Česká pošta··3 min

Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je český státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Společnost zaměstnává zhruba 23 500 zaměstnanců (v roce 2022) a patří mezi největší zaměstnavatele v Česku.

Tisková zpráva

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejnokroje pro přepážkové pracovníky. Na zkoušku budou stejnokroje postupně dodány na 300 pošt s novým konceptem obsluhy či v moderním standardním designu. V první fázi, od 4. března, mohli pracovníky testující stejnokroje vidět i klienti na poštách Brno 1, Hradec Králové 1, Nový Jičín 1, Ostrava 39, Odry, Praha 618, Zlín 1, Olomouc 6, Bruntál 1, Český Krumlov 1, Teplice 1 a Zábřeh. Zároveň uniformy k testování dostala další stovka vedoucích pošt, aniž by byli vybaveni ostatní pracovníci jejich pobočky.

„Vzhled naší stávající stejnokrojové kolekce pochází už z let 2009-2010. Design inovovaných uniforem byl schválen koncem roku 2022. Při jejich vývoji byly brány v potaz potřeby pobočkové sítě, a především připomínky za takřka desetileté užívání stávajících stejnokrojů, které byly nasbírané od zaměstnanců, odborových organizací a dalších organizačních složek naší firmy,“ uvedla Martina Ivanová, ředitelka divize pobočkové sítě České pošty a dodala: „Podoba kolekce byla realizována ve spolupráci s externí firmou, která má dlouholeté zkušenosti v oblasti profesního odívání. Dodavatel pak vzešel z otevřené veřejné zakázky.“

V průběhu tří měsíců tak pošťačky a pošťáci na pobočkách inovovanou stejnokrojovou kolekci vyzkoušejí, aby mohli následně sdílet své názory a poznatky na jejich komfort, funkčnost a pohodlí v průběhu pracovního dne, ale i reakce zákazníků. „Připomínky jsou velmi důležité, jelikož na jejich základě bude rozhodnuto o případných úpravách střihu, designu a materiálů, aby se ve stejnokrojích všechny kolegyně a kolegové cítili co nejlépe a současně v nich co nejlépe prezentovali Českou poštu před veřejností,“ vysvětlila Martina Ivanová.

Zásadní změnou jsou proti předchozí kolekci především použité materiály, které by měly přinést výrazně vyšší komfort. Indoorová kolekce byla navíc rozšířena o nové součásti – triko polo a šaty. Vedle základních barev České pošty jsou pro svěžejší a modernější vzhled použity i barvy doplňkové – tyrkysová a odstíny šedé. Motiv poštovní trubky je využit nejen na halence a košili, ale i na límečku a přední části trika polo.

Pilotní testování nových stejnokrojů bude probíhat na pobočkách České pošty do konce června.

PODCAST:

19. 4. 2024 - Ivo Vysoudil, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 452kB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Další články

Další články od Česká pošta

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta