Rossmann··3 min

Rohlik.cz spojil síly s drogerií ROSSMANN, online prodejce nyní nabízí její privátní značky

Rossmann

Rossmann

Rossmann je německý obchodní řetězec drogerií. Provozuje prodejny v Německu, Albánii, Kosovu, Polsku, Španělsku, Česku a dalších zemích.

Tisková zpráva

Partnerství dvou silných hráčů na českém maloobchodním trhu, tak by se dalo popsat nové propojení největšího online obchodu Rohlík.cz a oblíbené drogerie ROSSMANN. V rámci tohoto partnerství přináší Rohlík exkluzivní dostupnost více než 400 produktů z portfolia privátních značek ROSSMANN, včetně nejoblíbenějších brandů jako ISANA, Babydream, Alterra, Prokudent, Facelle, Fusswohl nebo For Your Beauty.

Z této spolupráce jsme nadšeni. Našim zákazníkům nabízíme ten nejširší možný výběr potravin a nyní jim nabídneme i ten nejširší výběr drogerie. Vnímáme, že ROSSMANN u nás patří mezi nejoblíbenější značky a jsme moc rádi, že sortiment jeho privátních značek si na Rohlíku nyní mohou zákazníci objednat spolu s dalším zbožím, tedy v rámci jedné cesty kurýra za zákazníkem,” popisuje ředitel Rohlik.cz Martin Beháň.

Důvěra a posílení pozice pro privátní značky

Nové partnerství signalizuje vzájemnou důvěru obou značek, jejich ambici spolupracovat a zaměřit se na přiblížení širokého sortimentu privátních značek ROSSMANN zákazníkům Rohlíku. Díky tomuto strategickému kroku mají zákazníci Rohlíku možnost využít výhody nakupování široké škály drogistických výrobků přímo z pohodlí svého domova. Samozřejmostí je 100% záruka spokojenosti a nejrychlejší doručení ve městě, které Rohlík zvládá za 60 minut od objednání.

Pro nás představuje toto partnerství významný krok v rozšíření povědomí o privátních značkách mimo naše tradiční kanály kamenných prodejen a e-shopu v rámci mobilní aplikace ROSSMANN CLUB. Naším cílem je získat nové zákazníky a posílit tržní pozici značky ROSSMANN. Pro zákazníky Rohlíku to zase znamená přístup k rozšířené nabídce cenově výhodných a oblíbených privátních značek ROSSMANN,” komentuje Michal Široký, nákupní ředitel společnosti ROSSMANN.

Nová spolupráce obou značek je příkladem inovativního a udržitelného přístupu v obchodních strategiích, které reflektují aktuální poptávku zákazníků a proměnu moderního maloobchodu. Nabízí větší flexibilitu a pohodlí při výběru kvalitních produktů, zároveň reaguje na rostoucí trend online nakupování a důraz na zákaznický komfort.

Produkty privátních značek ROSSMANN jsou na Rohlíku nově ve speciální shop-in-shop kategorii, což zákazníkům umožňuje snadné a rychlé nakupování oblíbeného drogistického zboží. Tato kategorie je snadno přístupná prostřednictvím červené navigační lišty na homepage Rohlik.cz, což zvyšuje viditelnost a dostupnost těchto produktů. Důležitým aspektem spolupráce je, že ceny produktů ROSSMANN jsou na Rohlíku stejné jako v kamenných prodejnách drogerie i jejích dalších prodejních kanálech. Tímto způsobem si zákazníci mohou být jisti, že nakupují za stejnou cenu, ať už si produkty vyberou online nebo přímo v obchodě.

Zdroj: www.rossmann.cz

Další články

Další články od Rossmann

Drogerie ROSSMANN nadále zaznamenává růst, tržby od roku 2020 zvýšila na dvojnásobek. Obsazuje nové prodejní lokality, modernizuje prodejní síť i technologie a zvyšuje mzdy

Drogerie ROSSMANN nadále zaznamenává růst, tržby od roku 2020 zvýšila na dvojnásobek. Obsazuje nové prodejní lokality, modernizuje prodejní síť i technologie a zvyšuje mzdy

Síť drogerií ROSSMANN završila svých 30 let působení na českém trhu doslova strmým růstem. V loňském roce ROSSMANN dosáhl hrubých tržeb ve výši 7,8 miliardy korun, meziročně vyšších o 20 procent. Potvrzuje tak kontinuální růst i vysokou dynamiku firmy, která jen za poslední čtyři roky své tržby zdvojnásobila.
| Rossmann
Oblíbená kosmetika a drogerie nově bez registrace v e-shopu rossmann.cz

