Makro··4 min

SBÍRKA POTRAVIN POPRVÉ I MIMO TRADIČNÍ PRODEJNY MAKRO

Makro

Makro

Makro (stylizováno makro) je řetězec velkoobchodních prodejen typu cash and carry. Držitelem značky makro je v kontinentální Evropě německá obchodní skupina Metro. V České republice makro provozuje 13 prodejen a je partnerem franšízového řetězce Můj obchod. V účetním roce 2020–2021 mělo makro v Česku tržby 26,220 mld. Kč, a bylo tak 8. největším obchodním řetězcem podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Jarní kolo Sbírky potravin začne o den dříve, 12. dubna, na největším gastronomickém festivalu v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST 2. Návštěvníci budou mít v rámci festivalu možnost virtuálně nakoupit pro potřebné v pátek i v sobotu.

„Makro ČR se každý rok se svými 13 obchody zapojuje do celonárodní Sbírky potravin. Loni jsme díky našim zákazníkům a zaměstnancům vybrali v jarním kole 12,9 tun a v podzimní sbírce 13,6 tun potravin a drogerie. V rámci celoročního darování jsme potravinovým bankám předali celkem 790 tun zboží,“ říká generální ředitel makro ČR Jiří Nehasil a dodává: „Tento rok se nám podařilo dostat Sbírku potravin i na MAKRO CZECH GASTRO FEST, bude se tedy konat poprvé mimo kamenné nebo online obchody.“

„Jsme velmi rádi, že můžeme Sbírku potravin nabídnout i návštěvníkům MAKRO CZECH GASTRO FEST. Spolu s organizátory jsme předem vybrali 33 druhů produktů ze sekce suchých potravin i hygienických potřeb, které budou moci návštěvníci virtuálně a bezhotovostně zakoupit přímo na stánku na festivalu. Makro je pak v následujících dnech odveze přímo do skladu Potravinové banky,“ vysvětluje Nikola Formanová, vedoucí komunikace makro ČR.

„Potravinové banky ročně podporují více než 400 tisíc lidí, kteří se ocitli v těžké životní situaci. Pomáháme seniorům, lidem s hendikepem a v poslední době ve velké míře i neúplným rodinám s malými dětmi. Téměř 50 % balíčků potravinové pomoci loni směřovalo na podporu samoživitelek a samoživitelů. Makro a jeho zákazníci jsou dlouhodobí přispěvatelé Sbírky potravin, čehož si velmi vážíme,“ řekl Aleš Slavíček, předseda České federace potravinových bank.

Sbírka potravin pak bude tradičně probíhat i na prodejnách makro po celé ČR v rámci běžné otevírací doby.

Podrobné informace o programu a hostech festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 jsou k dispozici na www.makroczechgastrofest.cz. Vstupenky lze zakoupit online i na místě.


​Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Pavla Pokorná

FleishmanHillard

tel.: +420 777 228 276

e-mail: [email protected]

Nikola Formanová

Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 320

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení

Zdroj: www.makro.cz

Další články

Další články od Makro

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro