T-Mobile··5 min

Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile je značkou skupiny Deutsche Telekom pro mobilní služby. Německá skupina Deutsche Telekom je mj. od roku 2014 100 % vlastníkem společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jež do roku 2002 působila pod názvem Radiomobil a. s. (obchodní značka Paegas).

Tisková zpráva

Program Magenta Moments doslova jede. Aktuálně překročil 1 360 000 zákazníků a největší zájem je o výhody od T-Mobilu – zejména ty, které lze vyzvednout přímo v prodejnách. Následují nabídky v oblasti nakupování, jako jsou slevy od Samsungu, nebo výhody z kategorií zábavy či gastronomie. Nyní operátor přináší do tohoto programu další skvělou výhodu – Perplexity Pro. Všem svým zákazníkům nově umožňuje bezplatný přístup k profesionální a zároveň intuitivní umělé inteligenci zaměřené na rešerše a kontextuální odpovědi. Roční bezplatné prémiové členství si zájemci mohou aktivovat již dnes skrz promo kód v aplikaci Můj T-Mobile, v sekci Magenta Moments.

Perplexity je výkonný vyhledávač využívající umělou inteligenci k zodpovídání otázek a rešerším. Uživatelům výrazně šetří čas, protože negeneruje pouhý seznam odkazů, nabízí také komplexní odpovědi, a to včetně využitých zdrojů. Perplexity přináší intuitivní rozhraní a použití je velmi jednoduché. Uživatelům pomůže s širokým spektrem otázek a problémů – od rychlého naplánování itineráře na dovolenou přes pomoc s podklady do prezentace až po řešení technických záležitostí: „Program Magenta Moments se neustále vyvíjí, zákazník a jeho spokojenost je pro nás stále prioritou číslo 1. Poslední roky se umělá inteligence stala už běžnou součástí našich životů. I u nás v T-Mobilu nachází bohaté využití v optimalizaci procesů, odhalování nových cest, při analýzách apod. Díky našemu partnerství s Perplexity teď můžeme široké možnosti, jež umělá inteligence nabízí, přinést i našim zákazníkům. Přímo v aplikaci, kterou denně využívají,“ doplňuje Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky a člen management boardu společnosti T-Mobile.

Jednoduchá aktivace bez závazků

Bezplatný roční přístup k Perplexity Pro si zákazník aktivuje jednoduše v aplikaci Můj T-Mobile, kde v sekci Magenta Moments najde svůj unikátní kód. Pro získání prémiové verze v hodnotě 200 eur (cca 5 000 Kč) není potřeba zadávat žádné platební údaje. Po 12 měsících se členství automaticky ukončí.

Perplexity zvládne různé typy dotazů od obecných až po specializované. Ve verzi Pro nabízí přístup k pokročilejším modelům umělé inteligence umožňujícím detailnější analýzy, uživatelé mohou nahrát neomezené množství souborů a využít přístup k širší škále funkcí. Hodí se tak i pro využití v akademické sféře, ve firmách nebo v oblasti výzkumu.

Skupina Deutsche Telekom spouští nabídku na Perplexity Pro ve všech zemích, kde byl již úspěšně spuštěn zákaznický program Magenta Moments. Kromě České republiky se jedná i o Slovensko, Rakousko, Maďarsko, Černou Horu, Severní Makedonii a Německo.

T-Mobile se na široké využití umělé inteligence soustředí dlouhodobě a s jejím potenciálem experimentuje v rámci celé skupiny. V minulých letech AI například dokončila slavnou Beethovenu 10. symfonii, vizualizovala závod Jizerská 50 anebo na základě analýzy dat rozezvučela mobilní síť.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-Mobile

Ženský spolek Vesna s podporou T-Mobilu boří předsudky nejen mezi Romkami a Ukrajinkami

Ženský spolek Vesna s podporou T-Mobilu boří předsudky nejen mezi Romkami a Ukrajinkami

Lidé ohrožení předsudečným násilím čelí nejen odmítání okolí, ale někdy si přitěžují i navzájem. Grantová výzva Česko bez předsudků společnosti T-Mobile, na které spolupracuje s Nadací VIA a organizací In IUSTITIA, podpořila osm neziskových projektů zaměřených na osvětu a pomoc ohroženým skupinám. Mezi nimi je i Ženský vzdělávací ústav Brno známý jako spolek Vesna, který navazuje na staletou tradici ženských vzdělávacích spolků a pomáhá ženám v nouzi.
| T-Mobile
T-Mobile podává v kauze Mammoth trestní oznámení na insolvenčního správce

