Raiffeisenbank··3 min

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Raiffeisenbank

Raiffeisenbank

Raiffeisenbank je jednou z největších finančních institucí v ČR

Tisková zpráva

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.

Raiffeisenbank hlásí rekordní zájem o digitální spoření. Klienti si díky funkcionalitám Drobné spoření a Spořicí cíle nastřádali již více než 100 milionů korun. Zároveň si nastavili přes 100 tisíc Spořicích cílů, což dokazuje rostoucí zájem o moderní a efektivní způsoby správy osobních financí.

„Těší nás, že naši klienti čím dál více využívají digitální nástroje i pro spoření. Je to pro nás potvrzení, že naše inovace odpovídají potřebám klientů a přispívají k lepší správě jejich financí. Digitalizace bankovních služeb je pro nás klíčová a vidíme, že ji naši klienti oceňují,“ říká mluvčí Raiffeisenbank Tereza Kaiseršotová.

Funkce Spořicí cíle umožňuje klientům nastavit si konkrétní finanční cíl a šetřit na něj v rámci svého spořicího účtu. Mohou si zde vytvořit až 10 cílů s definovanou částkou. Drobné spoření je funkce v mobilním bankovnictví, která umožňuje automatické spoření při každé platbě debetní kartou. Uživatelé si mohou zvolit částku mezi 10 a 100 korunami za každou platbu kartou a při dosažení naspořené částky 100 Kč se tato suma převede na jejich spořicí účet nebo konkrétní spořicí cíl.

Raiffeisenbank analyzovala chování svých klientů a zjistila, že mezi nejoblíbenější kategorie Spořicích cílů patří dovolená, auto, bydlení, finanční rezerva a obecné spoření. Mladí do 20 let spoří nejčastěji na elektroniku a auto. Lidé ve středním věku dávají přednost dovolené a bydlení. Klienti nad 50 let zase častěji spoří bez konkrétního účelu. Průměrná cílová částka činí 143 tisíc korun, ale nejčastěji si klienti nastavují cíle do 50 tisíc korun.

Raiffeisenbank plánuje vylepšení digitálních funkcionalit, které dále usnadní spoření. Uživatelé se mohou v roce 2025 těšit na možnost nastavení cílového data pro Spořicí cíle, lepší vizuální propojení funkcí pomocí tzv. labelů (štítků) a na nastavení pravidelných plateb do jednotlivých Spořicích cílů.

„Neustále pracujeme na rozvoji našich digitálních služeb. V následujících měsících plánujeme celou řadu nových vylepšení, která klientům ještě více zpříjemní uživatelský zážitek spojený se spořením v Raiffeisenbank,“ dodává Kaiseršotová.

Zdroj: www.rb.cz

Další články

Další články od Raiffeisenbank

Novinka v mobilním bankovnictví Raiffeisenbank umožňuje počítat odesílanou částku přímo ve formuláři. Aplikace také upozorní na slabý S-PIN

Novinka v mobilním bankovnictví Raiffeisenbank umožňuje počítat odesílanou částku přímo ve formuláři. Aplikace také upozorní na slabý S-PIN

Raiffeisenbank přichází v dubnové aktualizaci mobilního bankovnictví s dalšími novinkami. Poskytne uživatelům snazší výpočet odesílané částky, zvýší bezpečnost S-PINu a další.
| Raiffeisenbank
Jarní Podnikatelské dny opět startují. Raiffeisenbank usnadní úvěrové financování malým firmám a podnikatelům

Jarní Podnikatelské dny opět startují. Raiffeisenbank usnadní úvěrové financování malým firmám a podnikatelům

Podnikatelé a malé firmy mohou od 1. dubna do 31. května 2025 využít speciální nabídku v rámci tradičních Podnikatelských dnů od Raiffeisenbank. Letos se akce týká především úvěrového financování.
| Raiffeisenbank
Raiffeisen privátní bankovnictví je opět nejlepší českou bankou pro movité klienty. Obhájilo titul vítěze mezinárodní soutěže Euromoney v kategorii HNW

Raiffeisen privátní bankovnictví je opět nejlepší českou bankou pro movité klienty. Obhájilo titul vítěze mezinárodní soutěže Euromoney v kategorii HNW

Raiffeisen Privátní bankovnictví bylo opět vyhlášeno nejlepší volbou pro movitou klientelu v České republice. V rámci Euromoney Private Banking Awards 2024 získalo ocenění již podruhé v řadě. Nejlepší služby privátního bankovnictví byly oceněny v rámci segmentu HNW (High Net Worth), tedy jednotlivců s majetkem nad milion dolarů.
| Raiffeisenbank
Raiffeisenbank pomáhá budovat kybernetický štít Evropské unie. Projekt #SafebyRaiffeisen má ochránit veřejnost před kybernetickými hrozbami

Raiffeisenbank pomáhá budovat kybernetický štít Evropské unie. Projekt #SafebyRaiffeisen má ochránit veřejnost před kybernetickými hrozbami

Kyberbezpečnost má v dnešní době silnou váhu. Únik dat, hrozba kvantových počítačů ani kyberšpionáž nejsou bohužel ojedinělými případy. Inovativní projekt #SafebyRaiffeisen má proto posílit kybernetickou bezpečnost a připravit firmy i veřejnost na případné budoucí hrozby. Raiffeisenbank se navíc zavázala sdílet své know-how s orgány Evropské unie.
| Raiffeisenbank
Mobilní aplikace Raiffeisenbank nyní umí sledovat doručení debetní karty. Banka také zavádí přehled pásmového úročení bonusových spořicích účtů

Mobilní aplikace Raiffeisenbank nyní umí sledovat doručení debetní karty. Banka také zavádí přehled pásmového úročení bonusových spořicích účtů

Raiffeisenbank opět vylepšuje funkci mobilního bankovnictví. Uživatelé tak získají pohodlnější přehled o svých produktech a používané funkce budou mít ještě více při ruce.
| Raiffeisenbank
Raiffeisenbank spouští oblíbené Hypodny. Nabízí odhad nemovitosti a poskytnutí hypotéky zdarma, zájemci si ji mohou sjednat nově i online

Raiffeisenbank spouští oblíbené Hypodny. Nabízí odhad nemovitosti a poskytnutí hypotéky zdarma, zájemci si ji mohou sjednat nově i online

Díky pravidelné akci Hypodny mohou zájemci při vyřízení hypotéky ušetřit přes deset tisíc korun. Ode dneška do konce dubna totiž při sjednání libovolného hypotečního úvěru v Raiffeisenbank neplatí poplatky za odhad nemovitosti ani za poskytnutí hypotéky. Celý úvěr lze navíc nově sjednat jednoduše i online.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank