Rossmann··5 min

Síť drogerií ROSSMANN ve své nové kampani vsadila na jógu. Zákazníky motivuje k péči o tělo i mysl

Rossmann

Rossmann

Rossmann je německý obchodní řetězec drogerií. Provozuje prodejny v Německu, Albánii, Kosovu, Polsku, Španělsku, Česku a dalších zemích.

Tisková zpráva

Jóga je více než jen cvičení. Kromě vnější krásy umožňuje tato filozofie pečovat také o vnitřní pohodu člověka. I proto se právě jóga stala motivem nové kampaně sítě drogerií ROSSMANN, pro kterou je krásnější život dlouhodobým komunikačním tématem. ROSSMANN v rámci kampaně spouští speciální web cvitejogu.cz, ve své mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB pak zákazníkům nabídne videa s jógovými sestavami předcvičovanými zkušenou lektorkou. Nové kampani se přizpůsobil také věrnostní program, ve kterém lidé mohou sbírat virtuální body na stylové jógové pomůcky. A chybět nebude ani speciální akce se cvičením jógy při západu slunce v den letního slunovratu.

Ústředním motivem nové kampaně sítě drogerií ROSSMANN je jóga. Kromě sociálních sítí, tištěných i online médií a POS materiálů na prodejnách patří mezi klíčové komunikační nástroje kampaně také aplikace ROSSMANN CLUB. V ní zákazníci najdou jednak základní jógová videa s profesionální cvičitelkou Zuzanou Klingrovou a jednak mohou v rámci věrnostního programu po celé léto sbírat za nákupy na e-shopu i v kamenných prodejnách body pro získání stylových jógových doplňků. „V kampani se snažíme ukázat, že jóga je nejen skvělý druh cvičení, nenáročný na čas i cvičební pomůcky, ale zároveň jde o něco víc – životní filozofii, jež pečuje o vnitřní i vnější krásu člověka. Je tak plně v souladu s naším dlouhodobým mottem ‚A život je krásnější‘,“ říká Marcela Syrovátková, Head of Marketing, ze společnosti ROSSMANN.

Hlavní ambasadorkou kampaně je zkušená lektorka jógy Zuzana Klingrová. Do kampaně se dále zapojily Klára Pokorná z online platformy Yoga Gang a influencerky Bára Sedláková a Valentýna Procházková – všechny komunikují propojení drogistické sítě ROSSMANN s jógou na sociálních sítích, především na Instagramu. Zároveň v den letního slunovratu (21. června) povede Klára Pokorná se Zuzanou Klingrovou jedinečnou veřejnou akci spojenou se cvičením jógy. Na střeše Obchodního centra Nový Smíchov si od 18 hodin bude moci až 200 lidí zacvičit jógu pod širým nebem a při západu slunce. Výtěžek ze vstupného bude věnován neziskovému projektu Fandi mámám, který materiálně podporuje maminky samoživitelky.

Protože průzkum společnosti ROSSMANN ukázal, že 65 % žen cvičí jógu obvykle o samotě, ideálně v domácím prostředí s online videi (36 %), bude z celé akce k dispozici i online stream na speciálním webu www.cvictejogu.cz. Ten v rámci kampaně navíc přináší o józe a zdravém životním stylu řadu dalších tipů tak, aby si na své přišel každý, a to od pokročilých až po začátečníky. Právě jim mohou seznamování s jógou usnadnit základní jógové pomůcky z věrnostní kampaně ROSSMANN S jógou je život krásnější. Jde například o sportovní tašky, masážní válce, pěnové bloky na jógu či pohodlné cvičební podložky, bez kterých si podle průzkumu neumí jógu představit 53 % respondentek. To vše ve svěžích trendy barvách.

„Cvičení jógy má celou řadu ověřených pozitivních účinků na lidské tělo i mysl. Pro mě osobně je jóga životní filozofie, která mě provází již od dětství. Jóga mě natolik zaujala, že jsem se rozhodla studovat hinduistickou univerzitu v USA a mnoho seminářů v zahraničí. Teď se snažím svoje dlouholeté zkušenosti předávat dál, a proto mi spojení s touto kampaní, která se snaží k józe přivést další lidi, dává smysl a ráda jsem její součástí, říká Zuzana Klingrová, cvičitelka jógy a ambasadorka věrnostní kampaně společnosti ROSSMANN S jógou je život krásnější.

