BMW··4 min

Nová výbava pro BMW XM: maximální exkluzivita a dechberoucí dynamika.

BMW

BMW

BMW (zkratka pro zvuk Bayerische Motoren Werke AG) je německý výrobce automobilů, motocyklů a pohonných jednotek. Hlavní sídlo společnosti je v Mnichově. BMW je mateřskou společností firem Mini a Rolls-Royce a v nedávné minulosti i bývalé skupiny Rover. V roce 2005 zaměstnával koncern přes 105 000 lidí. Modro-bílý vzor znaku firmy je stylizací roztočené vrtule v barvách bavorské vlajky a znamená symbol výroby leteckých motorů.

Tisková zpráva

Mnichov. Ze tří se stávají dva: portfolio BMW XM se zostřuje a nyní nabízí pouze dva modely. Vrchol nabídky BMW XM Label* je nyní jediným modelem vybaveným elektrifikovaným motorem V8. BMW XM 50e* s elektrifikovaným šestiválcovým motorem zůstává v nabídce beze změny.

BMW XM Label dosahuje zásluhou vyspělé koncepce mimořádné výkonnosti. Jeho soustava M HYBRID se skládá z osmiválce s maximálním výkonem 430 kW/585 k a z elektromotoru integrovaného do osmistupňové převodovky M Steptronic, který poskytuje výkon až 145 kW/197 k. S celkovým výkonem 550 kW/748 k a točivým momentem 1000 Nm je BMW XM Label nejvýkonnějším sériově vyráběným modelem BMW M v historii. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá pouhých 3,8 sekundy a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Volitelný paket M Driver's tuto hranici zvyšuje na 290 km/h. Se svými strhujícími dynamickými schopnostmi a nekompromisně extravagantním designem se BMW XM Label v luxusním segmentu těší maximální exkluzivitě.

Nejvýkonnější BMW všech dob stanovuje nová měřítka svým extrovertním designem a zároveň ukazuje, proč BMW M znamená „Radost z jízdy“. Tento názor sdílí i světoznámý britský hudebník, techno a house DJ Carl Cox. Ve společném projektu s BMW M protkal zvuky BMW XM v podobě hutných basů osmiválce, uvítací sekvence a zavírající se kapoty do působivého celku. Výsledek podtrhuje vášeň Carla Coxe pro automobily BMW M a je stejně jedinečný, extrovertní a sebevědomý jako samotné BMW XM.

Nové možnosti výbavy, zvýšená rychlost nabíjení.

BMW XM Label nyní nabízí další možnosti individualizace exteriéru a interiéru. Nově je například k dispozici volitelná modrá metalická barva exteriéru BMW Individual Frozen Tanzanite Blue, která podtrhuje jedinečný charakter tohoto modelu. Masku chladiče BMW M ve tvaru ledvinek doplněnou o ozdobnou linku lze objednat v leskle černém provedení. Díky nové světelné uvítací animaci vypadá BMW XM Label po setmění obzvlášť působivě. Standardní výbava BMW XM Label v Evropě nyní zahrnuje 22palcová kola z lehké slitiny Double-spoke 922 M Bicolour s kombinovanými pneumatikami. Ta nahrazují předchozí 21palcová kola. Nová volitelná výbava přichází v podobě 23palcových M kol z lehké slitiny 1096 M v černé barvě.

Jako nová volitelná výbava pro obzvláště extravagantní atmosféru v interiéru je připravené modré kožené čalounění BMW Individual Night Blue Merino. Mezi další nové barevné kombinace interiéru BMW XM Label patří černá kůže BMW Individual Black Merino s exkluzivními prvky a povrchy, hnědá vintage kůže Vintage Coffee Brown a šedá kůže BMW Individual Silverstone Merino kombinovaná s černými povrchy interiéru. Vysoce kvalitní komfortní polštáře sladěné s barvou čalounění sedadel jsou nyní součástí standardní výbavy všech kožených merino čalounění BMW Individual. Zvyšuje se také rychlost nabíjení BMW XM Label: kombinovaná nabíjecí jednotka systému M HYBRID nyní umožňuje nabíjení střídavým proudem o výkonu až 11 kW.

Modernizované BMW XM Label bude představeno 14. června 2025 na závodě 24 hodin Le Mans. BMW M Motorsport bude na legendárním francouzském okruhu startovat s vozem BMW M Hybrid V8 v rámci vytrvalostního mistrovství světa FIA (FIA WEC).

V České republice začínají ceny BMW XM Label na 4 609 800 Kč, ceny BMW XM 50e začínají na 3 338 400 Kč.

Zdroj: www.press.bmwgroup.com

Další články

Další články od BMW

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW