Makro··4 min

O Vánocích myslíme na všechny. Velkoobchod makro ČR právě odstartoval III. ročník charitativního projektu Vánoční strom přání

Makro

Makro

Makro (stylizováno makro) je řetězec velkoobchodních prodejen typu cash and carry. Držitelem značky makro je v kontinentální Evropě německá obchodní skupina Metro. V České republice makro provozuje 13 prodejen a je partnerem franšízového řetězce Můj obchod. V účetním roce 2020–2021 mělo makro v Česku tržby 26,220 mld. Kč, a bylo tak 8. největším obchodním řetězcem podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Tato iniciativa velkoobchodu makro ČR umožní splnit vánoční přání stovkám dětí a seniorů. Projekt probíhá od 14. listopadu do 6. prosince a umožňuje zákazníkům makro ČR zapojit se a pomoci ohroženým skupinám lidí ve svém regionu. Stačí vybrat kartičku z vánočního stromu přání, zakoupit produkt a odevzdat ho na pokladně. Jednoduchým gestem tak mohou zákazníci udělat Vánoce radostnější těm, kteří potřebují pomoc.

Letošní rok se opět uskuteční charitativní aktivita Vánoční strom přání na podporu dětských domovů a pečovatelských domů pro seniory. Na všech 13 prodejnách makro ČR, a na centrále v pražských Stodůlkách, najdete již od úterý 14. listopadu umístěny jednotlivé stromy se zavěšenými kartičkami, kde budou přání od dětí a seniorů. Jeden strom přání unese okolo 60 kartiček, tedy se očekává více jak 800 obdarovaných. Každý zákazník tak získává možnost splnit jedno přání – vzít kartičku, koupit vyobrazený dárek a předat k doručení, a to až do 6. prosince.

Jednotliví zástupci prodejen si ve svých regionech nejprve vyberou buď dětský domov, nebo domov pro seniory. „Po zvolení příslušných domovů jsou následně dětem a seniorům rozdány kartičky, aby na ně napsali svá přání, a ty se zavěsí na strom. Pokud děti ještě psát neumí, mohou dárek, který by rády dostaly, nakreslit. Záleží jen na tom, jaké produkty si obě skupiny z katalogů, kde jsou možnosti jako hračky, potraviny a kosmetika, vyberou. Zákazník si poté konkrétní kartičku s přáním z vánočního stromu vezme, dárek zaplatí a předá obsluze za pokladnou. Dítěti či seniorovi bude dárek zabalen a doručen přímo pod stromeček,“ dodává ředitelka prodejny makro Průhonice Elvíra Lišková, která letos spolupracuje s Dětským domovem Pyšely.

Z jedné myšlenky, před čtyřmi lety, vznikl krásný projekt, díky němu dokáže makro ČR během Vánoc vykouzlit o několik úsměvů navíc. Celý projekt začal v Ústí nad Labem, kde bylo čistým záměrem prodejny, udělat radost dětem z Dětského domova Tisá a taktéž Domovům pro osoby se zdravotním (mentálním i fyzickým) postižením. Skrze Vánoční strom přání, který byl tehdy vymyšlen, se naskytla možnost rozdat velké množství dárků. Vděčnost obdarovaných se zapsala do mnoha pamětí, a tak se centrála makro ČR rozhodla pořádat tento charitativní projekt ve všech prodejnách po celé České republice.


Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte

Pavla Pokorná
FleishmanHillard

tel.: +420 777 228 276

e-mail: [email protected]

Martin Čivrný
Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 523

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení

Zdroj: www.makro.cz

Další články

Další články od Makro

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro