkům nově umožňuje bezplatný přístup k profesionální a zároveň intuitivní umělé inteligenci zaměřené na rešerše a kontextuální odpovědi. Roční bezplatné prémiové členství si zájemci mohou aktivovat již dnes skrz promo kód v aplikaci Můj T-Mobile, v sekci Magenta Moments.
| T-Mobile
Dobročinný advent v T-Mobile: Operátor spojil síly svých zaměstnanců, zákazníků i veřejnosti na pomoc potřebným

Dobročinný advent v T-Mobile: Operátor spojil síly svých zaměstnanců, zákazníků i veřejnosti na pomoc potřebným

Praha,18. prosince 2024 – Vánoční období je u T-Mobile tradičně spojeno s charitativními projekty, které pomáhají tam, kde je nejvíce potřeba. Letos se operátor účastní několika dobročinných iniciativ a zapojil do nich nejen své zaměstnance a zákazníky, ale i širokou veřejnost. Již tradiční interní sbírka Pomáhejme příběhům vynesla více než milion korun na podporu rodin v těžkých životních situacích. Zaměstnanci T-Mobile navíc splnili 235 vánočních přání dětí ze znevýhodněného prostředí a osamělých seniorů. V závěru roku se prodejny T-Mobile opět staly sběrnými místy projektu Krabice od bot, který obdarovává děti v nouzi. Zároveň byla spuštěna sbírka Spolu proti předsudkům, jejímž cílem je vybrat milion korun na podporu obětí předsudečného násilí.
| T-Mobile
Projekt Střediska Teiresiás Masarykovy univerzity pomáhá sluchově postiženým. T-Mobile jej podpořil v rámci výzvy „Česko bez předsudků“

Projekt Střediska Teiresiás Masarykovy univerzity pomáhá sluchově postiženým. T-Mobile jej podpořil v rámci výzvy „Česko bez předsudků“

Lidé se sluchovým hendikepem, kterých jsou v české populaci statisíce, často bojují s předsudky. Nejen pro ně Středisko Teiresiás Masarykovy univerzity vytváří tzv. hybridní knihy. Jde o elektronický publikační formát, v němž jsou informace přístupné skutečně pro každého, a to i ve formě videa ve znakovém jazyce. Projekt podpořila i společnost T-Mobile v rámci grantové výzvy „Česko bez předsudků“, na které procesně spolupracovala Nadace VIA a organizace In IUSTITIA. Podpořená kniha poskytne primárně neslyšícím informace o předsudečném násilí a obraně proti němu v českém znakovém jazyce. Projekt má zároveň upozornit, že lidé se sluchovým postižením se o sebe dovedou postarat a žijí plnohodnotný život – stačí, když při tom nebudou muset čelit předsudkům a diskriminaci.
| T-Mobile
Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starost marketingovou komunikaci v několika zemích. V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu nadále zůstává. Šlechta bude ve své pozici zodpovědný obchodnímu řediteli pro rezidentní zákazníky, Maximilianu Bellassaiovi.
| T-Mobile
T-Mobile dále naděluje: Vánoční kino, adventní kalendář s překvapením i podpora charitativních projektů

T-Mobile dále naděluje: Vánoční kino, adventní kalendář s překvapením i podpora charitativních projektů

T-Mobile odkrývá další část své bohaté vánoční nadílky. Ačkoli pestrá listopadová nabídka stále pokračuje, v prosinci dochází k dalšímu rozšíření a operátor všem svým zákazníkům zpestří čekání na Vánoce bohatým adventním kalendářem plným překvapení, speciálním Vánočním kinem nebo zvýhodněnými produkty, např. i telefony značky Xiaomi. Nabídka čeká i na firemní zákazníky a uživatele předplacených karet. A i letos operátor podpoří o Vánocích hned několik charitativních projektů a sbírek, včetně oblíbené Krabice od bot.
| T-Mobile
Takhle zní Evropa. Za pomoci AI vytvořil Deutsche Telekom skladbu z provozu mobilních sítí v celé skupině. Daty přispěl i český T-Mobile

Takhle zní Evropa. Za pomoci AI vytvořil Deutsche Telekom skladbu z provozu mobilních sítí v celé skupině. Daty přispěl i český T-Mobile

Praha, 25. listopadu 2024 – Deset evropských zemí, deset hlavních měst a jejich ikonických památek a přes 100 miliard aktivit v mobilních sítích v jedné melodii. Deutsche Telekom realizoval unikátní projekt, v němž za pomoci umělé inteligence převedl anonymizovaná data ze své sítě do hudební kompozice. Vstupními daty přispěl i český T-Mobile. Výsledkem je audiovizuální skladba Melody of Europe, která symbolicky propojuje Evropu podobně jako mobilní síť.
| T-Mobile
T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

V Praze, 14. listopadu – I ve třetím čtvrtletí roku 2024 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a znovu ujistil mírně rostoucí bázi (+ 0,2 %) svých 6,5 milionů zákazníků, že je stabilním partnerem. Vývoj ve Q3 potvrdil trend stále stoupající spotřeby dat (meziročně + 28 %) a pokračujících investic do výstavby a modernizace sítě (pro rok 2024 4,9 mld), operátor investoval i do nového křídla datového centra DC7. Počet zákazníků MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Pokračuje mírný pokles tržeb – meziročně o 1,8 %, udržitelný přístup zajistil stabilní ziskovost s růstem 10 %.
| T-Mobile