Oblíbená kosmetika a drogerie nově bez registrace v e-shopu rossmann.cz

S drogerií ROSSMANN máte nejen na Vánoce vystaráno. Ať už v roli Ježíška vybíráte dárky pro celou rodinu, chcete udělat radost sami sobě, nebo jen potřebujete doplnit zásoby čisticích prostředků pro předvánoční úklid, vsaďte vedle kamenných prodejen a aplikace ROSSMANN CLUB i na nový internetový e-shop rossmann.cz, kde je možné nakupovat i bez registrace. Pokud si navíc nebudete vědět rady s výběrem produktů, pomůže vám virtuální poradkyně Rossi, která je nonstop k dispozici v aplikaci ROSSMANN CLUB.
| Rossmann
Drogerie ROSSMANN z charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila další milion korun na pomoc potřebným

Drogerie ROSSMANN z charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila další milion korun na pomoc potřebným

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN zná své výsledky. V rámci ní mohli zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů a pomoci rozdělit další milion korun potřebným. K pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem tak prostřednictvím Nadačního fondu AutTalk poputuje 304 892 Kč, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel bude ve spolupráci s pacientskou organizací DEBRA ČR věnováno 370 453 Kč a Linka bezpečí získá 324 655 Kč.
| Rossmann
ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde vám poradí s nákupem umělá inteligence

ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde vám poradí s nákupem umělá inteligence

Drogerie ROSSMANN chce pomocí umělé inteligence (AI) usnadnit nakupování svým věrným zákazníkům. Představuje Rossi, virtuální poradkyni, která je nově součástí aplikace ROSSMANN CLUB. Zákazníci mohou využít její služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu při nákupech online i přímo na prodejnách. ROSSMANN je první drogistickou značkou na českém trhu, která svým zákazníkům tento servis poskytuje.
| Rossmann
ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
| Rossmann
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN právě startuje

Rozbitá duše není vidět, ale bolí často víc než zlomená kost. Tohoto faktu si je vědoma i drogerie ROSSMANN, která dnes spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB tak mohou od 23. 10. do 19. 11. opět proměnit své nevyčerpané věrnostní body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 1 000 000 Kč mezi tři příběhy, ve kterých vedle fyzického handicapu strádají i lidské duše. Ať už je to pomoc pětiletému Vojtíškovi trpícímu mentální retardací a autismem ve spolupráci s Nadačním fondem AutTalk, maličkatému Lukáškovi s nemocí motýlích křídel prostřednictvím pacientské organizace DEBRA ČR nebo podpora Linky bezpečí, která poskytuje rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.
| Rossmann
Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Objevte kouzlo korejské kosmetiky a dopřejte své pleti mimořádnou péči

Korejská kosmetika klade velký důraz na komplexní péči o pleť s cílem zlepšit její zdraví a přirozený vzhled. Díky své vysoké kvalitě a dostupné ceně se proto tyto produkty staly mimořádně populárními po celém světě. Pro pořádnou zásobu korejské kosmetiky už nemusíte cestovat do zahraničí, ale stačí se vydat do nejbližší drogerie ROSSMANN či využít možnosti online nákupu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Vybírat můžete z produktů od více než 20 korejských značek, které najdete exkluzivně v síti ROSSMANN.
| Rossmann
ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

ROSSMANN a Henkel společně pomohou vysadit další vzrostlé stromy po celé ČR

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
| Rossmann
Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Pečujte o pleť a vlasy v každém ročním období

Čas dovolených a prázdnin je za námi a vy máte pocit, že v každodenním shonu nemáte čas na složité beauty rituály? Nevadí! I s minimálním úsilím můžete vaši pleť a vlasy bez ohledu na počasí za oknem doslova rozzářit. Drogerie ROSSMANN v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu a přináší několik tipů na produkty, které vám usnadní péči o vzhled nejen nyní, ale po celý rok.
| Rossmann
Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Důležité drobnosti pro zdraví a spokojenost vašich dětí

Svým dětem chceme dát vždy to nejlepší, ať už jde o velké věci jako je pozornost a láska, nebo o detaily jako jsou produkty pro každodenní péči a spokojenost. Drogerie ROSSMANN, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, přichází s několika tipy na oblíbené produkty i novinky privátní značky Babydream přinášející nejlepší kvalitu za příznivé ceny, což potvrzuje i celá řada výsledků s hodnocením velmi dobré a dobré od nezávislého německého časopisu pro spotřebitele Öko-Test stejně jako zisky ocenění Volba spotřebitelů.
| Rossmann