T-Mobile podává v kauze Mammoth trestní oznámení na insolvenčního správce

Společnost T-Mobile podává v kauze zkrachovalého e-shopu Mammoth spojeného se skupinou Unicorn trestní oznámení na insolvenčního správce Pavla Fabiana. Správce byl více než rok a půl nečinný, ignoroval jemu známé důkazy, včetně těch předložených ze strany T-Mobilu, a nekriticky přejímal tvrzení dlužníka, společnosti Mammoth. Insolvenční správce v několika posledních dnech učinil kroky, aby zakryl, že jeho dosavadní činnost nevedla k vyřešení dluhů Mammothu. Těmito kroky ale jen zhoršil postavení věřitelů. T-Mobile nabyl důvodné podezření založené na více skutečnostech, že může jít o účelové jednání umožňující prospěch jiných osob, a současně upozorňuje na možné vazby insolvenčního správce na osoby spojované s prověřovaným možným podvodným jednáním. Operátor si je jistý svojí silnou právní pozicí a očekává, že soud jeho pohledávky potvrdí.
| T-Mobile
Masivní investice do sítí, růst spotřeby dat, inovace, pomoc při povodních i důraz na udržitelnost – T-Mobile shrnuje rok 2024

Masivní investice do sítí, růst spotřeby dat, inovace, pomoc při povodních i důraz na udržitelnost – T-Mobile shrnuje rok 2024

Praha, 26. února – T-Mobile v loňském přinesl řadu nejen technologických novinek. Operátor pokračoval v masivních investicích do síťové infrastruktury (4,9 mld Kč), otestoval v pilotu možnost integrace mobilní stanice do bezpilotního letounu, představil novou mikro mobilní stanici nebo otevřel nové křídlo datového centra DC7. Zákazníkům přinesl revoluční roamingové balíčky, nové tarify řady NEXT, jeho zákaznický program Magenta Moments překročil hranici 1,36 milionu uživatelů. Spotřeba dat vzrostla meziročně téměř o 26 %. Mírné ekonomické oživení trhu, výrazný pokles inflace, pokračující optimalizace interních procesů a zefektivnění hospodaření firmy měly vliv na meziroční nárůst ziskovosti (13 %) i růst tržeb (1,3 %).
| T-Mobile
T-Mobile s 11,6 Gbit/s zaznamenal rekord v přenosu dat vzduchem. Test proběhl na 5G síti s využitím mmWave pásma 26 GHz

T-Mobile s 11,6 Gbit/s zaznamenal rekord v přenosu dat vzduchem. Test proběhl na 5G síti s využitím mmWave pásma 26 GHz

T-Mobile Czech Republic dosáhl významného technologického milníku v oblasti mobilních komunikací. Za využití technologie tzv. mmWave v pásmu 26 GHz, zapůjčeném od Českého telekomunikačního úřadu pro experimentální účely, úspěšně otestoval maximální přenosové rychlosti 5G sítě a s 11,598 Gbit/s v downlinku a 4,074 Gbit/s v uplinku stanovil nový rekord v přenosu dat vzduchem. T-Mobile tak potvrzuje svou roli technologického lídra a inovátora v oblasti 5G a dokazuje, že bezdrátová řešení mohou být plnohodnotnou alternativou k optickým sítím. Testovaná technologie otevírá nové možnosti např. pro průmysl, logistiku, zdravotnictví, mediální sektor a infrastrukturu mobilních sítí budoucnosti.
| T-Mobile
T-Mobile, Mastercard a CleverMaps mění pravidla hry v hodnocení lokalit pro podnikatele

T-Mobile, Mastercard a CleverMaps mění pravidla hry v hodnocení lokalit pro podnikatele

Praha, 24. února 2025 – Společnosti T-Mobile, Mastercard a CleverMaps společně představují nový produkt MarketSpot, který přináší revoluci na trhu v hodnocení lokalit. Tento inovativní nástroj, využívající pokročilé technologie a prostorová data, umožní podnikatelům všech velikostí efektivně porovnat lokality a vybrat tu nejvhodnější pro jejich podnikání.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile
Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Meziroční nárůst bezpečnostních incidentů o 36 % i největší útok v historii – rok 2024 v kostce

Nárůst v počtu zachycených kybernetických hrozeb, kratší reakční doba a nové technologie – takový byl rok 2024 pro Security Operations Center (bezpečnostní dohledové centrum, tzv. SOC) společnosti T-Mobile. V roce 2024 zpracovalo více než 30 000 bezpečnostních událostí, což představuje průměrně 82 incidentů denně. Oproti roku 2023 jde o nárůst o 36 %, což potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. Centrum se soustředí také na přípravu na nové legislativní výzvy vyplývající z implementace směrnice NIS2.
| T-Mobile