T-Mobile··5 min

T-Mobile se zapojuje do mezinárodního esportového turnaje T-esport Championship. Cílí na amatérské i profi hráče

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile je značkou skupiny Deutsche Telekom pro mobilní služby. Německá skupina Deutsche Telekom je mj. od roku 2014 100 % vlastníkem společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jež do roku 2002 působila pod názvem Radiomobil a. s. (obchodní značka Paegas).

Tisková zpráva

Mezinárodní projekt T-esports Championship, který probíhá pod křídly společnosti Deutsche Telekom již tři roky, letos expanduje do dalších zemí. Po Chorvatsku, Severní Makedonii a Černé Hoře se přidávají také Polsko, Maďarsko a Česká republika. Esportové turnaje cílí na amatérské i profi hráče a nabídnou celkovou výhru 100 000 euro a další ceny.

T-esports Championship je dlouhodobý projekt, jehož finálová utkání se odehrávají vždy v jedné ze zapojených zemí. Hráči soutěží ve hrách League of Legends, Counter-Strike 2, EA Sports FC 24 a Brawl Stars. Přihlásit se mohou všichni od amatérů až po profi hráče, aniž by museli být součástí konkrétního esportového týmu nebo ligy. Cílem turnaje je podpořit smysl pro komunitu a soutěživost. Zároveň přispívá k popularitě esportu i osobnímu rozvoji jeho účastníků. Současně vytváří prostředí, které každému esportovému nadšenci umožňuje poznat svět profesionálních turnajů.

„Na esportové aktivity se zaměřujeme už několik let, protože esport není jen hra, ale také příležitost k budování dovedností pro budoucnost, mezi které patří strategické myšlení, plánování, komunikace v cizím jazyce nebo týmová spolupráce. Turnaje proto vidíme jako skvělou příležitost, jak podpořit talentované hráče, pořadatele amatérských soutěží i celou komunitu gamerů,“ doplňuje Zdeněk Spurný, manažer TV a partnerského rozvoje v T-Mobile. Tomu odpovídá také claim celé akce „Turnaj, kde jsi #MeziSvými“.

Součástí letošního turnaje bude doprovodný program v pražském Magenta Experience Center. Půjde o Media day s bohatým programem pro fanoušky esportu a gamingu na začátku listopadu. Jako druhou akci si T-Mobile přichystá Live Magenta studio, kde bude možné sledovat velké finále LAN eventu v Budapešti 16. až 17. listopadu. Aktivity spojené s esportem budou pokračovat i po skončení turnaje. Vzdělávacím programům zaměřeným na správný životní styl gamerů, duševní zdraví, hate speech a diverzitu se T-Mobile věnuje dlouhodobě a v Magenta Experience Center budou probíhat letos i v příštím roce.

T-Mobile podpoří celý projekt online komunikací na kanálech jako YouTube, TikTok, Instagram, Facebook, Threads a Twitch. Tam najdou zájemci nejen novinky z turnaje, ale v průběhu roku i velké množství vzdělávacího i zábavného obsahu.

Termíny registrace a zápasů

Hráči mohou vytvořit tým, nebo se připojit samostatně, vybrat si hru a připravit se na souboj s nejlepšími gamery v Evropě. Utkají se v napínavých kvalifikacích, projdou skupinovou fází a budou usilovat o postup do play-off. Ve velkém finále si to nejlepší týmy rozdají v Budapešti na velkolepé LAN akci, která se uskuteční na veletrhu „PlayIT Budapest“.

Registrace hráčů startuje 14. srpna a končí 20. září. Kvalifikační zápasy proběhnou v září a v říjnu na ně navážou vyřazovací kola. Finále se uskuteční 16. až 17. listopadu v Budapešti v rámci progamingového veletrhu Play IT. Výherci si mezi sebou rozdělí celkovou výhru 100 000 eur a další ceny.

Harmonogram turnaje

Registrace pro hráče – 14. 8. až 20. 9.

Kvalifikace – 9. 9. až 22. 9.

Groups – 23. 9. až 25. 10.

Playoffs – 26. 10. až 9. 11.

Finále – 16. 11. až 17. 11.

Více informací je k dispozici na webových stránkách projektu.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-Mobile

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
T-Mobile na Jizerské 50 poprvé vysílal signál dronem. Letošní ročník se zaměřil na udržitelnost, na místě bylo 23 610 návštěvníků

T-Mobile na Jizerské 50 poprvé vysílal signál dronem. Letošní ročník se zaměřil na udržitelnost, na místě bylo 23 610 návštěvníků

T-Mobile se letos opět stal partnerem legendárního běžkařského závodu Jizerská 50 a poprvé zde nasadil revoluční technologii distribuce mobilního signálu prostřednictvím dronu, resp. bezpilotního letounu. Operátor se zaměřil i na udržitelnost – díky dlouhodobé spolupráci s organizací Remobil mohli návštěvníci odevzdat své staré telefony k recyklaci a zároveň každý závodník obdržel opakovaně použitelný nepromokavý vak na osobní věci.
| T-Mobile
T-Mobile má nejlepší síť v ČR, potvrdil Opensignal

T-Mobile má nejlepší síť v ČR, potvrdil Opensignal

Praha, 5. února – Operátor T-Mobile získal ocenění za nejlepší mobilní síť. Nejlepší kvalitu, nejlepší pokrytí i nejvyšší rychlost stahování operátora ocenila nezávislá testovací společnost Opensignal ve své studii, která analyzuje poznatky o sítích a uživatelích, včetně globální zkušenosti s mobilními sítěmi. T-Mobile zvítězil ve 12 z celkových 14 kategorií, a potvrdil tak špičkovou kvalitu své mobilní infrastruktury.
| T-Mobile
Univerzita Hradec Králové vychovává novou generaci IT bezpečnostních specialistů, zkušenosti jim předávají i experti z T-Mobilu

Univerzita Hradec Králové vychovává novou generaci IT bezpečnostních specialistů, zkušenosti jim předávají i experti z T-Mobilu

Studenti Univerzity Hradec Králové za sebou mají první semestr programu Informační a síťová bezpečnost. Samotný program vznikl ve spolupráci s NÚKIB a reaguje na rostoucí potřebu vyššího počtu odborníků na kybernetickou bezpečnost. Na přípravě témat i samotné výuce se podílí mezi jinými také bezpečnostní experti z T-Mobilu a navázaná spolupráce bude pokračovat i v dalším semestru. Absolventi mají být schopni řešit praktické problémy informační bezpečnosti nejen po technologické stránce, ale i po stránce organizační, procesní a etické. I díky zapojení operátora do výuky tak budou studenti lépe připraveni na nástrahy běžné praxe, což výrazně zvýší jejich možnosti profesního uplatnění.
| T-Mobile