Právě možnost cítit se psychicky a fyzicky dobře je pro většinu dotázaných žen hlavním důvodem, proč začaly cvičit jógu. Pro každou druhou respondentku je pak jóga cestou ke zlepšení ztuhlosti a bolesti zad. Nová dlouhodobá kampaň drogerií ROSSMANN má ambici s přínosy jógy seznámit co nejvíce lidí a motivovat je, aby si blahodárné cvičení pro tělo i duši vyzkoušeli.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

Drogerie ROSSMANN nadále zaznamenává růst, tržby od roku 2020 zvýšila na dvojnásobek. Obsazuje nové prodejní lokality, modernizuje prodejní síť i technologie a zvyšuje mzdy

Drogerie ROSSMANN nadále zaznamenává růst, tržby od roku 2020 zvýšila na dvojnásobek. Obsazuje nové prodejní lokality, modernizuje prodejní síť i technologie a zvyšuje mzdy

Síť drogerií ROSSMANN završila svých 30 let působení na českém trhu doslova strmým růstem. V loňském roce ROSSMANN dosáhl hrubých tržeb ve výši 7,8 miliardy korun, meziročně vyšších o 20 procent. Potvrzuje tak kontinuální růst i vysokou dynamiku firmy, která jen za poslední čtyři roky své tržby zdvojnásobila.
| Rossmann
Oblíbená kosmetika a drogerie nově bez registrace v e-shopu rossmann.cz

Oblíbená kosmetika a drogerie nově bez registrace v e-shopu rossmann.cz

S drogerií ROSSMANN máte nejen na Vánoce vystaráno. Ať už v roli Ježíška vybíráte dárky pro celou rodinu, chcete udělat radost sami sobě, nebo jen potřebujete doplnit zásoby čisticích prostředků pro předvánoční úklid, vsaďte vedle kamenných prodejen a aplikace ROSSMANN CLUB i na nový internetový e-shop rossmann.cz, kde je možné nakupovat i bez registrace. Pokud si navíc nebudete vědět rady s výběrem produktů, pomůže vám virtuální poradkyně Rossi, která je nonstop k dispozici v aplikaci ROSSMANN CLUB.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN z charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila další milion korun na pomoc potřebným

Drogerie ROSSMANN z charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila další milion korun na pomoc potřebným

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN zná své výsledky. V rámci ní mohli zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů a pomoci rozdělit další milion korun potřebným. K pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem tak prostřednictvím Nadačního fondu AutTalk poputuje 304 892 Kč, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel bude ve spolupráci s pacientskou organizací DEBRA ČR věnováno 370 453 Kč a Linka bezpečí získá 324 655 Kč.
| Rossmann
ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde vám poradí s nákupem umělá inteligence

ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde vám poradí s nákupem umělá inteligence

Drogerie ROSSMANN chce pomocí umělé inteligence (AI) usnadnit nakupování svým věrným zákazníkům. Představuje Rossi, virtuální poradkyni, která je nově součástí aplikace ROSSMANN CLUB. Zákazníci mohou využít její služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu při nákupech online i přímo na prodejnách. ROSSMANN je první drogistickou značkou na českém trhu, která svým zákazníkům tento servis poskytuje.
| Rossmann
ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann
Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Svým dětem chceme dát vždy to nejlepší, ať už jde o velké věci jako je pozornost a láska, nebo o detaily jako jsou produkty pro každodenní péči a spokojenost. Drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, přichází s několika tipy na oblíbené produkty i novinky privátní značky Babydream přinášející nejlepší kvalitu za příznivé ceny, což potvrzuje i celá řada výsledků s hodnocením velmi dobré a dobré od nezávislého německého časopisu pro spotřebitele Öko-Test stejně jako zisky ocenění Volba spotřebitelů.
| Rossmann