Rossmann··4 min

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Rossmann

Rossmann

Rossmann je německý obchodní řetězec drogerií. Provozuje prodejny v Německu, Albánii, Kosovu, Polsku, Španělsku, Česku a dalších zemích.

Tisková zpráva

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.

Rita Gabrielová má přes 20 let zkušeností v PR a komunikaci s médii. Po studiích na Fakultě sociálních věd UK pracovala jako novinářka a jedny z prvních profesních zkušeností sbírala například v TV Nova, kde působila jako reportérka. V následujících letech se začala věnovat korporátní komunikaci včetně role tiskové mluvčí, které zajišťovala řadu let pro známé české i zahraniční značky v segmentech IT (Seznam.cz, Etnetera Group, ESET software), farmacii (Teva Pharmaceuticals CR) nebo retailu (Globus).

Společnost ROSSMANN dlouhodobě vnímám jako ambiciózního inovátora a neúnavného zastánce péče o zákazníky i zaměstnance tak, aby byl jejich život skutečně krásnější, v harmonii s osobními i pracovními cíli. Vedení firmy neváhá modernizovat a rozšiřovat své prodejny, přichází s pohodlnou mobilní aplikací i e-shopem pro věrné zákazníky, podporuje zavádění inovací a digitalizaci v rámci celé sítě. Odhodlání drogerie ROSSMANN stát se zákaznickou volbou číslo jedna v segmentu drogerií je pro mě osobně velmi sympatickým cílem, na kterém se chci s týmem komunikace aktivně podílet,“ komentuje svůj nástup Rita Gabrielová.

Jejím úkolem ve vedení komunikace společnosti ROSSMANN bude strategické zaměření na témata spojená s dlouhodobou vizí skupiny ROSSMANN, kterými jsou digitalizace prodejních kanálů a modernizace sítě kamenných prodejen. Spolu s týmem komunikace, do kterého spadá i oddělení zákaznické péče, se chce Rita věnovat nejen široké spolupráci s médii, ale i synergiím s marketingovou komunikací, včetně využití potenciálu sociálních sítí pro širší korporátní témata. V souvislosti s dynamikou interního růstu drogerie ROSSMANN i získání prestižního certifikátu Kincentric – Nejlepší zaměstnavatel, Česká republika 2024 - bude ve spolupráci s kolegy z HR podporovat také zaměstnaneckou značku.

Zcela nově se tým komunikace zaměří na udržitelnost ve všech oblastech života firmy a na přípravu ESG reportingu, který aktivně podporuje celá skupina společností ROSSMANN v Evropě. Dosavadní charitativní projekty a společenská odpovědnost tak přecházejí také pod ESG agendu, kterou v komunikačním týmu přebírá Olga Stanley.

To, že všechny změny probíhající v oddělení komunikace, které spadá přímo pod jednatele společnosti, jsou pro ROSSMANN zásadním krokem kupředu, potvrzuje i jednatel Karol Jakubek. Naše síť velmi dynamicky roste, počet našich prodejen brzy dosáhne dvou set. Ruku v ruce s tím chceme díky zkušenostem a aktivní mediální praxi Rity rozvíjet i naši korporátní komunikaci, abychom pro stávající i nové zákazníky byli synonymem inovací, kvalitního sortimentu a péče.“ K nové roli Olgy Stanley dodává: „Oceňujeme dlouholetý přínos Olgy při budování komunikačních základů společnosti ROSSMANN v České republice a věříme, že se stejným odhodláním uchopí i novou agendu ESG a udržitelnosti.“

Rita Gabrielová pochází ze severních Čech, je vdaná, má dvě dospělé děti a zajímá ji příroda, sportovní rybolov a bydlení.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

Drogerie ROSSMANN rozdělí milion korun v další vlně charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Drogerie ROSSMANN rozdělí milion korun v další vlně charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Drogerie ROSSMANN spouští další vlnu svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 4. až do 20. 5. 2025 ve své mobilní aplikaci proměnit své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 korun mezi tři příběhy. Svou podporu mohou směřovat k sedmileté Adélce trpící autismem a dalším kombinovaným postižením, šestnáctileté Valince, kterou zákeřná bakterie připravila o všechny končetiny, nebo čtyřletému Patrikovi se závažnou oční vadou i dalším rodinám dětí s postižením zraku.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN nadále zaznamenává růst, tržby od roku 2020 zvýšila na dvojnásobek. Obsazuje nové prodejní lokality, modernizuje prodejní síť i technologie a zvyšuje mzdy

Drogerie ROSSMANN nadále zaznamenává růst, tržby od roku 2020 zvýšila na dvojnásobek. Obsazuje nové prodejní lokality, modernizuje prodejní síť i technologie a zvyšuje mzdy

Síť drogerií ROSSMANN završila svých 30 let působení na českém trhu doslova strmým růstem. V loňském roce ROSSMANN dosáhl hrubých tržeb ve výši 7,8 miliardy korun, meziročně vyšších o 20 procent. Potvrzuje tak kontinuální růst i vysokou dynamiku firmy, která jen za poslední čtyři roky své tržby zdvojnásobila.
| Rossmann
Oblíbená kosmetika a drogerie nově bez registrace v e-shopu rossmann.cz

Oblíbená kosmetika a drogerie nově bez registrace v e-shopu rossmann.cz

S drogerií ROSSMANN máte nejen na Vánoce vystaráno. Ať už v roli Ježíška vybíráte dárky pro celou rodinu, chcete udělat radost sami sobě, nebo jen potřebujete doplnit zásoby čisticích prostředků pro předvánoční úklid, vsaďte vedle kamenných prodejen a aplikace ROSSMANN CLUB i na nový internetový e-shop rossmann.cz, kde je možné nakupovat i bez registrace. Pokud si navíc nebudete vědět rady s výběrem produktů, pomůže vám virtuální poradkyně Rossi, která je nonstop k dispozici v aplikaci ROSSMANN CLUB.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN z charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila další milion korun na pomoc potřebným

Drogerie ROSSMANN z charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila další milion korun na pomoc potřebným

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN zná své výsledky. V rámci ní mohli zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů a pomoci rozdělit další milion korun potřebným. K pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem tak prostřednictvím Nadačního fondu AutTalk poputuje 304 892 Kč, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel bude ve spolupráci s pacientskou organizací DEBRA ČR věnováno 370 453 Kč a Linka bezpečí získá 324 655 Kč.
| Rossmann
ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde vám poradí s nákupem umělá inteligence

ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde vám poradí s nákupem umělá inteligence

Drogerie ROSSMANN chce pomocí umělé inteligence (AI) usnadnit nakupování svým věrným zákazníkům. Představuje Rossi, virtuální poradkyni, která je nově součástí aplikace ROSSMANN CLUB. Zákazníci mohou využít její služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu při nákupech online i přímo na prodejnách. ROSSMANN je první drogistickou značkou na českém trhu, která svým zákazníkům tento servis poskytuje.
| Rossmann
ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann