Raiffeisenbank··3 min

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Raiffeisenbank

Raiffeisenbank

Raiffeisenbank je jednou z největších finančních institucí v ČR

Tisková zpráva

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.

Raiffeisenbank hlásí rekordní zájem o digitální spoření. Klienti si díky funkcionalitám Drobné spoření a Spořicí cíle nastřádali již více než 100 milionů korun. Zároveň si nastavili přes 100 tisíc Spořicích cílů, což dokazuje rostoucí zájem o moderní a efektivní způsoby správy osobních financí.

„Těší nás, že naši klienti čím dál více využívají digitální nástroje i pro spoření. Je to pro nás potvrzení, že naše inovace odpovídají potřebám klientů a přispívají k lepší správě jejich financí. Digitalizace bankovních služeb je pro nás klíčová a vidíme, že ji naši klienti oceňují,“ říká mluvčí Raiffeisenbank Tereza Kaiseršotová.

Funkce Spořicí cíle umožňuje klientům nastavit si konkrétní finanční cíl a šetřit na něj v rámci svého spořicího účtu. Mohou si zde vytvořit až 10 cílů s definovanou částkou. Drobné spoření je funkce v mobilním bankovnictví, která umožňuje automatické spoření při každé platbě debetní kartou. Uživatelé si mohou zvolit částku mezi 10 a 100 korunami za každou platbu kartou a při dosažení naspořené částky 100 Kč se tato suma převede na jejich spořicí účet nebo konkrétní spořicí cíl.

Raiffeisenbank analyzovala chování svých klientů a zjistila, že mezi nejoblíbenější kategorie Spořicích cílů patří dovolená, auto, bydlení, finanční rezerva a obecné spoření. Mladí do 20 let spoří nejčastěji na elektroniku a auto. Lidé ve středním věku dávají přednost dovolené a bydlení. Klienti nad 50 let zase častěji spoří bez konkrétního účelu. Průměrná cílová částka činí 143 tisíc korun, ale nejčastěji si klienti nastavují cíle do 50 tisíc korun.

Raiffeisenbank plánuje vylepšení digitálních funkcionalit, které dále usnadní spoření. Uživatelé se mohou v roce 2025 těšit na možnost nastavení cílového data pro Spořicí cíle, lepší vizuální propojení funkcí pomocí tzv. labelů (štítků) a na nastavení pravidelných plateb do jednotlivých Spořicích cílů.

„Neustále pracujeme na rozvoji našich digitálních služeb. V následujících měsících plánujeme celou řadu nových vylepšení, která klientům ještě více zpříjemní uživatelský zážitek spojený se spořením v Raiffeisenbank,“ dodává Kaiseršotová.

Zdroj: www.rb.cz

Další články

Další články od Raiffeisenbank

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Obliba digitálního spoření u klientů Raiffeisenbank roste, funkce Drobné spoření a Spořicí cíle přesáhly kulaté milníky. Mladí šetří na elektroniku, starší na dovolenou

Digitální funkcionality Drobné spoření a Spořicí cíle slaví u klientů Raiffeisenbank úspěch. Banka v uplynulých dnech pokořila milník 100 milionů korun, které naspořili její klienti využíváním služby Drobné spoření, a překonala i hranici 100 tisíc nastavených Spořicích cílů. Nejčastěji klienti šetří na dovolenou, auto, bydlení a finanční rezervu.
| Raiffeisenbank
Za rok 2024 poskytla Raiffeisen stavební spořitelna úvěry ve výši 13,2 miliardy korun

Za rok 2024 poskytla Raiffeisen stavební spořitelna úvěry ve výši 13,2 miliardy korun

Objem nově poskytnutých úvěrů RSTS ve výši 12 mld. Kč (o 67 % více v meziročním srovnání), spolu s úvěry od Raiffeisenbank pak více než 13 mld. Kč.
| Raiffeisenbank
I v loňském roce Raiffeisenbank podpořila Dobrého anděla. Přes tři miliony korun putují nadaci pomáhající rodinám s vážným onemocněním

I v loňském roce Raiffeisenbank podpořila Dobrého anděla. Přes tři miliony korun putují nadaci pomáhající rodinám s vážným onemocněním

Raiffeisenbank podporuje nadaci Dobrý anděl nepřetržitě od roku 2011. Za loňský rok přispěla téměř 3,2 milionu korun. Z toho částkou 1,07 milionu korun přispěli ze svých platů zaměstnanci a banka tuto částku navýšila o 2,1 milionu korun, když věnovala stejnou částku, jako její zaměstnanci, a letos navíc přidala další milion korun.
| Raiffeisenbank
Za rok 2024 vykázala Raiffeisenbank zisk ve výši 7,25 miliardy korun

Za rok 2024 vykázala Raiffeisenbank zisk ve výši 7,25 miliardy korun

• Objem poskytnutých úvěrů klientům ve výši 376 miliard Kč (meziroční nárůst o 2,8 %)
| Raiffeisenbank